Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

og med fare for evig latterliggørelse så kommer her dokumentation for hvorfor man, når man er færdig i ringen, altid bør holde øje med hunden og ikke stå og ærgre sig over kritikken :oops: :stupid: :mrgreen:

Hahahaha, det er simpelthen et klassebillede! Jeg elsker det :lol: Så meget at det lige skal forstørres lidt:

 

35651d1290532245-november-hunde-dpp_0028.jpg

 

Så kan du lære ikke at være så optaget af bedømmelser, men i stedet fokusere på din hund :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha, det er simpelthen et klassebillede! Jeg elsker det :lol: Så meget at det lige skal forstørres lidt:

 

 

 

Så kan du lære ikke at være så optaget af bedømmelser, men i stedet fokusere på din hund :drille:

 

:oops: hans far med ejer står i baggrunden man kan da heldigvis se at de intet opdagede :lol: men tro mig hvis vi nogensinde tør nærme os en udstillingsring igen så forlader mine øjne ikke hunden! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha, det er simpelthen et klassebillede! Jeg elsker det :lol: Så meget at det lige skal forstørres lidt:

 

35651d1290532245-november-hunde-dpp_0028.jpg

 

Så kan du lære ikke at være så optaget af bedømmelser, men i stedet fokusere på din hund :drille:

 

:sjov::sjov: hahaha hvor sjovt! årh men altså, skal man så skal man - man er vel hanhund. skulle ellers lige til at kommentere hvor voksen og fornuftig Skipper pludselig ser ud, jf billederne på forrige side. meeeen... venter lidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor & Ælle, på dette billede er de lidt uvenner derfor de ser en anelse gnavne ud.. Ælle fik bank - igen. Men vi håber stadig på samodyr en skønne dag.

 

[ATTACH]35654[/ATTACH]

 

:lun: åhhh hvad - han bliver sku da smukkere og smukkere :lun: Han har altså det sødeste samo-fjæs jeg har set :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: åhhh hvad - han bliver sku da smukkere og smukkere :lun: Han har altså det sødeste samo-fjæs jeg har set :mrgreen:

 

Det der er altså hans gnavne fjæs, læg mærke til det ene øjenbryn rynker. Vil du skrives på ventelisten til samodyrene? De bliver hvide med brune pletter, sammi-smil og store horn. Meget stærke og meget lydige dyr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der er altså hans gnavne fjæs, læg mærke til det ene øjenbryn rynker. Vil du skrives på ventelisten til samodyrene? De bliver hvide med brune pletter, sammi-smil og store horn. Meget stærke og meget lydige dyr!

 

næææ :genert: nøjes med at "ødelægge" Motor og naboens samo, når vi ses :blink: næste hund/e jeg skal have skal være mindre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

th_Video0007.jpg

 

Tilde har lært at hoppe på bagben efter os, hvis vi hopper baglæns :lun:

 

Ret ubrugeligt men alligevel ganske sjovt :cool:

 

Det synes jeg er ret godt lært! Hilsen en hvis hund panisk klamrer sig til ens arm når han bare skal SIDDE på bagbenene :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der er altså hans gnavne fjæs, læg mærke til det ene øjenbryn rynker. Vil du skrives på ventelisten til samodyrene? De bliver hvide med brune pletter, sammi-smil og store horn. Meget stærke og meget lydige dyr!

 

Den vil garntrisse kunne blive rigtigt gode venner med Rambuk-terrieren :klap::klap:

 

næææ :genert: nøjes med at "ødelægge" Motor og naboens samo, når vi ses :blink: næste hund/e jeg skal have skal være mindre :mrgreen:

 

et halvt flipsedyr? :slem::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes ikke helt jeg vil blive ved med at spamme snehunde-tråden og man må vel også godt kunne se i november tråden hvordan vejret har været, så her kommer lige nogle flere snebilleder af Nova.

 

Jeg har fri i dag og imorges meget tidlig da Bjørn kom hjem gik ham og Dumle tur. Nova og jeg valgte at blive i sengen :sove: men heldigvis er Bjørn god til at finde ruter uden salt, så Nova og jeg tog samme rute til formiddag.

 

Snuse... snuse... snuse...

[ATTACH]35680[/ATTACH]

 

snesnude :lol:

[ATTACH]35681[/ATTACH]

 

[ATTACH]35682[/ATTACH]

 

[ATTACH]35683[/ATTACH]

 

super sjovt at ryste/rive sne af buskene

[ATTACH]35684[/ATTACH]

 

[ATTACH]35685[/ATTACH]

 

mere snesnude

[ATTACH]35686[/ATTACH]

 

[ATTACH]35687[/ATTACH]

 

[ATTACH]35688[/ATTACH]

 

og en lille video af snehunden

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...