Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaer det har det nok :-D. Er han sådan en rigtig kælekat, eller er han mere bare sin egen? :engel: - de der katte kan være lidt sære nogle gange :-D.

 

- Så er han da bare et ur :klap:. det er sku da smart :drille:

 

Kan huske da jeg boede hjemme og havde en kanin (som faktisk blev 9 :lun:) så hver morgen kl 06:30 begyndte han at bide i buret og stampe i gulvet, for så skulle jeg altså op og gøre mig klar :klap:

 

Han er mest sin egen, men når han så skal kæles, så er han meget kælen..

 

Nåårh, ja de lærer hurtig en rytme:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til aften ligger Luna igen og putter i min sofa:lun: Og hov.. hvad skete der lige der?

 

Jeg kantede mig lige op fra sofaen, så jeg kunne tage billedet, deraf vinklen:mrgreen:

 

1111_3956.jpg

 

Efter en "Bliv" kommando, skyndte jeg mig rundt om bordet:

 

1111_3958.jpg

 

Det der fjæs, det kan jeg slet ikke stå for:lun:

1111_3959.jpg

 

ååååååh jeg ELSKER Luna :lun: (og Oliver :hjerte:)

 

Fandt et gammelt billede af Pablo...til hundeleg...vi må lige (hunde)lege at det er fra november...:engel:

 

247402_l.jpg

 

 

Iiih en skøn Buller :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er og har altid været indekat, måske det også har lidt at sige:-D Men ja, han har været her i mange år:-D

 

Jeg plejede at stå op kl 5, da jeg arbejdede på Amager, så det er nok heller ikke så underligt at han reagerer der;-)

 

De katte jeg voksede op med blev 16 og 17 år (mor og søn) De havde alle dage været udekatte, og min mor valgte at aflive dem fordi hun skulle flytte, så udekatte kan også blive gamle. Kan ikke lade være med at tænke på hvor gamle de var blevet, his min mor ikke havde fået dm aflivet. hunkatten var vist blevet lidt dement, og havde et knækket blodøre, men der skulle to sprøjter til inden hun gav op. Hankatten fejlede ikke noget, men de var synd bare at beholde ham, når de havde levet sammen.

 

Så jeg tror der er en god chance for at Oliver og Luna har masser af tid endnu til at lægge i ske på sofaen. Det kunne lyde som om de har fundet ud af at det er helt hyggeligt.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De katte jeg voksede op med blev 16 og 17 år (mor og søn) De havde alle dage været udekatte, og min mor valgte at aflive dem fordi hun skulle flytte, så udekatte kan også blive gamle. Kan ikke lade være med at tænke på hvor gamle de var blevet, his min mor ikke havde fået dm aflivet. hunkatten var vist blevet lidt dement, og havde et knækket blodøre, men der skulle to sprøjter til inden hun gav op. Hankatten fejlede ikke noget, men de var synd bare at beholde ham, når de havde levet sammen.

 

Så jeg tror der er en god chance for at Oliver og Luna har masser af tid endnu til at lægge i ske på sofaen. Det kunne lyde som om de har fundet ud af at det er helt hyggeligt.:-)

 

Ja, jeg kender til 2 i England (søskende) der blev 23 år, så der er da nogle år endnu:-D MEN jeg har en ide om, at når jeg flytter, så skal jeg være meget obs på Oliver, for han havde lidt svært ved sidste flytning og der var han kun 8 år.. Men vi må tage det som det kommer:-)

 

Det her billede er virkelig sødt. De ser næsten helt forelskede ud.:lun:

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er Oliver der er stor eller Luna der er lille.:-)

1111_3956.jpg

 

Hehe altså Oliver er ikke lille, men det er Luna nu heller ikke, så jeg tror det må være vinklen. Det er taget sådan lidt oppefra, fordi jeg kun lige turde snige mig let op af sofaen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg kender til 2 i England (søskende) der blev 23 år, så der er da nogle år endnu:-D MEN jeg har en ide om, at når jeg flytter, så skal jeg være meget obs på Oliver, for han havde lidt svært ved sidste flytning og der var han kun 8 år.. Men vi må tage det som det kommer:-)

 

Hehe altså Oliver er ikke lille, men det er Luna nu heller ikke, så jeg tror det må være vinklen. Det er taget sådan lidt oppefra, fordi jeg kun lige turde snige mig let op af sofaen:lol:

 

Skal du flytte?

