Aslan Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Ihvertilfalde når Aslan er på september billederne Jeg er jo ikke så god til at ligge en masse billeder, så tænkte at jeg nok hellere måtte tage mig lidt sammen Selvfundet og piftet bold Ynglingsbolden.... ja altså indtil han fandt en ny ynglingsbold.... Her i huset er vi selvforsyndende med fodbolde :blink: Selvvlgt piv-dyr, nu med meget vigtig hund omkring den Meget MEGET vigtig hund (men det er nok kun os der kn se hvor vigtigt han er)' Andet selvvalgt piv-dyr, så blev hanen lige skråttet! Aslan viser stolt piv-dyret OG en anden selvfundet bold Smukke Aslan Og her står jeg oven på Aslans piv-dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Og lidt fra August sorgmodige udtryk som kun en broholmer kan lave så godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hvis kvarterets unger kommer til at skyde en bold ind i jeres have, kan de vist godt opgive at se den igen - med mindre de er medlemmer af Hunde-Forum I øvrigt enig, september er en smuk måned - den smukkeste efter min mening. Og den bliver bestemt ikke dårligere af lidt Aslan-overdose Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Du har ret. Suk hvor er september og august smuk med Aslan på billederne Han er da for lækker en fyr!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Juli :hjerte: Tror faktisk jeg hr postet de fleste fra juli, men nu kommer de bare igen så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hvis kvarterets unger kommer til at skyde en bold ind i jeres have, kan de vist godt opgive at se den igen - med mindre de er medlemmer af Hunde-Forum I øvrigt enig, september er en smuk måned - den smukkeste efter min mening. Og den bliver bestemt ikke dårligere af lidt Aslan-overdose Nix, def ik den ikke igen, så må de jo spille et andet sted end ud på p-pladsen :blink: Aslan er selvforsyndende efter der var fodbold lejr. Mange bolde er skudt ind i kratte, og da lejr er rejst.... syntes vi gerne Aslan må beholde dem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 For pokker hvor er han bare skøn! han må til enhver tid komme og finde bolde i min have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Lækker knægt. Og man må nok sige selvmelidenhed er ikke et fremmedord for på de sidste billeder i sep. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE ENIG! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Lækker knægt. Og man må nok sige selvmelidenhed er ikke et fremmedord for på de sidste billeder i sep. Nej det er ikke et fremmed ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Ihhh hvor er han skøn altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Åhh, han er da bare en lækkerbasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Aslan:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts