Hop til indhold

"Løst snak", der ikke står under "dagens indlæg".


Ascha
 Share

Recommended Posts

Ascha, denne tråd er ikke i forummet Løst snak, men i Diverse.

 

Har du slet ikke indlæg fra Løst snak forum i oversigten på "Nye indlæg"?

Sådan som jeg umiddelbart kan se figurerer indlæg under "løst snak" ikke når man logger ind og trykker på "dagens indlæg" og "diverse" ikke når man trykker på "nye indlæg". Men hvis det kommer når man opdaterer siden, er det jo heller ikke et problem, det er bare lige noget man så skal huske at gøre da man går glip af nogle tråde ellers. Og ellers skal man bare lade være med at logge af,... det er også en mulighed, så ingen grund til at gøre noget stort ud af det. Jeg undrede mig bare.

 

Forstår dog stadigvæk ikke helt fidusen med at indlæg skrevet under "løs snak" ikke må tælle med, når tak og karma må.... det virker sådan lidt modstridende, men det er nok bare mig der er lidt for detaljeorienteret.

 

.... og gælder det samme egentlig for tråde startet i "diverse", "tv/ film" og "tips og tricks om alt" for det har jo heller ikke noget direkte med hunde at gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor faen vil man dog fjerne tak knappen? :confused: det er da helt hul i hovedet! :stupid: den gør at folk kan se i et indlæg og lige lade en vide at de har været der og syntes om den uden at behøve at skrive et helt indlæg. Og det gælder OGSÅ i løst snak. Især i alt om intet hvor tingene drukner :lol:

 

Forstår det ikke helt? :genert: er knappen til diskution? eller er den tilbage fast?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor faen vil man dog fjerne tak knappen? :confused: det er da helt hul i hovedet! :stupid: den gør at folk kan se i et indlæg og lige lade en vide at de har været der og syntes om den uden at behøve at skrive et helt indlæg. Og det gælder OGSÅ i løst snak. Især i alt om intet hvor tingene drukner :lol:

 

Forstår det ikke helt? :genert: er knappen til diskution? eller er den tilbage fast?? :vedikke:

 

Tilbage fast :slem:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor faen vil man dog fjerne tak knappen? :confused: det er da helt hul i hovedet! :stupid: den gør at folk kan se i et indlæg og lige lade en vide at de har været der og syntes om den uden at behøve at skrive et helt indlæg. Og det gælder OGSÅ i løst snak. Især i alt om intet hvor tingene drukner :lol:

 

Forstår det ikke helt? :genert: er knappen til diskution? eller er den tilbage fast?? :vedikke:

Der har, så vidt jeg har forstået, ikke været snak om at fjerne funktionen, blot om de skulle tælle med fordi det giver et skævt billede når de indlæg man skriver i "løst snak" trådene ikke tæller med,... men det gør tak`er og karma.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilbage fast :slem:

 

:kys: dén får du squ karma for! :klap:

 

 

Der har, så vidt jeg har forstået, ikke været snak om at fjerne funktionen, blot om de skulle tælle med fordi det giver et skævt billede når de indlæg man skriver i "løst snak" trådene ikke tæller med,... men det gør tak`er og karma.

 

Det fatter jeg nada af :hmm: Synes da så AFGJORT at de skal tælle med! Det er jo dér hele HFs hjerte eller braintrust eller hjernestamme eller hvad man nu vil kalde den! Det er i alt om intet at der blir uddelt mest karma, og flest krammere. Synes det ville ødelægge en hel masse sjov, hvis det ikke skulle tælle med mere :megaked:

Indlæggende tæller jo bare ikke med, så man ik kan google tråden ik :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys: dén får du squ karma for! :klap:

 

 

 

 

Det fatter jeg nada af :hmm: Synes da så AFGJORT at de skal tælle med! Det er jo dér hele HFs hjerte eller braintrust eller hjernestamme eller hvad man nu vil kalde den! Det er i alt om intet at der blir uddelt mest karma, og flest krammere. Synes det ville ødelægge en hel masse sjov, hvis det ikke skulle tælle med mere :megaked:

Indlæggende tæller jo bare ikke med, så man ik kan google tråden ik :vedikke:

Tror nu ikke det er fordi man ikke skal kunne google det (for det har jo ikke noget at gøre med om folks indlæg bliver talt sammen eller ej) men vist fordi det er.... (ja, jeg ved egentlig ikke rigtig hvorfor) men det virker forkert at det man skriver i løst og fast tæller i nogen henseender men ikke i andre.

 

Men hvis Admin vil have at hjertet af HF ligger i "løst snak- månedstråden", så virker ordningen jo fint nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror nu ikke det er fordi man ikke skal kunne google det (for det har jo ikke noget at gøre med om folks indlæg bliver talt sammen eller ej) men vist fordi det er.... (ja, jeg ved egentlig ikke rigtig hvorfor) men det virker forkert at det man skriver i løst og fast tæller i nogen henseender men ikke i andre.

 

Alt i Løst snak forummet tæller ikke med, der er ikke forskel, så jeg ved ikke helt hvad du mener her?

 

 

Men hvis Admin vil have at hjertet af HF ligger i "løst snak- månedstråden", så virker ordningen jo fint nok.

 

Den her må du lige skære ud i pap for mig, jeg kunne forstå det hvis du havde skrevet:

 

Men hvis Admin ikke vil have at hjertet af HF ligger i "løst snak- månedstråden", så virker ordningen jo fint nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...