Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hmm.. Nu er udstillingstråden vist gået lidt over i autocampere og både..:rolleyes:

 

Så jeg vender lige stærkt tilbage med at fortælle, at Dexter er blevet tilmeldt til udstilling om lørdagen:klap:

 

Uha nej da. Det var blot en tangent :mrgreen:.

 

Men altså vi kommer så også op med Bassen. Tilmeldt begge dage, men lad os nu se hvor mange gange det er sjovt at køre Odense-Herning / Herning-Odense :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har vist efterhånden bestemt mig for, at jeg kommer. Men har endnu ikke fundet ud af, om det bliver med hunde - og i så fald hvem der bliver tilmeldt og hvilke dage.

 

Det er det der dommervalg, der giver lidt usikkerhed på hvordan pengene er bedst brugt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har vist efterhånden bestemt mig for, at jeg kommer. Men har endnu ikke fundet ud af, om det bliver med hunde - og i så fald hvem der bliver tilmeldt og hvilke dage.

 

Det er det der dommervalg, der giver lidt usikkerhed på hvordan pengene er bedst brugt.

 

Dommerne er skidt skidt skidt med skidt på, men jeg vover sgu også pelsen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror vi dør søndag muligvis allerede lørdag, men that´s life. Vi antager, men er stadig ikke kloge nok til at vide :mrgreen:

 

 

ja, uden os til at sponsorere deres konkurrencer, så ville DKK jo være nul og nix....

 

 

-mk101 har drøftet indførslen af et TRCH, trøstechampion, for os der deltager 100 gange og stadig ikke har en titel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos dommerne, jeg har læst i tidligere tråde at nogle af jer har fået kritik på tysk, er der nogen begrænsninger på hvilket sprog kritikken må blive skrevet på? Altså engelsk og tysk skal nok gå, men dommeren i gruppe 8 er fra Spanien :shock:

 

Øøøh, jeg vil da nødig have en kritik på spansk :shock:

Jeg tror simpelt hen, at det skal være tysk, engelsk, ( uden at være helt sikker ) da det er en international udstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos dommerne, jeg har læst i tidligere tråde at nogle af jer har fået kritik på tysk, er der nogen begrænsninger på hvilket sprog kritikken må blive skrevet på? Altså engelsk og tysk skal nok gå, men dommeren i gruppe 8 er fra Spanien :shock:

 

Jeg har en bedømmelse af Gracie skrevet på engelsk. Dommeren var fra Slovenien, så jeg tror ikke du skal være bange for at få en spansk kritik.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, uden os til at sponsorere deres konkurrencer, så ville DKK jo være nul og nix....

 

 

-mk101 har drøftet indførslen af et TRCH, trøstechampion, for os der deltager 100 gange og stadig ikke har en titel.

 

Det er da det, der skal til for os, der halseløst køber en vaps og derpå trasker hid og did med dyret for at udstille det. TRCH...det er wos :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos dommerne, jeg har læst i tidligere tråde at nogle af jer har fået kritik på tysk, er der nogen begrænsninger på hvilket sprog kritikken må blive skrevet på? Altså engelsk og tysk skal nok gå, men dommeren i gruppe 8 er fra Spanien :shock:

 

Hvis I får kritik på spansk vil jeg gerne oversætte :mrgreen: Trænger til at få brugt mit spanske... 12-tallet fra gym skal jo helst ikke gå helt til spilde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I får kritik på spansk vil jeg gerne oversætte :mrgreen: Trænger til at få brugt mit spanske... 12-tallet fra gym skal jo helst ikke gå helt til spilde :lol:

 

hihi jamen så står du standby ved labradorringen søndag! :mrgreen: Det ville da være helt forfærdeligt ikke at ane hvad dommeren har sagt om min lille smuksak :lol:

 

Men satser nu på at de andre har ret og den kommer på engelsk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener, ringsekretæren oversætter, hvad dommeren siger og skriver. Det er i hvert fald, hvad vi har oplevet. Om det er fordi vi ser ud som var vi fra før fremmedsprogsundervisning blev indført i skolerne eller fordi det er sådan man gør, ved jeg så ikke....

 

Jeg må hellere sørge for at se meget lidt spansktalende ud så :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må hellere sørge for at se meget lidt spansktalende ud så :lol:

 

Så altså håret farvet sort, en tube selvbruner i ansigtet, kjole a la tango, en rød rose på lang stilk i munden, rød læbestift, røde stiletter og så i ringen med dig og Skipper (hvilken ring sagde du forøvrigt, at du skulle udstille i ??? :mrgreen: )

 

ØVVVVVV, du skrev; meget lidt...jeg troede at du bare skrev lidt spansktalende ud...nu havde jeg lige glædet mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
hihi jamen så står du standby ved labradorringen søndag! :mrgreen: Det ville da være helt forfærdeligt ikke at ane hvad dommeren har sagt om min lille smuksak :lol:

 

Men satser nu på at de andre har ret og den kommer på engelsk :-D

 

Du får den på engelsk den er helt sikker:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener, ringsekretæren oversætter, hvad dommeren siger og skriver. Det er i hvert fald, hvad vi har oplevet. Om det er fordi vi ser ud som var vi fra før fremmedsprogsundervisning blev indført i skolerne eller fordi det er sådan man gør, ved jeg så ikke....

