Hop til indhold

Historien om fjernbetjeningen.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Det var en lys og dejlig eftermiddag, klokken var 14:00 og Daniella var på vej hjem fra arbejde, efter en time i offentligt transport, tager hun cyklen fra Måløv station og hjem til lejligheden.

 

Hun åbner døren...

Og en glad hund stikker hovedet ud, med søvn i hele femøren, hurtigt på med snoren og hundeposerne ryger i lommen. Ude på turen møder de en lille sort hund, men den må vist ikke rigtigt hilse på De luxe for dens ejer. Så vi lunter videre og ham får lavet bummelum og bimmelim. :slem:

 

Men..

Da de kommer hjem, spekulere Daniella over hvorfor dog fjernsynet er tændt, men tænker ikke mere over det. Da det sagtens kunne have været hendes kæreste der havde glemt at slukke det om morgenen (mænd :stupid:)

 

Hun leder og leder efter fjernbetjeningen men kan ikke finde den, pludselig ser hun en lilla plastikdims ovre ved døren, og tænker straks "ÅH NEJ", først kigger hun inde under sengen, men inggen ting. Så kigger hun under sofaen GEVINST.. En defekt og spist fjernbetjening, der ikke kan noget som helst..

Daniella havde ellers gemt den inde i hjørnet af sofaen, under puderne sammen med bærbaren, og han kan ikke komme op i sofaen :stupid:. Så det er sikkert Asgerbasker, der bare har lagt den på sofabordet efter brug, efter han har læst sportsnyhederne imorgen :damn:..

 

Når men man skal jo ikke græde over spildt mælk, selvom jeg er lidt mut lige nu :fornaermet:.

- Hvor kan man dog købe en ny fjernbetjening ? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvad kan mor og far så lære af det:lol: At lille frække DL æææælsker alt det forbudte legetøj - og når det lige frem ligger fremme, så må man vel godt lege lidt med det, indtil mor kommer hjem:klap:

 

Har først lige set den kommentar nu :-D..

Hahah men ja, en eller anden dag er det vej fjernsynet han tygger i :shock:..

 

Gud hvor har De luxe mange "ballade" tråde herinde :oops:.

Men skulle jo tro at jeg ikke kan opdrage hund, eller han bare en en hvalp med stort H :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Hihi... jeg kom altså til at grine, for der må være noget med fjernbetjeninger og samojeder... Freya åd også en af mine da hun var hvalp... dog dur den endnu, men flere af knapperne kan jeg ikke bruge...:lol:... det er dog et sjovt lille minde:lol:

 

Jup... elgiganten har universal fjernbetjeninger:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...