Mine katte på 6 og 7 år har efterhånden været med til mange flytninger i den tid jeg har haft dem, desværre.

Men de er blevet bedre og bedre til at håndtere det. De første gange lå de skræmte under sofaen, men nu er de ret ligeglade, og skal ud og undersøge så snart de kommer ud af kassen. De er nok blevet en slags 'rejsekatte'. De er også udekatte, og kan endda finde på at rende ind til naboerne. Især min ene nabo der ikke kan lide dem, så jeg skal rende og sprøjte "Get off cat" på hans dørmåtte.:mrgreen:

Men det er nok en god ide at holde øje med Oliver, næste gang du flytter, når han er oppe i alderen og kun har flyttet en gang i den tid du har haft ham.

 

Nå ja, nu det er en billedtråd, så kommer her lige et billede af Gracie og felix. Desværre er det ikke ret godt, da det er taget med mobilen i halvmørke.

 

148462_1579903651409_1050189828_1617298_4849873_n.jpg

 

Det er sjældent de ligger sammen, og de ligner da også begge nogen der skal aflives.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heheh ja de ser ikke ud til at hygge sig:lol:

 

Jeg leder efter et nyt sted at bo, både for at spare penge, men også fordi jeg gerne vil have hund nr 2, og det må jeg ikke her, hvor jeg bor nu.

 

Oliver har flyttet 3 gange i sit liv og der var intet de første 2 gange. Men tror bare måske, jeg skal gøre det så lidt forvirrende for ham som muligt..

 

Men nu skal jeg lige finde boligen først:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det er sjældent de ligger sammen, og de ligner da også begge nogen der skal aflives.:mrgreen:

 

:lol::lol::lol: ja det gør de godt nok!

 

 

Her er det mere......

 

Hvis jeg ligger helt stille og stirrer lige ud i luften, så tager damen måske ikke MIN applaws fra mig :shock:

[ATTACH]35078[/ATTACH]

 

Åh katte-gud, jeg ligger dårligt - ej jeg glider!

[ATTACH]35079[/ATTACH]

 

Så gør dog noget!! :evil:

[ATTACH]35080[/ATTACH]

 

...please?

[ATTACH]35081[/ATTACH]

 

Ok, måske hvis jeg ligger den her vej i stedet :hmm:

[ATTACH]35082[/ATTACH]

 

Oh yes.. oh this is good!

[ATTACH]35083[/ATTACH]

Hunden spiste noget han ikke skulle have spist tidligere i dag :badr: hvilket resulterede i noget værre gris i nummeren, så hunden blev nødt til at komme i bad. Hvilket han hader. Men så kan han måske (måske ikke) lære det!

Slank fætter løgsovs som er voldsomt glad for at det er overstået:

IMG_7783.jpg

 

Og fra igår :hjerte: Kært at hugtanden lige stikker ud. Måske derfor han bider så meget - måske han prøver at fortælle at der ikke er plads til den inde i munden?

IMG_7777.jpg

 

IMG_7779.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol: ja det gør de godt nok!

 

 

Her er det mere......

 

Hvis jeg ligger helt stille og stirrer lige ud i luften, så tager damen måske ikke MIN applaws fra mig :shock:

[ATTACH]35078[/ATTACH]

 

Åh katte-gud, jeg ligger dårligt - ej jeg glider!

[ATTACH]35079[/ATTACH]

 

Så gør dog noget!! :evil:

[ATTACH]35080[/ATTACH]

 

...please?

[ATTACH]35081[/ATTACH]

 

Ok, måske hvis jeg ligger den her vej i stedet :hmm:

[ATTACH]35082[/ATTACH]

 

Oh yes.. oh this is good!

