Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hun er bare så SMUK :lun:

Er sikker på hun gerne vil flytte ind herude ved os :engel:

 

TAAAK:genert:

Jeg synes også jeg har været ualmindelig heldig med hende. Jeg ville ønske jeg havde haft hende fra hvalp, men på den anden side føles det som om jeg har haft hende altid.

Hun er min guldklump.:hjerte:

 

Hvis bare I nusser hende nok, vil hun helt sikkert godt bo hos jer, MEN det får hun bare ikke lov til. Øv bøv!:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

b561e4d5756835b09ba5ddbb1c6b5e42_17274.jpg?dl=1286379573

 

Sådan :mrgreen:

Hun skal absolut møve sig ind og ligge, så jeg får ikke skrevet meget opgave, for går virkelig langsomt med en hånd :engel:

 

:klap:Min gør præcis det samme :-D Ikke til at stå for, når de sådan kommer snigende og vil putte :engel::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Tante Karla og lille Ella i solskinnet idag... Lille Ella idoliserer tante Karla og gør ALT hvad hun gør og skal være og gøre præcis det hun gør :hjerte: :lol:

 

Og om jeg fatter det, men min hund har en engels tålmodighed med den "lille", jeg er så stolt af hende :lun:

 

33681_459315593376_38821563376_5168866_5862652_n.jpg

 

hvor er de fine sammen :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bella2008

Her er vores dansk svenske gårdhund, hun er bare så nuttet, hun kan se så uskyldig ud.:hjerte:

 

Hendes søster katten freja elsker hende og vil altid gerne kæle op af hende.

 

Bella elsker at lege, gå ture og hendes forældre og søster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gramset hvalp i dag:lun: Og Luna overraskede igen og gav den gas (håber SÅ meget Helle's billeder er blevet til noget.. Helle er ejer af border collierne)

 

Dette er ikke så skarpt, men synes I skulle se det alligevel:genert: Luna var faktisk overraskende imødekommende overfor det bette pus:lun:

 

0910_3456.jpg

 

Doggie, Jazz og Cookie:

 

0910_3464.jpg

 

Jazz og Cookie

 

0910_3478.jpg

 

Luna leger:lun:

 

0910_3486.jpg

 

0910_3498.jpg

 

0910_3499.jpg

 

Jazz:lun::lun:

 

0910_3504.jpg

 

0910_3510.jpg

 

0910_3533.jpg

 

0910_3531.jpg

 

Doggie:

 

0910_3555.jpg

 

0910_3561.jpg

 

0910_3562.jpg

 

Cookie

 

0910_3519.jpg

 

Nogen der ved, hvor jeg kan få det reb med bold henne? Det er en gummibold, ikke en tennisbold. Og det skal være i god kvalitet, da det blandt andet skal bruges til ruskelege..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke helt den sammen, men minder ihvertfald om den

Reb med gummibold - DKK19,00 : Pettown.dk - Alt i hundeartikler og katteartikler

 

De her har 2 versioner - men stadig ikke helt den rigtige... desværre er det engros, så du ville skulle ringe for at høre nærmeste forhandler

 

http://www.engrosfoder.dk/pi/LEG_Gummibold_m_reb_%C3%B87_5_cm_21289_159.aspx

 

http://www.engrosfoder.dk/pi/LEG_Reb_m_bold_2_knuder_215_g_21293_158.aspx

 

Dem her har også to varianter, men det er vist de samme som jeg har fundet andre steder

http://www.godttildyr.dk/category.php?id_category=113

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja, men jeg er besværlig:mrgreen::oops: Jeg vil helst have mere reb og en løkke, som jeg kan bruge som håndtag:-D

 

Jeg ville ikke kunne holde fast nogle steder i den du linker til (har ingen fingerkræfter, derfor ville løkken være god):cry:

 

Men tak for link:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her var noget med en god længde på 54 cm (det ser ud til, at den på dit billede er ret lang)... men bolden sidder i enden, ikke på midten (og farverne er lidt "tuttenuttede")

 

Hund - Legetøj - Knudereb m/bold 54 cm - Akudim

 

Ja, se nu nærmer vi oss.. Mon man kunne binde den ene knude ved bolden op:hmm::hmm:

 

Og ja det er tuttenutte-farver, men mon ikke en tur på marken kurerer det lynhurtigt:cool:

 

Længden tror jeg passer fint.. Den må godt være lidt kortere.. Hellere det og så der er min løkke og en bold og det er holdbart:mrgreen: (Damn hun kan trække, når det passer hende:lol::lol:)

 

Jeg må lige spørge Helle, hvor hun har sin fra, og så håbe at denne her ikke også er købt i England, som med det andet legetøj, Luna blev glad for:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, se nu nærmer vi oss.. Mon man kunne binde den ene knude ved bolden op:hmm::hmm:

 

Og ja det er tuttenutte-farver, men mon ikke en tur på marken kurerer det lynhurtigt:cool:

 

Længden tror jeg passer fint.. Den må godt være lidt kortere.. Hellere det og så der er min løkke og en bold og det er holdbart:mrgreen: (Damn hun kan trække, når det passer hende:lol::lol:)

 

Jeg må lige spørge Helle, hvor hun har sin fra, og så håbe at denne her ikke også er købt i England, som med det andet legetøj, Luna blev glad for:-D

 

Den her var ellers god, med et rigtigt håndtag du kan holde i.... men det er desværre en tennisbold, ikke en gummibold

[media]http://www.mbfshop.dk/images/hund/28111.jpg[/media]

 

Reb med Tennisbold. - MBFshop.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her var ellers god, med et rigtigt håndtag du kan holde i.... men det er desværre en tennisbold, ikke en gummibold

[media]http://www.mbfshop.dk/images/hund/28111.jpg[/media]

 

Reb med Tennisbold. - MBFshop.dk

 

Ja, men det der plastikhåndtag er noget juks:oops: Vi har prøvet sådan en, ellers er den nu nok god nok.. Og jeg har lige fået svar.. Den er en gave fra England.. Uh gad vide om PinPoynter muligvis er faldet over sådan en.. Det må jeg da lige spørge hende om:mrgreen:

 

Aner ikke om sådan noget som det her kan holde til trækkeleg? :vedikke:

PUP Gummibold med snor

 

Mjaah tror den er for kort i snoren:???:

 

Se lige et af Helle's billeder.. Jeg er 1.60 høj, og svært at se, men Luna er over jorden:klap:

 

44205_1666701350327_1321092355_1778929_5257573_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette: Har du kigget hos Kenjan, de har flere foskellige slags bolde med snor/reb i

 

Bolde m.v. | Kenjan hunde & katteartikler

 

Næh det havde jeg ikke, tak Susi:-D Men der var der heller ikke noget:cry: Malene's Michael mener man selv kan lave en.. Men jeg prøver lige at råbe PinPoynter og Belzique op.. De bor i England, måske de har set en..

 

Fie fiser husleje af og ligner en der tænker *GG*

 

_R5F8076.jpg

 

Det kan også være meget hårdt at fise husleje af.. Og så oss tænke samtidig.. Hun er sød:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...