Hop til indhold

En umulig opgave


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

amocca den opfylder betingelserne mere end alle de andre racer

 

ingen uldtot

ikke spids

ikke hyrde

ikke egetkøns aggressiv (de fleste af dem)

den er hurtigt

 

jeg stort set alle punkter

 

minus højden naturligvis- men du kan købe en falabella de fås ned til omkring en 60 cm..........du skal bare huske at der skal smed på hver 8 uge:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal da ha' en viking hund: Klubben for Sort Spids - Hvalpe

 

en passer også i størrelsen og farve, men den er jo en spidshund, men meget lærevillig skriver de, øhhhm og så er der også lidt hyrdehund i, men ellers passer den på dine krav :engel:

 

:lol: den passer overhovedet ikke :lol: den er for høj (42-49 cm) og den er både en spids og en hyrde

Link til indlæg
Del på andre sites

 

hende der har jeg faktisk luret på, kan dog ikke rigtigt gennemskue hvor stor hun er... og så bor hun på sjælland + hun er jo voksen og jeg skal jo egentlig ikke have en omplaceringshund ... jeg skal jo have en hvalp til sommer :mrgreen: (tror jeg da nok)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved hvem du skal have - en hund som går i klubben jeg er hjælpetræner i, den ligner bare Karla rigtig meget. Lidt over knæet i højden, men hun er også sort og med det hvide på brystet - og da jeg så hendes hovede kom jeg endnu mere til at tænke på Karla. :hjerte:

 

Men tror måske ikke jeg må fortsætte som hjælpetræner hvis jeg kidnapper hende til dig.. :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved hvem du skal have - en hund som går i klubben jeg er hjælpetræner i, den ligner bare Karla rigtig meget. Lidt over knæet i højden, men hun er også sort og med det hvide på brystet - og da jeg så hendes hovede kom jeg endnu mere til at tænke på Karla. :hjerte:

 

Men tror måske ikke jeg må fortsætte som hjælpetræner hvis jeg kidnapper hende til dig.. :engel::mrgreen:

 

hehe, det er seriøs omplacering :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så du rabatten her til aften? Jeg har lige set den på nettet, der er en "hunderapporter" med, der er FT cocker spaniel og sååååå lækker og charmerende. :-D

 

nej det gjorde jeg ikke... altså bare for at være helt umulig, så kan jeg jo ikke lide cockere - hvis de ligner cockere :oops: dette var grunden til at den svenske jagtcocker tiltalte mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

nej det gjorde jeg ikke... altså bare for at være helt umulig, så kan jeg jo ikke lide cockere - hvis de ligner cockere :oops: dette var grunden til at den svenske jagtcocker tiltalte mig...

 

Men den her lignede netop ikke en typisk cocker, syntes jeg - hvilket var grunden til, at jeg syntes, at den var lækker. :genert: Prøv at gå ind på DRs hjemmeside og tjekke udsendelsen ud. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man skulle have en spaniel - var det helt sikkert den svenske jagt-spaniel jeg ville gå efter... lille (9-15kg), ikke pelset og knap så tuttenuttet at se på Jaktspanielklubben: Om Jaktspanieln se nederst på siden

 

Jep, og den ligner netop den hund i Rabatten, hvilket var grunden til, at jeg syntes, at du skulle se den. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troooor, at det man i Sverige kalder jaktcocker er det samme som man i DK kalder FT spaniel...?

 

MVH Korvis

 

Det kan jeg ikke rigtigt gennemskue :vedikke: Jeg kan dog se, at der i den svenske jagtcocker er utroligt stor variation indenfor racen - dvs. en meget flydende standard... de kna have både helt glat hår, faner, krøllede ører, glatte ører osv...

 

Jeg tror nu heller ikke det er en sådan en jeg ender med... men den er absolut ikke uinteressant.... især ikke hvis man kunne sikre sig en lille sag på omkring de 9-10 kg i glathåret variant uden al krølpelsen på ørerne ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...