Hop til indhold

Bare fordi jeg er en skovl...


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Meget sød :lun:

Men med gravhund i, bliver hun måske ikke den perfekte agilityhund. Det kan godt være hun er lidt for selvstændig. Rent temperamentsmæssigt var det måske også et bedre match til Karla med nogle mere "bløde" racer :hmm:

 

jeg er også lidt loren ved hele gravhundekonceptet... og under alle omstændigheder skal jeg jo først have hund i 2011, når jeg kan tage en god lang ferie sammen med Karla og den lille ny og få det hele til at glide godt...

 

Men jeg kan godt fornemme på det hele, at jeg vist ender med endnu en blanding :mrgreen: Det er vist der mit hjerte ligger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
jo, men ikke hvis kroppen er tung og lang... Hvis hunden i annoncen havde haft en slank krop havde den været et emne, men dens krop er nærmest corgi-tung i det i mine øjne...

 

Så må den jo bare sættes i behandling med Photoshop :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Familien, der opdrætter "bearded mops" har jævnligt hvalpe. De siger, at det er en meget populær blanding...så hvis den har din interesse, kan du jo spørge dem hvornår næste kuld forventes. Jeg faldt over dem sidste år og var helt solgt, men det kom bag på mig,hvor store de rent faktisk blev :hmm:Havde nok bare forventet en langhåret mops :genert:

 

Jeg synes der er så mange fantastiske blandinger, så jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal finde den rigtige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Familien, der opdrætter "bearded mops" har jævnligt hvalpe. De siger, at det er en meget populær blanding...så hvis den har din interesse, kan du jo spørge dem hvornår næste kuld forventes. Jeg faldt over dem sidste år og var helt solgt, men det kom bag på mig,hvor store de rent faktisk blev :hmm:Havde nok bare forventet en langhåret mops :genert:

 

Jeg synes der er så mange fantastiske blandinger, så jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal finde den rigtige.

 

Næh, de har ikke umiddelbart min interesse, mest af alt fordi, hvad er en "bearded mops"? :vedikke: Det er vigtigt for mig at vide - i så stor grad som muligt - hvad der er i den blanding jeg får...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg kender det kun alt for godt. Jeg kigger næsten dagligt på diverse sider med omplaceringshunde :oops: Det til trods for, at jeg ved, at det slet ikke bør være nu. Men jeg savner så meget.

 

Hvilke racer/blandinger har du i tankerne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg kender det kun alt for godt. Jeg kigger næsten dagligt på diverse sider med omplaceringshunde :oops: Det til trods for, at jeg ved, at det slet ikke bør være nu. Men jeg savner så meget.

 

Hvilke racer/blandinger har du i tankerne?

 

Åh, jamen jeg er jo umulig :oops::genert:http://www.hunde-forum.dk/hunde-u-stamtavle/19313-en-umulig-opgave.html

 

Jeg har hende her :hjerte: mix af dansk/svensk mor og lab/ukendt race far

[ATTACH]33294[/ATTACH] [ATTACH]33295[/ATTACH]

 

Og det jeg nok egentlig ønsker er en klon af hende :lun: Men det er jo nok ikke muligt :lol::lol: Så mit bud er, at jeg ender med endnu en dansk/svensk blanding af en art... optimalt mixet med lidt pudel eller lign. mindre jagthund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...