Hop til indhold

Tror i på det....unormale?


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Jeg har ellers siden sidst smadret to glas mere, og må nu overveje at købe nye. Måske er det bare mig, der er unormal... :shock:

 

Øhh, der kunne jo også ligge noget fysisk til grund for at du pludselig smadrer glas... Har du svært ved at holde på andre ting også f.eks.? Eller er det fordi du kommer til at skubbe dem ned af bordet og sådan? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Øhh, der kunne jo også ligge noget fysisk til grund for at du pludselig smadrer glas... Har du svært ved at holde på andre ting også f.eks.? Eller er det fordi du kommer til at skubbe dem ned af bordet og sådan? :hmm:

 

Jeg taber kun glas, ikke andet. Men de fleste er faktisk blevet skubbet til, eller jeg har sat en ting fra opvasken op, som så har skubbet til en gryde, som har skubbet til en tallerken, som så strejfede et glas, og vupti. Et smuttede, pga af en hundehale.

 

men tak fordi du spørger, jeg kender en der opdagede et fysisk problem fordi hun pludselig begyndte at tabe alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg taber kun glas, ikke andet. Men de fleste er faktisk blevet skubbet til, eller jeg har sat en ting fra opvasken op, som så har skubbet til en gryde, som har skubbet til en tallerken, som så strejfede et glas, og vupti. Et smuttede, pga af en hundehale.

 

men tak fordi du spørger, jeg kender en der opdagede et fysisk problem fordi hun pludselig begyndte at tabe alt.

 

Det der smuttede pga. hundehalen skal du da ikke tage skylden for :lol::engel:

 

Godt at det er den måde det foregår på, det andet ville ikke være så rart. Så er det nok bare fordi du er super heldig i øjeblikket :blink: (om ikke andet, hvis du egentlig gerne vil have skiftet de gamle glas ud :engel:) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Det der smuttede pga. hundehalen skal du da ikke tage skylden for :lol::engel:

 

Godt at det er den måde det foregår på, det andet ville ikke være så rart. Så er det nok bare fordi du er super heldig i øjeblikket :blink: (om ikke andet, hvis du egentlig gerne vil have skiftet de gamle glas ud :engel:) :lol:

 

jeg tror det var hundehalen der startede det hele for et par uger siden :mrgreen:

 

og jeg kan ellers godt lide mine glas, så det er ikke en personlig vendetta heller :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kawida

For ca 5 år siden døde min morfar pludseligt, det skete i løbet af få dage, mine forældres hund kunne jo mærke at der var noget galt da vi var enormt kede af det, og i den periode var den meget sød og rolig (den plejede altid at være ude på ballade) nåe men dagen efter står jeg med min mor i stuen og er virkelig ked af det, da Cleo (mine forældres hund) rejser sig hurtigt, løber hen til klaveret som stod i stuen, den logrede med halen, og gøede glad - helt sikkert noget den kendte, den kiggede ud i luften mens den bare var glad, i det samme fik jeg en kuldegysning (og det var før jeg anede hvad der forgik) .....så hvad mon den har set??

 

jeg er sikker på min morfra var der. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Nu vi er igang med det overnaturlige, drømme osv. vil jeg lige dele en meget ubehagelig drøm med jer som jeg havde for et par dage siden.

 

Er I klar?!

- okay her kommer den

 

Manden og jeg var ude at køre med mandens mor - Alice skulle også have været med i bilen, men mandens mor ville ikke have hende inde i bilen, så Alice løb løs efter bilen.

Vi holder øje med, at hun følger med og det går også rigtig fint lige indtil vi skal dreje ud på en anden vej.

Alice kommer ikke med over i tide og bliver ramt af en bil og slynget ind på fortorvet.

Mandens mor stopper og vi (manden og jeg) springer ud og løber hen til Alice, som bare ligger helt livløs og flad på fortorvet :megaked:

Vi drøner hen til mandens mor og får hende til, at køre os til dyrehospitalet, men Alice ligger i mine arme og bliver mere og mere livløs :megaked:

 

Og så vågner jeg - Alice ligger ved siden af mig og sover.

Må lige tjekke at hun trækker vejret og så får hun også lige et nøsser.

 

Meget, meget fæl og ubehaglig drøm (mareridt).

Gad vide om den betyder noget?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi er igang med det overnaturlige, drømme osv. vil jeg lige dele en meget ubehagelig drøm med jer som jeg havde for et par dage siden.

 

Er I klar?!

- okay her kommer den

 

Manden og jeg var ude at køre med mandens mor - Alice skulle også have været med i bilen, men mandens mor ville ikke have hende inde i bilen, så Alice løb løs efter bilen.

Vi holder øje med, at hun følger med og det går også rigtig fint lige indtil vi skal dreje ud på en anden vej.

Alice kommer ikke med over i tide og bliver ramt af en bil og slynget ind på fortorvet.

