Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uh uh! Jeg kan lige nå tråden!..

 

Jeg var i skoven med min fotograf og vores hunde i tirsdags, og det er der kommet nogle VIRKELIG flotte stemningsbilleder ud af!..

 

De er hapset fra FB, deraf den dårlige kvalitet.. Freja blir sikkert skidesur når hun ser hvor grumset de er blevet efter jeg nuppede dem :P

 

 

det sidste billede synes jeg i øvrigt er rigtig komisk, for Freja og jeg var laaangsomt ved at bevæge os ned af en stejl skråning da Freja udbryder "hvad fanden laver din hund?!" og så stod hun bare sådan?.. Tror måske hun er sådan en form for struds, som leger gemmeleg?

Link til indlæg
Del på andre sites

eeej det er skiiide godt det hvor i går sammen :hjerte: pta cykelkurv!

 

 

Taaaark, jeg er også helt ekset med det!..

Synes farverne er smukke, og selve billedet er bare dejligt :)

 

 

Og ja, den der kurv sidder af H til, men tør ikke bruge den med gitter når hun er løs.. kan lige se den tossede hund sidde fast i et træ eller sådan :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Århja VILDT smukke billeder! Verdens flotteste farver..

Sad osse i en bil i fredags og nød udsigten af de fantastiske farver på skovens træer..

 

 

Det her billede, det er altså fedt! Det ligner de skal i krig :-D Den lille mops, det ligner den har sådan en bombe-sikker vest på, og en håndgranat hængende i siden :slem:

34549d1288475983-oktoberhunde-4.jpg
Link til indlæg
Del på andre sites

Århja VILDT smukke billeder! Verdens flotteste farver..

Sad osse i en bil i fredags og nød udsigten af de fantastiske farver på skovens træer..

 

 

Det her billede, det er altså fedt! Det ligner de skal i krig :-D Den lille mops, det ligner den har sådan en bombe-sikker vest på, og en håndgranat hængende i siden :slem:

 

Det er bare SÅ flotte farver! Var en helt fantastisk tur i skoven!...

 

Hahahaha!!! Da billedet ko på face, var første kommentar også "Rollespil?"...

 

Lå flad af grin over det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Første og sidste billed :lun: :lun: :lun:

 

Skal han bruges til jagt???

 

Ja det er planen ;-)

Men også lydighed og agility.

 

Lige nu får han bare lov til at være hvalp, han er virkelig et fjollehoved :lol: Og vizsla´erne er kendte for at være lidt sent udviklede mentalt... Så han skal bare have tid :blink: Han er så småt begyndt at tage stand, men der er vist langt endnu :lol:

 

Kan ikke rigtigt tage nogle billeder af ham i fart. Jeg har ikke kameraet til det, og løber Gizmo rundt, så foregår det helst med 150 i timen, og totalt uhæmmet :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...