Hop til indhold

Nu med lækker hund


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

By the way - jeg hilste da godt på dig idag, ikk'? Uden at vide, hvem du var :genert: Men kom pludselig i tanke om, at der da var én, der sagde hej, som jeg ikke lige kunne sætte fingeren på, hvem var præcist på daværende tidspunkt! Om hun havde hun med eller ej kan jeg heller ikke huske - var vist lidt oppe at ringe på det tidspunkt, var vist lige før/efter Motor skulle/var i ringen? :hmm: Kan ikke lige huske det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hende, hun ser ser sød ud :-D

 

Ja så har du jo en undskyldning for at shoppe lidt, for hun er jo alligevel en lidt anden str. end Cleo, så nyt udstyr må der til :blink:

 

Så dig slet ikke i dag, ikke hvad jeg selv lagde mærke til i hvert fald :genert: Men det var mig der rev Freudika på røven, da Gizmo liiige synes vi skulle løbe igennem hele flokken af H-F´ere :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun fin Dinah! :hjerte:

Stort tillykke med hende - og selvfølgelige kan hun bare det der med at være alene hjemme :cool: - det har du fortjent, jeg krydser alle mine fingre for dig!! :x: Men at hun ikke reagere på at du forlader rummet, tegner jo super godt! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er bare så fin, og som jeg sagde tidligere, synes jeg, at I passer rigtig godt sammen. :lun: Hun så bare så tryg ud på din arm, som om hun havde siddet der hele sit liv. :klap:

 

Ja det gjorde hun virkelig :lun:

 

 

 

Og lyder også til at hun er faldet til hjemme hos jer med resten af familien - skønt at høre!!

 

Dinah - du siger bare til, hvis du vil ha billederne i alm størrelse :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu engang tillykke med hende, hun er virkelig også sød :lun: - og ja, meget lille :shock:

 

Fandt du ud af hvad du bedst børster hende med?

 

Tak:hjerte:

 

Ja, jeg blev enig med mig selv med hjælp fra alle jer at en børste med sorte tætte hår er vejen frem og det købte jeg selvfølgelig OGSÅ:slem:

Jeg har jo kun haft sheltier og cotoner og ikke sådan en korthåret langhåret chi:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...