 

Uha, nej. Det mås man ikke som ringsekretær. Man skal skrive lige præcis det dommeren dikterer. Det skal være hans ord, og der skal ikke være hygget med anden fortolkning.

 

Er nu ret sikker på, at DKK når de inviterer dommere understreger, at der skal gives kritik på et af de gængse sprog (nordisk, tysk eller engelsk). Har haft dommere fra alverdens lande, og har endnu ikke fået en kritik på andre sprog end de nævnte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så altså håret farvet sort, en tube selvbruner i ansigtet, kjole a la tango, en rød rose på lang stilk i munden, rød læbestift, røde stiletter og så i ringen med dig og Skipper (hvilken ring sagde du forøvrigt, at du skulle udstille i ??? :mrgreen: )

 

ØVVVVVV, du skrev; meget lidt...jeg troede at du bare skrev lidt spansktalende ud...nu havde jeg lige glædet mig :mrgreen:

 

måske har jeg misforstået det her udstillingshalløj men jeg troede dommeren skulle fokusere på hunden og ikke mig :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, nej. Det mås man ikke som ringsekretær. Man skal skrive lige præcis det dommeren dikterer. Det skal være hans ord, og der skal ikke være hygget med anden fortolkning.

 

Er nu ret sikker på, at DKK når de inviterer dommere understreger, at der skal gives kritik på et af de gængse sprog (nordisk, tysk eller engelsk). Har haft dommere fra alverdens lande, og har endnu ikke fået en kritik på andre sprog end de nævnte.

 

Altså man må godt nogengange komme til at skrive noget man selv synes, hvis tysk lavt- og megettalende dommer ikke er forståelig :engel:

 

Dommeren har i øvrigt dømt i DK før og afgivet kritikker på engelsk :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, nej. Det mås man ikke som ringsekretær. Man skal skrive lige præcis det dommeren dikterer. Det skal være hans ord, og der skal ikke være hygget med anden fortolkning.

 

Er nu ret sikker på, at DKK når de inviterer dommere understreger, at der skal gives kritik på et af de gængse sprog (nordisk, tysk eller engelsk). Har haft dommere fra alverdens lande, og har endnu ikke fået en kritik på andre sprog end de nævnte.

 

I Silkeborg...og der er da der andre racer...er det ikke en DKK-udstilling, fik Bassen engang et - FØJ -blåt bånd (vi har ikke set en tysk dommer siden :mrgreen:) og ringsekretæreren oversatte kritikken og gav sin egen mening tydeligt til kende om, hvad vedkommende mente om båndets farve. Vi har haft en amerikansk dommer der sagde 4 x excellent i rap. Intet af det stod i kritikken. Det har vi også oplevet en anden gang. Jeg ved ikke om det bare er tilfældigt at vi har oplevet oversættende og tolkende ringmennesker...dem, der skriver på skrivemaskinen...er det ikke dem, der er ringsekretæren ?...eller også er det ikke altid det går helt efter bogen ?!?

 

Men altså må I ikke, ja, så må I ikke og det er jo det der er spørgsmålet i den her snak. Troede at det bla. var derfor I var der, men altså not at all :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

måske har jeg misforstået det her udstillingshalløj men jeg troede dommeren skulle fokusere på hunden og ikke mig :hmm::mrgreen:

 

Lad mig sige det på den her måde: Jeg har hørt (men i min alder er der intet bevis på at det er sandt), at det ikke altid udelukkende er hunden alle dommere fokuserer på...men det er kun et rygte....

Redigeret af Zaz-zaz
Link til indlæg
Del på andre sites

I Silkeborg...og der er da der andre racer...er det ikke en DKK-udstilling, fik Bassen engang et - FØJ -blåt bånd (vi har ikke set en tysk dommer siden :mrgreen:) og ringsekretæreren oversatte kritikken og gav sin egen mening tydeligt til kende om, hvad vedkommende mente om båndets farve. Vi har haft en amerikansk dommer der sagde 4 x excellent i rap. Intet af det stod i kritikken. Det har vi også oplevet en anden gang. Jeg ved ikke om det bare er tilfældigt at vi har oplevet oversættende og tolkende ringmennesker...dem, der skriver på skrivemaskinen...er det ikke dem, der er ringsekretæren ?...eller også er det ikke altid det går helt efter bogen ?!?

 

Men altså må I ikke, ja, så må I ikke og det er jo det der er spørgsmålet i den her snak. Troede at det bla. var derfor I var der, men altså not at all :-D

 

 

Vi skal skrive på det sprog dommeren dikterer. -vi må gerne oversætte bagefter hvis udstillerne kommer og spørger, hvad betyder det og det....

 

-og hvis jeg kan huske hunden, så kan jeg da godt finde på at forklare hvorfor dommeren mener som han/hun gør :engel: -altså som privatperson har jeg jo også øjne i hovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dommeren skal kun fokusere på dig hvis din hund er pissegrim :mrgreen:

 

 

 

-udover handlersuits indeholder min garderobe også meget nedringede bluser og meget korte miniskirts :mrgreen:

 

haha jamen så er det jo godt jeg har en meget smuk hund :engel:

 

Men sådan helt seriøst falder jeg meget udenfor hvis jeg ikke har et handlersuit? Altså jeg kommer i pænt og diskret tøj naturligvis og ikke sorte bukser når nu hunden også er sort :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...