Gæst Buddha Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Motor i april måned [ATTACH]32542[/ATTACH][ATTACH]32539[/ATTACH] Motor i juli og august måned [ATTACH]32541[/ATTACH][ATTACH]32540[/ATTACH] Han er altså helt sikkert blevet pænere med alderen De her har jeg sikkert vist før, men vist ikke hele serien, det er altså Motor og Samson i en nøddeskal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Altså, de smelter bare hjerter de to :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Altså, de smelter bare hjerter de to :hjerte: Kan hilse og sige, at den ene af de 2 har været ualmindelig irriterende i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 11, 2010 Rapporter Share Besvaret September 11, 2010 Kan hilse og sige, at den ene af de 2 har været ualmindelig irriterende i dag Jeg kan slet ikke gætte hvem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 jeg synes, at han har været 100% ugrim hele tiden! (og jeg kommer måske i samojedring næste lørdag og beundrer vidunderet) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 jeg synes, at han har været 100% ugrim hele tiden! Enig!!! Motor og grim hører ikke sammen i samme sætning. Og hvorfor har Samson været irriterende i dag???? Er Buju enig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 jeg synes, at han har været 100% ugrim hele tiden! Bedre kan det vist ikke siges :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hvor er du åhnd! Han har ihvertilfalde ikke været en grim ælling, han har bare været lidt pjusket Syntes han er og var bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Kunne godt begrave hænder og fjæs ned i Buddah... både i april og nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Kunne godt begrave hænder og fjæs ned i Buddah... både i april og nu Ja, eller måske i Motor Siger nu heller ikke at han fik mindre kys dengang, kærlighed gør blind Enig!!! Motor og grim hører ikke sammen i samme sætning. Og hvorfor har Samson været irriterende i dag???? Er Buju enig? Hihi ville ønske jeg kunne give Samson skylden! Ej han har altså været rimelig kikset, langt fehår på toppen, røde helt fucked øjne, alt for lang næse, gråligt skær i pelsen Jeg kunne ikke se det i april måned, men når jeg kigger tilbage - kan jeg godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Motor er for lækker:hjerte:... og ganske charmrende som hvalp...(de fleste samojedhvalpe i 4 mrd alderen er ikke så kønne nemlig:lol:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Altså, snakke om en hund der har været grim... Så kig på Møffe! [ATTACH]32571[/ATTACH] Og nu [ATTACH]32570[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Ja, eller måske i Motor Siger nu heller ikke at han fik mindre kys dengang, kærlighed gør blind Motor selvfølgelig :damn::damn::damn::damn::damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Haha, Teenage-Møffe Hvor er han grim og fuldstændig usymmetrisk! Min hund har åbenbart altid været smuk :hjerte: 4 måneder gammel (de to første) og 1 år + 4 måneder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Haha, Teenage-Møffe Hvor er han grim og fuldstændig usymmetrisk! Min hund har åbenbart altid været smuk :hjerte: 4 måneder gammel (de to første) og 1 år + 4 måneder. ..blærerøv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg kan altså ikke få øje på hverken ælling eller grim, kun en smuk, smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Sidder bare og tænker: Liiige til at kramme:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Synes ikke der er meget grim ælling over Motor - han har hele tiden set daaaarjlig ud - og Samson ser også daaaaarjlig ud. Kom sådan til at grine af det sidste billede, hihi, sikke en opbremsning. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts