Hop til indhold

Er forum langsom?


Administrator
 Share

Recommended Posts

Hvis du oplever at forum er langsom, må du meget gerne lige give en tilbagemelding her, hvor du svarer på nedenstående:

 

  • Var der nogen på chatten, hvor mange?
  • Er det kun billedtråde med mange store billeder i?
  • Er blog siderne hurtigere?
  • Er annoncemarkedet hurtigere?
  • Hvor mange er der online på forum (står nederst på forsiden)?

 

Ovenstående hjælper mig til at finde ud af hvor der skal optimeres henne i koden.

 

På forhånd tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har helt ærligt ikke tjek på chatten, da jeg aldrig er derinde og aldrig er på forsiden:oops: Skal prøve at huske at tjekke.. Men lover intet..:oops:

 

For mig er det ikke billedetråde (kun), der er langsomme. Det er helt generelt.. Det kan sagtens være i løs snak - alt eller intet tråden... Hvor den bare ikke reagerer på "send", når jeg har skrevet et indlæg. Eller er længe om at åbne en tråd.

 

Så jeg kan ikke slå ned på EN ting.. Det er over all..

 

Jeg har ikke og læser ikke blog(s) og bevæger mig heller ikke i annoncemarkedet

 

Jeg er rent faktisk ikke til en dyt hjælp:lol::lol: Sorry:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bevæger mig også kun rundt i de forskellige forums og så en sjælden gang, ind forbi et fotoalbum og når jeg oplever siden langsom - som jeg har on/off i de sidste par uger, så er det over alt og jeg lægger mærke til det, når jeg skal åbne en side/tråd og når jeg vil sende.

 

I dag er den så "gamle HF" og dejlig hurtig på normal vis :5up: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Ja ind imellem så langsom til at åbne, at jeg opgiver. Og langsom til at skifte mellem trådene, så nogle gange opgiver jeg at besvare og kommentere indlæg.

 

Jeg bruger ikke blog, chat mv, så det kan jeg ikke udtale mig om.

 

I dag virker det fint, men den seneste tid har det været tungt og jeg mener ikke kun 4 - 5 sekunder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Forum har slet ikke været langsomt hos mig, nærmest nogensinde tror jeg. Når det er nede, er det helt nede (som i: siden kan ikke vises), men det er nok kun sket to gange i den tid jeg har været bruger.

 

Mystisk at vi oplever det så forskelligt. Kan det være folks browsere og computere der gør forskellen? Eller har det slet ikke noget at sige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Forum har slet ikke været langsomt hos mig, nærmest nogensinde tror jeg. Når det er nede, er det helt nede (som i: siden kan ikke vises), men det er nok kun sket to gange i den tid jeg har været bruger.

 

Mystisk at vi oplever det så forskelligt. Kan det være folks browsere og computere der gør forskellen? Eller har det slet ikke noget at sige?

:vedikke: også meget sjældent jeg oplever hf så sløv så det er belastende og det har kun været i forbindelse med annonceret problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forum har slet ikke været langsomt hos mig, nærmest nogensinde tror jeg. Når det er nede, er det helt nede (som i: siden kan ikke vises), men det er nok kun sket to gange i den tid jeg har været bruger.

 

Mystisk at vi oplever det så forskelligt. Kan det være folks browsere og computere der gør forskellen? Eller har det slet ikke noget at sige?

 

Ja det kan godt være ens eget net der svigter periodisk, især hvis man kører trådløst, men det kan man tjekke ved at gå på et par sider og se hastigheden der.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kaster lige en strø tanke ud i luften her :genert:

 

Jeg har altid brugt firefox, og tænkte, gad vide om IE er mere "følsom" over for hf eller vbulletin forums?

 

sidder lige nu på IE og der kom pludselig en database error som dog blev løst med et F5.

 

 

Det tror jeg faktisk også at jeg har oplevet, nu du siger det... Da jeg sad med Ubuntu og firefox var der aldrig problemer så vidt jeg husker :hmm:

 

 

ÅÅÅHH... savner Ubuntu!! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kaster lige en strø tanke ud i luften her :genert:

 

Jeg har altid brugt firefox, og tænkte, gad vide om IE er mere "følsom" over for hf eller vbulletin forums?

 

sidder lige nu på IE og der kom pludselig en database error som dog blev løst med et F5.

 

Firefox er helt sikkert en bedre oplevelse end IE, Chrome er hurtig, men man mangler nogle funktioner, da den håndterer java underligt syntes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg opblever stort set ikke at hf er langsom det køre væsentligt hortigere en dr.dk:roll:. og di gange vor det virklig slår knuder plejer der at stå noget om at forum er under opdatering eller line eller osse er det nettet som setter grensen det er hos mig den hyppiste årsag.

 

men skal nog sige til vis det køre af ht en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger firefox, og når der er problemer er det sku altid min egen skyld. Jeg elsker faneblade, og åbner jo gerne alle de tråde jeg skal ind og se på i seperate blade inden jeg går igang :oops: Så hvis det bliver langsomt her, opdager jeg ofter at det er fordi jeg har 25+ faneblade med bl.a. hundeforum en masse, facebook, billedsøgninger, forelæsningssider, mail mm.

 

Eller hvis jeg har været lidt for flittig til bare at hibernate min computer. Det løser sig stort set altid for mig at lukke faneblade og/eller genstarte. Så måske der faktisk er en pointe i det med firefox/chrome kontra IE?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...