Hop til indhold

Skal de have tøj på?


Gæst doktorlaila
 Share

Recommended Posts

Gæst doktorlaila

Altså de har jo ingen underuld de kære små. Kenzo har meget få hår på maven. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det er mig der er pylret. Jeg gruer for januar/februar - vejret var jo frygteligt sidste år. Jeg TROR ikke det bliver et problem, så længe han er i bevægelse. Men tænker lidt at finde en varm trøje/jakke/dækken-dims, som han kan få på, hvis vi f.eks skal vente på tog/bus, eller hvis han skal passes af nogen, som måske bare lunter lidt rundt med ham?!

 

Hvad gør i? :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke en Fransk Bulldog, men lige omkring det her tidspunkt får Luna tøj på til træning, vi står nemlig meget stille når vi træner, og hun begynder at fryse uden tøj.

 

Når det begynder at blive frostgrader, så får hun også tøj på når vi er ude på de almindelige gåture, for ellers fryser hun.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eddie frøs sidste vinter og derfor købte jeg et easy-dog dækken til ham til vores gåture.

 

Til træningen fik han udover dækkenet en strikket "trøje"/dækken på, netop fordi vi stod meget stille og ventede.

 

Har faktisk tænkt på at købe en trøje fra denne hjemmeside, kan nemlig godt være ret svært at finde en model, der passer til de små korte brede bulldogs..:-D

 

Tøj til franske bulldogs og mopser - Hot and Furry

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila

Tusind tak for alle de brugbare svar :) Jeg tror jeg vil købe et ordentligt dækken i god kvalitet og selv sy fleecetrøjer a´la hot & furry.

 

Jeg kan ikke strikke, men jeg faldt over denne hjemmeside. Det er bestemt til at betale sig fra. www.DeAndre.dk Nogen der har handlet der?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Gæst doktorlaila

Så fik vi købt vintertøj :klap:. En lækker Hurtta jakke. Jeg har også købt blinkende gule refleks(evt hals-)bånd som jeg dog vil skåne jer for :slem: Jeg er ret vild med den, den matcher lidt min vinterfrakke, med pelskrave hehe.

 

Og Kenzo er altså ikke så ulykkelig som han ser ud, han er "syg" og er på 3 forskellige slags medicin mod maveinfektion og må derfor ikke få smertestillende for hans forstuvede ben, da det muligvis er synderen for maveproblemerne :vedikke:

 

Men han er da fin, er han ikke? :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi købt vintertøj :klap:. En lækker Hurtta jakke. Jeg har også købt blinkende gule refleks(evt hals-)bånd som jeg dog vil skåne jer for :slem: Jeg er ret vild med den, den matcher lidt min vinterfrakke, med pelskrave hehe.

 

Og Kenzo er altså ikke så ulykkelig som han ser ud, han er "syg" og er på 3 forskellige slags medicin mod maveinfektion og må derfor ikke få smertestillende for hans forstuvede ben, da det muligvis er synderen for maveproblemerne :vedikke:

 

Men han er da fin, er han ikke? :vuf:

 

Hvor ER han da bare super fin:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millepigen

Min hund som er en blanding ml cocker og cavalier, tæske fryser om vinteren. Jeg tror ikke hun har noget underuld, hun har en blank tynd glat pels, og det har hun altid haft. om ikke andet, så fik hun "jakke" på sidste vinter. der var hun ca 6 mdr. Jeg regnede egentlig med at pelsen nok skulle blive "tykkere" nu jo koldere det bliver, meeeen.

Vi så kun 1 anden hund sidste vinter, med "jakke" på, og det var en lang kold vinter. der var nogle der spurgte om ikke vi havde glemt skoene:-D. Hvis ikke der sker noget med pelsen, ja så får hun altså "grineren" på igen.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi købt vintertøj :klap:. En lækker Hurtta jakke. Jeg har også købt blinkende gule refleks(evt hals-)bånd som jeg dog vil skåne jer for :slem: Jeg er ret vild med den, den matcher lidt min vinterfrakke, med pelskrave hehe.

 

Og Kenzo er altså ikke så ulykkelig som han ser ud, han er "syg" og er på 3 forskellige slags medicin mod maveinfektion og må derfor ikke få smertestillende for hans forstuvede ben, da det muligvis er synderen for maveproblemerne :vedikke:

 

Men han er da fin, er han ikke? :vuf:

 

Han er da SUPER FIN!!! :hjerte: Lækker jakke til dejlige Kenzo.

Og god bedring til ham. Stakkels knægt. Håber han får det bedre snart.

 

(p.s. Jeg fik købt en fleece trøje fra Hot and Furry til Eddie i sidste uge. Skal have taget nogle billeder af ham he he).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila

NUUUIIJ :banan: Det der - dét er stil hehe. Ej hvor er det bare gennemført og fedt :hjerte: Det må vi kopiere når de dyre julemåneder er overstået! Trøjen ser ud til at passe perfekt.

 

Kæresten spørger hvad Eddie vejer?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst doktorlaila
Taaaark...:-D Eddie bassen vejer nu 15,4 kg. En ordentlig basse.:slem:

Hvad med Kenzo?

 

Jeg har slet ikke opdaget, at du har svaret :stupid: Kenzo vejer 14,5. Han er dog blevet noget "tynd" på det seneste syntes jeg, men det er jo egentlig logisk nok, at han måske har fået mere markante muskler efter vi har fået ham - den eneste form for motion han fik, var ud i haven og tisse og ind igen :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har sat min mor igang med at strikke til Valde. Det skal self være sort med et stort skull på ryggen. Vi er også i den retning. Hundetegnet er også med skull, og der er fundet snor og nyt halsbånd med de rigtige ting på :-D

 

Valdes hundetegn

Redigeret af sonir
Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi købt vintertøj :klap:. En lækker Hurtta jakke. Jeg har også købt blinkende gule refleks(evt hals-)bånd som jeg dog vil skåne jer for :slem: Jeg er ret vild med den, den matcher lidt min vinterfrakke, med pelskrave hehe.

 

Og Kenzo er altså ikke så ulykkelig som han ser ud, han er "syg" og er på 3 forskellige slags medicin mod maveinfektion og må derfor ikke få smertestillende for hans forstuvede ben, da det muligvis er synderen for maveproblemerne :vedikke:

 

Men han er da fin, er han ikke? :vuf:

 

Nej hvor er han fin og sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...