Hop til indhold

Bare fordi jeg er en skovl...


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uhhhh, han ser godt nok også skøn ud. :hjerte:

 

Hvilke kriterier opfylder han ikke?

 

Der er spids og gravhund i ham (er ikke til selvstændige racer) og så er han en dreng.... ville helst have en pige mere...

 

Men tidspunktet er helt forkert... Kan først tage en lang ferie til sommer, så bliver nødt til at væbne mig med tålmodighed...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er spids og gravhund i ham (er ikke til selvstændige racer) og så er han en dreng.... ville helst have en pige mere...

 

Men tidspunktet er helt forkert... Kan først tage en lang ferie til sommer, så bliver nødt til at væbne mig med tålmodighed...

 

Den japanske spids er nu ellers ret samarbejdende. :-) Men ja, kan godt se at tidspunktet er forkert. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

De der kritierier.....de ændrer sig, når man først har fået hunden indenfor dørene :lun: I hvert tilfælde de mindre nagelfaste - og han har da ikke lang pels :blink:

 

Ja, det må man sige - jeg havde ALDRIG set mig selv med en chi, men jeg knuselsker hende, og hun er bare så go, og jeg er SÅ stolt af hende:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De der kritierier.....de ændrer sig, når man først har fået hunden indenfor dørene :lun: I hvert tilfælde de mindre nagelfaste - og han har da ikke lang pels :blink:

 

ved ham her er det ikke pelsen der er problemet ;-) Kunne måske endda overtales til blandingen, selvom der både er gravhund og spids i ham :skraek: men han er en dreng og han skal omplaceres nu...

 

ingen af delene er ideelle... jegvil have en tæve mere og jeg kan først holde en lang ferie til sommer... jeg insisterer jo på 4 ugers barselsorVov, ligesom jeg havde med Karla :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med den her alternative løve :lun:

 

- jeg er helt og aldeles solgt til stanglakrids over ham!! :lun::lun::lun:

http://www.gadehunde.dk/pages/OLEK.php

 

Han er lidt charmerende det kan jeg godt se ;-) men der alt for mange ting der ikke matcher....

 

 

  • han er en udenlandsk hund, jeg er nok lidt "religiøs" på det punkt og synes ikke der er grund til at hive hunde herop, når vi har masser af hunde på danske internater
  • han er en dreng
  • han er alt for stor
  • han skal omplaceres nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er lidt charmerende det kan jeg godt se ;-) men der alt for mange ting der ikke matcher....

 

 

  • han er en udenlandsk hund, jeg er nok lidt "religiøs" på det punkt og synes ikke der er grund til at hive hunde herop, når vi har masser af hunde på danske internater
  • han er en dreng
  • han er alt for stor
  • han skal omplaceres nu

 

 

ja.. vidste godt at han måske ikke helt ramte plet, men altså for sulen hvor er han en charmetrold... og han er også for stor til os + at vi ikke har en have... :fornaermet:

Men det med udenlandske hunde, det var jeg sådan set også skeptisk over af samme grunde som dig, men så kom jeg alligevel i tanke om det kan være ligemeget hvor hunden kommer fra, bare den passer ind med den hundebasse der er i forvejen. og lige på det punkt er jeg nok lige så kræsen som dig, den der nr. 2 skal bare passe ind sammen med Flipsedyret - og Flipsedyret og Tinka.... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Ham løven der, hvor stor er han? Der står stor hund, men på billederne ved siden af mennesker, ser han ikke så stor ud (eller måske er stor en vurderingssag?) Jeg er også lidt lun på ham :oops:

 

Amocca: Hvorfor ikke en hanhund? (jeg har måske spurgt og fået svar - og har sikkert glemt det igen :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
ved ham her er det ikke pelsen der er problemet ;-) Kunne måske endda overtales til blandingen, selvom der både er gravhund og spids i ham :skraek:men han er en dreng og han skal omplaceres nu...

 

ingen af delene er ideelle... jegvil have en tæve mere og jeg kan først holde en lang ferie til sommer... jeg insisterer jo på 4 ugers barselsorVov, ligesom jeg havde med Karla :hjerte:

 

Til det markerede: Det er jo netop også grund til at tage ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham løven der, hvor stor er han? Der står stor hund, men på billederne ved siden af mennesker, ser han ikke så stor ud (eller måske er stor en vurderingssag?) Jeg er også lidt lun på ham :oops:
stor er selvfølgelig en vurderingssag ;-)men stor i min verden er over 42 cm i ryghøjde, det er han ihvertfald er mit bud :-D

 

Amocca: Hvorfor ikke en hanhund? (jeg har måske spurgt og fået svar - og har sikkert glemt det igen :genert:)

 

Jeg har selv en intakt tæve (som ikke skal steriliseres hvis det kan undgåes på nogen måder), mine svigerforældre og hundedagpleje har også intakte tæver, så en hanhund kunne skabe total konflikt mht pasning under løbetider osv.

 

Til det markerede: Det er jo netop også grund til at tage ham

 

nej, for jeg kan først tage 4 ugers ferie til sommer, og jeg vil være hjemme i indkøringsperioden...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Tror I min mand ville have noget imod, at der var flyttet en ekstra hund ind når han kom hjem fra USA? :genert:

 

Nej! Ikke når det er så kær en hund :mrgreen: Jeg forstår godt, at den bette mand frister :lun:

 

Bor han i nærheden?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Jeg har selv en intakt tæve (som ikke skal steriliseres hvis det kan undgåes på nogen måder), mine svigerforældre og hundedagpleje har også intakte tæver, så en hanhund kunne skabe total konflikt mht pasning under løbetider osv.

 

 

.

 

Må jeg ikke skynde mig at sige at jeg har en intakt hanhund og to intakte tæver. Vi har skilt hundene ad ved løbetid, hvis det har været nødvendigt. Og det er tæven der så har været på ferie hos opdrætter, mens deres hanhund er kommet med mig hjem.

 

Svea har været sendt på ferie lige omkring hun blev højløbsk og så en uges tid derefter.

 

Og medmindre alle tæverne i omgangskredsen går i løbetid, så kan han jo også komme på ferie hvis det er :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Øhhhm Amocca søde hvalpe, men tvivler på at sundheden er i top :evil:

 

Jeg ville holde mig langt væk fra det sted :shock:

 

De er vist storavlere - hvis det ikke hedder masseproducering :megaked:

 

Hundehandlere kan man også kalde det :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhhhm Amocca søde hvalpe, men tvivler på at sundheden er i top :evil:

 

Jeg ville holde mig langt væk fra det sted :shock:

 

De er vist storavlere - hvis det ikke hedder masseproducering :megaked:

 

Hundehandlere kan man også kalde det :evil:

 

Jeg skal ikke have en hvalp lige nu, så har slet ikke undersøgt stedet... blandingen var dog lige det jeg ledte efter... men tak for tippet, så holder jeg mig ihvertfald derfra til sommer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ikke have en hvalp lige nu, så har slet ikke undersøgt stedet... blandingen var dog lige det jeg ledte efter... men tak for tippet, så holder jeg mig ihvertfald derfra til sommer...

 

Jeg ved godt, du ikke skal have hvalp nu. Ville bare lige advare dig, da den "kennel" er noget værre noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...