Hop til indhold

Skue i Billund d. 26 sep.


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Liva synes altså, at det der udstillings-halløj er noget trættende - selvom man ikke har været i ringen.

 

Det var hyggeligt at hilse på jer allesammen (selvom vi ikke nåede at sige hej til Gracie).

 

Ja skipper nåede da lige at tage et par runder med hende :blink: men hun var vist træt til sidst, så var det godt at Willa stadig var fuld af energi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja skipper nåede da lige at tage et par runder med hende :blink: men hun var vist træt til sidst, så var det godt at Willa stadig var fuld af energi :mrgreen:

 

Ja hun er godt brugt.

 

Vi er jo i gang med afprøve, hvor meget hun kan holde til i bentøjet, så jeg er lidt spændt på om hun er stivbenet i morgen :x: på at hun er rengående

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie fik noget uventet exellent, blev bedst i racen, (der var kun hende og en hvalp) så vi ventede i over 6 timer på at hun skulle til bedst i gruppen.:mrgreen:

Det var så overstået på et par minutter, og det var en sheltie der gik videre til BIS. Vi andre fik ingen placering, hvilket egentlig var en lidt flad oplevelse efter alle de timers venten.

 

Men det var en dejlig dag, og både Gracie og jeg er trætte på den gode måde.:-)

 

Tillykke, det var da super flot, hun er altså også en smuk hund hende Gracie :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Freya blev jo BIM med excellent... så vi gik heller ikke videre... meeeen så fik hun et par runder med Liva, Skipper og Svea på sportspladsen:mrgreen:..

 

Jeg har ikke redigeret billederne endnu... men jeg kan se på kameraet at der blev nogle gode - så jeg skal nok ligge dem ind når det er.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Exellent er sku da stærkt gået:banan: Stort tillykke med det!

 

Jeg er ikke en haj til udstilling overhovedet, men Exellent er da super:5up:

 

Udstillingsdage kan godt gå hen og blive laaange... Så forstår godt at i begge er trætte..:blink:

 

Taaak:genert:

Ja det var flot, og jeg havde slet ikke regnet med det, da hun fik Good, da vi var af sted i sommers.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...