[ATTACH]35083[/ATTACH]

Hunden spiste noget han ikke skulle have spist tidligere i dag :badr: hvilket resulterede i noget værre gris i nummeren, så hunden blev nødt til at komme i bad. Hvilket han hader. Men så kan han måske (måske ikke) lære det!

Slank fætter løgsovs som er voldsomt glad for at det er overstået:

IMG_7783.jpg

 

Og fra igår :hjerte: Kært at hugtanden lige stikker ud. Måske derfor han bider så meget - måske han prøver at fortælle at der ikke er plads til den inde i munden?

IMG_7777.jpg

 

IMG_7779.jpg

Aj altså for en gråmisser :lun: og fætter noorh hugtand :hjerte:

 

 

Og så dine tekster til :klap: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj altså for en gråmisser :lun: og fætter noorh hugtand :hjerte:

 

 

Og så dine tekster til :klap: :lol:

 

Man har så sørens god tid når man har ferie :engel:

Men hvad er det med de katte? Hvis jeg ligger et stykke A4 papir midt på gulvet, er det stensikkert at katten sidder på det inden der er gået 5 minutter :lol: Han ligger totalt dårligt på de små æsker der, lige nu ligger han faktisk helt akavet, han sover mens han har det ene forben i spænd så han ikke triller ned - men ikkenikkenej om han vil ligge et andet (blødere) sted :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man har så sørens god tid når man har ferie :engel:

Men hvad er det med de katte? Hvis jeg ligger et stykke A4 papir midt på gulvet, er det stensikkert at katten sidder på det inden der er gået 5 minutter :lol: Han ligger totalt dårligt på de små æsker der, lige nu ligger han faktisk helt akavet, han sover mens han har det ene forben i spænd så han ikke triller ned - men ikkenikkenej om han vil ligge et andet (blødere) sted :fornaermet:

 

Oliver skal også sidde på alt, der ligger et sted.. plastikpose, regnbukser, rygsæk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Man har så sørens god tid når man har ferie :engel:

Men hvad er det med de katte? Hvis jeg ligger et stykke A4 papir midt på gulvet, er det stensikkert at katten sidder på det inden der er gået 5 minutter :lol: Han ligger totalt dårligt på de små æsker der, lige nu ligger han faktisk helt akavet, han sover mens han har det ene forben i spænd så han ikke triller ned - men ikkenikkenej om han vil ligge et andet (blødere) sted :fornaermet:

Jeg har elsket begge mine katte, for netop de særheder :lol:

 

Min første kat Tinka lagde sig altid oven på mit store Lademands Atlas når jeg brugte det, så siderne med sydamerika er rynkede og beskidte (hun var ude/inde kat) for det var jo bedst at ligge der når man kom ind ude fra våd og bedskidt :roll:

 

Skrivemaskinen, når jeg brugte den, var et andet yndet sted - eller bare lige foran mig på skrivebordet :stupid:

 

IKKE at hun sagde se mig-se mig-se mig, nej det har man da for meget værdighed til så begyndte jeg at kæle og nusse hende rejste hun sig og gik :fornaermet:

 

Møg katte :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

IKKE at hun sagde se mig-se mig-se mig, nej det har man da for meget værdighed til så begyndte jeg at kæle og nusse hende rejste hun sig og gik :fornaermet:

 

:klap: hvor katte-agtigt!

 

Ja, Skipper gør helt ligesom Oliver, men der er jo også noget med at de afsætter dufte fra f.eks. numsen, så måske er det et "denne ting ejer JEG" trick?

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde misforstået titlen på en tråd, så var lige ude og tage nogle billeder af Luna, som så ikke skulle bruges.. Men så smider jeg dem altså ind her:mrgreen: Sammen med et billede fra i formiddags og et af fætter lamselår, selvom han ikke er hund:engel:

 

"Hold fast!"

 

1211_3979.jpg

 

1211_3980.jpg

 

1211_3981.jpg

 

Livet er hårdt for en lille hund:lun:

 

1211_3978.jpg

 

Og så fætter lamselår

 

1211_3975.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...