Hop til indhold

Duffy nyder efteråret


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Som det ses på billede 1 nyder Duffy at få lov til at løbe løs :mrgreen: Vi mødte også nogle køer (og et enkelt får) på vores vej... Har lagt mærke til at det ene får altid går på marken med køerne, så den må jo være et wannabe ko-får :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy ser ud til at nyde turen, livet og det dejlige vejr :lun:

 

Herlige ko-får billeder :lol: den er sød som den står der og møsser kalven :hjerte:

 

Ja, jeg kunne heller ikke stå for kalven og fåret, det ligner rigtig meget at de står og møsser :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh nogle dejlige billeder. Duffy forstår da at gøre sg til for kameraet.

Hvor er billedet med koen og fåret dog sødt. Ren idyl. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro at billederne var taget laaangt ude på landet.;-)

 

Hehe, ja mon ikke du kan genkende området :blink: Men ja, det er altså en dejlig natur vi har herude som jo næsten er lige i baghaven :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Hehe, ja mon ikke du kan genkende området :blink: Men ja, det er altså en dejlig natur vi har herude som jo næsten er lige i baghaven :mrgreen:

Lige præcis!

Jeg elsker bare at se lokale billeder :5up:

Og hvor er Duffy dog bare blevet stor, og hvor man kan se hun nyder sin tur med dig i de dejlige, grønne områder vi har herude omkring.

 

Vi elsker også at gå turen omkring køerne og fårene....for her kan man få lov at løbe uden snor og rigtig hurtigt! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...