Hop til indhold

DCH og DKK på samme tid?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, må man det?

 

Jeg er færdiguddannet hvalpeinstruktør (7-9-13) d. 27. november 2010. Og underviser i DKK og har selvfølgelig planer om at blive ved med det ;-)

 

Nu har min lokale DCH-formand så spurgt om jeg vil uddannes agility-træner i DCH regi (DCHs uddannelse er anderledes bygget op, så man behøver ikke basis før man uddanner sig til andre typer ligesom hos DKK) og træne agility hos dem bagefter...

 

De er ligeglade med, at jeg også underviser hvalpe hos DKK, men er DKK ligeglade med at jeg underviser agility hos DCH?

 

Ak ja, et af livets store spørgsmål :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, må man det?

 

Jeg er færdiguddannet hvalpeinstruktør (7-9-13) d. 27. november 2010. Og underviser i DKK og har selvfølgelig planer om at blive ved med det ;-)

 

Nu har min lokale DCH-formand så spurgt om jeg vil uddannes agility-træner i DCH regi (DCHs uddannelse er anderledes bygget op, så man behøver ikke basis før man uddanner sig til andre typer ligesom hos DKK) og træne agility hos dem bagefter...

 

De er ligeglade med, at jeg også underviser hvalpe hos DKK, men er DKK ligeglade med at jeg underviser agility hos DCH?

 

Ak ja, et af livets store spørgsmål :mrgreen:

 

Jeg tror at DKK kan få ret ondt i en vis legemsdel hvis man underviser i "en konkurrerende klub"... Men skal ikke kunne sige det helt 100... Ville dog ikke gøre det selv - efter at ha' snakket med nogle DcH-instruktører heromkring indser jeg at vi har det rigtig godt som DKK-instruktører..! :shock: Men det kan måske være forskelligt indenfor de forskellige DcH-afdelinger? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites