Hop til indhold

Træningsredskaber....


DKWiechert
 Share

Recommended Posts

Jeg må indrømme jeg til tider bliver temmelig forundret over alle de knaldgeniale redskaber man kan købe, og endnu mere overrasket når jeg ser alle de ting man bare må eje....

 

 

 

Senest så jeg denne, i hf's annoncemarked:

 

Det var da genialt. Hvis man har en hund der trækker, så trykker man på knappen, som hunden reagerer på ved at stoppe med at trække.....

 

Træning af lineføring er da vist i dén grad passé!

 

 

 

 

Og den "dims" kan gøre det endnu bedre:

*Kan også anvendes som fjernbetjening ved hundetræning

 

Dét var da smart. Tænk på alle de træningstimer man sparer, når man skal til at træne dirigering osv...

 

Lige hvad man ikke vidste man manglede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk er den nok pengene værd, for det er da dyrt at gå til træning.

På mine ville nok et med strøm i være bedre.

Så kan de bare lære det!!!!!!!!!!!!!!

 

Eller sele der virkelig skærer i den tynde hud under forben, eller et aggregat, der slår til hvert gang en hund er foran venstre knæ!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er andre end dig der er blevet vildt imponerede :blink:

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/19499-fantastisk-opfindelse-du-kan-ikke-leve-uden.html

ja det ka jeg se :lol:

 

 

 

 

Jeg undrer mig bare over alt det så mange mennesker mener de har behov for efterhånden, bare for at træne hund.

 

Hvad i alverden er der pludselig galt med den gode gamle line, og en lommefuld godbidder?

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det ka jeg se :lol:

 

 

 

 

Jeg undrer mig bare over alt det så mange mennesker mener de har behov for efterhånden, bare for at træne hund.

 

Hvad i alverden er der pludselig galt med den gode gamle line, og en lommefuld godbidder?

 

Jeg tror ikke de mener de har behov, jeg tror at reklamerne bilder dem ind at de har behov for, og så ender det desværre ofte med at blive så kompliceret, at det slet ikke er til at finde ud af...

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det ka jeg se :lol:

 

 

 

 

Jeg undrer mig bare over alt det så mange mennesker mener de har behov for efterhånden, bare for at træne hund.

 

Hvad i alverden er der pludselig galt med den gode gamle line, og en lommefuld godbidder?

 

 

Jeg tror du har misset pointen :mrgreen: Man skal jo have alle disse fantastiske dimser, for at man slipper for at træne hunden jo :blink: Med disse helt undværlige ting, opdrager hunden jo sig selv, det eneste man skal gøre er at huske at påføre hunden diverse vidunder midler :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...