Hop til indhold

opgiver snart det fodermareridt!


Gæst nadia
 Share

Recommended Posts

olivers har også foder uden korn.

 

Men i hvalpefodret (large breed) er der havre i :???: (dog ikke majs, ris og hvede) - og prisen direkte hos olivers er noget højre end de 300,- :???: men kan helt sikkert findes 20-30% billigere ude ved de små forhandlere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men i hvalpefodret (large breed) er der havre i :???: (dog ikke majs, ris og hvede) - og prisen direkte hos olivers er noget højre end de 300,- :???: men kan helt sikkert findes 20-30% billigere ude ved de små forhandlere :-D

ja skulle nok have noteret at nogle af deres foder varianter er uden korn.

 

Men mht. 300 kr er jeg enig med de andre, det er for lavt til et kornfrit foder, hvad jeg kender til mærker i hvert fald.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

kender i hennepet med laks- min hund er helt syg med det........jeg fodrer ikke med det til dagligt men det vækker begejstring og er god kvalitet- der er noget der hedder blodmel i..........hvad det så er. Men alm. mel er der vist ikke i

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med Kingsmoor?

- det er godt 100,- dyrere end den pris du selv havde tænkt, men det er rigtigt godt skulle jeg lige hilse og sige :bigsmile:

 

 

Jeg har lige bestilt 4 kg. og noget Applaws... og tror at det vil blive det store hit :blink:

Jeg har fodret med Olivers selected fish og flipsedyret er fjantet med det, men lidt dyrt i længden, der er Kingsmoor dog en smule billigere så vidt jeg husker :5up:

 

Flipsedyret levede af det der hedder "dyrlægens...." og det var på ingen måder optimalt... så det kan altså godt svare sig at give det ekstra for et godt foder, som også falder i hundebassens smag :blink:

 

 

 

Hvalp/Puppy

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
tak tak.. jeg skal prøve noget der hedder et eller andet med croc.. det sku være uden korn, og får det til en rigtig god pris.. så det forsøges først :)

 

Vil du ikke skrive hele navnet/mærket på foderet, når du finder ud af navnet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

nu var jeg lige på Porcani.dk i anden sammenhæng, men faldt over et par reklamer for kornfrit foder

 

Canis natural Canis Natural koldpresset hundefoder

 

Acana Acana Hundefoder - Frit leveret i hele Danmark

 

Orijen Orijen Hundefoder - Gratis levering - Tørfoder efter BARF principperne -

vi har canis natural på vej fra zooplus pga. der også er blå læbet musling i.

Men det koster også over 300 kr som Ts søger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Prisen pr. indkøbt sæk er vel mindre vigtig i forhold til prisen pr fodring?

 

Altså en sæk af det dyre skulle gerne være billigere pr. gang at fordre fordi vuffer ikke skal have så meget som det billige med mange affaldsstoffer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst maian889

UniQ er noget BRAS!!

 

Olivers Selected fish er et stort hit herhjemme!!! :klap: :klap: :klap:

 

Jeg køber det hos forhandler og giver 380kr for 13½kg, det synes jeg nu ikke er så slemt.. Han får ca 300g om dagen.. Sådan en sæk holder lige omkring 1½mdr..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig heller ikke om Eukanuba.

Men kan også varmt anbefale Kingsmoor pure og Wolfsblut, synes helt klart du skal prøve det når du som du siger alligevel er gået over til "dyrt" foder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

udover det er min sæk en 20kg...

 

men skrev også at jeg havde opgivet, og har nu købt et ordentligt foder, syntes jeg personligt selv.. og mine omgivelser..

 

så det bliver det resten af hendes dage :)

 

 

tusind tak for alt jeres hjælp...

 

kommer aldrig til at støtte barf, syntes jeg er for klaaamt..

 

hun nøjes med tørret kallun og lever..

Link til indlæg
Del på andre sites

udover det er min sæk en 20kg...

 

men skrev også at jeg havde opgivet, og har nu købt et ordentligt foder, syntes jeg personligt selv.. og mine omgivelser..

 

så det bliver det resten af hendes dage :)

 

 

tusind tak for alt jeres hjælp...

 

kommer aldrig til at støtte barf, syntes jeg er for klaaamt..

 

hun nøjes med tørret kallun og lever..

 

Der er da heller ikke nogen, der siger at du SKAL råfodre.. Men du snakkede selv meget om korn etc.. og så vælger du et foder med korn.. Og nej, sorry, men Eukanuba er ikke et ordentligt foder..

 

MEN det hele kommer jo an på, at hunden trives og gør hun det, så er det jo hovedsagen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...