Hop til indhold

"Løst snak", der ikke står under "dagens indlæg".


Ascha
 Share

Recommended Posts

Jeg har bemærket at når man logger på og derefter går ind under "dagens indlæg", figurerer der ingen tråde skrevet i "løst snak"-kategorien. Hvordan kan det være, og kan det rettes?.

 

Og så også et lille spørgsmål. Indlæg i "løst snak" trådene tæller jo ikke med i ens samlede indlæg, men hvorfor gør de egentlig ikke det?. Somme tider bliver trådene jo startet under det emne, fordi folk ikke er helt klar over hvor de ellers skal gøre af dem,... sådan uden at det er kaffesnak. Og er dèt, at man kan se antallet af indlæg, ikke for at andre skal kunne se hvor aktive folk er?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener at det er blevet ændret så man ikke kan se løst snak under nyeste/dagens indlæg, fordi så var de 5 nyeste indlæg på forsiden altid fra løst snak tråden, og nærmest aldrig noget om hunde ;-)

 

Og jeg ved ikke herinde, men på et andet forum jeg er på (bare for katte) er OT trådene heller ikke med i indlægstællerne, da det jo er et forum om katte (og her så bare for hunde) og derfor skal alt OT ikke tælle med, da det mere handler om hvor meget kat'sk der bliver skrevet :-D Jeg ved ikke om det også er derfor det er sådan herinde, men det kunne jeg da forstille mig. At det altså ikke handler om hvor aktiv man er generelt, men hvor meget hunderelateret man skriver. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er én af årsagerne til at løst snak ikke fremgår på forsiden, at gæster ikke har adgang til denne sektion :hmm:

 

Ang. at indlæg i løst snak ikke tæller, var det for "rablerier" og deslige ikke skulle tælle med i statistikken - hvilket er ok med mig, men så synes jeg så heller ikke, at "tak" og "karma" givet i sektionen burde tælle med :genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

tror det er under når du trykker hjem og de sidste 5 indlæg som acsha mener :genert:

 

Jeg tror hun mener de 5 nyeste tråde der står på forsiden :hmm:

 

Guanomo var hurtigere

Nej, jeg mente "dagens indlæg".

 

hmmm....jeg har her trykket på dagens indlæg, her står der da tråde under løst snak :vedikke:

Men først når der er nogen der aktiverer dem med nye indlæg efter at du er logget på ikk?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er én af årsagerne til at løst snak ikke fremgår på forsiden, at gæster ikke har adgang til denne sektion :hmm:

Jo, men så skulle det jo komme når man logger på og det gør det altså ikke hos mig.

 

Ang. at indlæg i løst snak ikke tæller, var det for "rablerier" og deslige ikke skulle tælle med i statistikken - hvilket er ok med mig, men så synes jeg så heller ikke, at "tak" og "karma" givet i sektionen burde tælle med :genert:

Hvis den forklaring er rigtig, kan jeg da kun give dig ret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. at indlæg i løst snak ikke tæller, var det for "rablerier" og deslige ikke skulle tælle med i statistikken - hvilket er ok med mig, men så synes jeg så heller ikke, at "tak" og "karma" givet i sektionen burde tælle med :genert:

 

Jeg har faktisk før tænkt på, at ovenstående kan give en lidt sjov statistik:

 

En bruger skriver stort set kun i løst snak, som så ikke tæller med,

så vedkommende kan i princippet have skrevet eksempelvis 10 "officielle" indlæg, men har modtaget tak i 100 :lol:

 

Det er dog nok kun i teorien, for de fleste herinde har nok også skrevet masser af indlæg i andre kategorier end "løst snak".

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er så synd for Admin.

 

Han kan jo aldrig foretage sig noget, hvor han stiller alle tilfredse.. :genert:

 

(Pst. stemmer også for et gensyn med knappen i løst snak).

 

Nej jeg havde faktisk allerede skrevet et indlæg, men slettede det igen. Det er det samme om og om igen desværre, når nogen er tilfreds, er andre det modsatte og omvendt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...