Mandens mor stopper og vi (manden og jeg) springer ud og løber hen til Alice, som bare ligger helt livløs og flad på fortorvet :megaked:

Vi drøner hen til mandens mor og får hende til, at køre os til dyrehospitalet, men Alice ligger i mine arme og bliver mere og mere livløs :megaked:

 

Og så vågner jeg - Alice ligger ved siden af mig og sover.

Må lige tjekke at hun trækker vejret og så får hun også lige et nøsser.

 

Meget, meget fæl og ubehaglig drøm (mareridt).

Gad vide om den betyder noget?!

 

Når man drømmer om personer man kender, har det sjældent noget med dem at gøre med mindre der er tale om dagsrester (tror jeg det hedder). De symboliserer nogle ting i dig selv. Hunde og andre dyr er også blot symboler som du kan lære at tolke og dermed give mening.

 

Jeg tænkte da jeg læste dit indlæg, at du måske var bekymret over, om der lå en forusigelse i din drøm. Det tror jeg ikke du skal være urolig for, for det sker sjældent. Alice er nok mere et symbol på noget du er bange for at miste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi er igang med det overnaturlige, drømme osv. vil jeg lige dele en meget ubehagelig drøm med jer som jeg havde for et par dage siden.

 

Er I klar?!

- okay her kommer den

 

Manden og jeg var ude at køre med mandens mor - Alice skulle også have været med i bilen, men mandens mor ville ikke have hende inde i bilen, så Alice løb løs efter bilen.

Vi holder øje med, at hun følger med og det går også rigtig fint lige indtil vi skal dreje ud på en anden vej.

Alice kommer ikke med over i tide og bliver ramt af en bil og slynget ind på fortorvet.

Mandens mor stopper og vi (manden og jeg) springer ud og løber hen til Alice, som bare ligger helt livløs og flad på fortorvet :megaked:

Vi drøner hen til mandens mor og får hende til, at køre os til dyrehospitalet, men Alice ligger i mine arme og bliver mere og mere livløs :megaked:

 

Og så vågner jeg - Alice ligger ved siden af mig og sover.

Må lige tjekke at hun trækker vejret og så får hun også lige et nøsser.

 

Meget, meget fæl og ubehaglig drøm (mareridt).

Gad vide om den betyder noget?!

 

Tror ikke du skal frygte noget, selvom det er svært at komme sig over sådan en drøm. Men måske du kan tyde dig til hvad den betyder? Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og fortolket lidt selv. Håber det er ok :-)

 

Der var en bil med- biler kan, så vidt jeg ved, betyde noget med styring, retning og eller kontrol i dit liv. Jeg fandt en side på nettet, som mente, at det er drømmerens naturlige plads at sidde på førersædet når man drømmer. Jeg føler, at drømmen berørte meget kontrol kontra afmagt. Har du nogle konflikter i den retning?

 

Døden skulle betyde forvandling eller transformation. Måske noget med, at den, der drømmer er parat til at integrere det, som den afdøde betyder for en/ tage nogle evner fra denne til sig. Men det er noget jeg har fundet på nettet at det kunne betyde. Man kan jo aldrig vide sig sikker, og for det meste bør det sammenholdes med ens sindsstemning, hvad der nager dig, og hvad du måske generelt oplever og eller tænker meget på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skuuuuuuuuuuuuuuuummeeeeeeeeeeeel drøm :cry:

 

Jeg har også hørt at selve indholdet i drømmen symbolsere ting og at det ikke er en forudsigelse :blink: (hvilket jeg er lykkelig for, for så var jeg blevet udsat for mange skumle ting!)

 

Men jeg kender godt de skumle drømme hvor man skal rundt og tjekke om alt er som det skal være. PUHA, krammer til dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Jeg fandt den Ascha! :-D

 

Ok ok - som nævnt i interesse tråden er jeg blevet ret interesseret i det spirituelle..

Bare sådan for at få en ide om hvorvidt der er mere mellem himmel og jord..

 

Min første oplevelse var med Marion Dampier Jeans på Hindsgavl slot - hun holdte sådan en stor klarsynsdemonstration hvor man kunne komme og se om der måske var en besked til en selv..

Hun var virkelig en oplevelse, for hun vidste med 100% sikkerhed at de ånder som kom, havde tilknytning til dem i rummet - og det var bare et spørgsmål om at finde dem..

En ånd trådte frem og fortalte om tre i familien som var døde af kræft, og Marion følte sig sikker på at ånden som kom frem var en mand..

Hun fortsatte ved at fortælle at det måtte have været kræft i maven - og at hun ledte efter en person som snart havde, eller lige havde haft, fødseldag..

Desuden ledte hun efter en forbindelse til navnet Liz, Lis, Elisabeth - efternavn Lind/Lundkvist..

 

Den gik rundt i salen men ingen ville rigtig hægte sig på den - men Marion blev ved til en ung kvinde tog så mikrofonen og sagde at det passede, men det navn kendte hun absolut intet til..

 

Marion blev dog ved, hun vidste navnet havde betydning og det skulle nok komme, hun beskrev manden til punkt og prikke.. Og man kunne høre kvinden var ret berørt af det hele..

Vi var efterhånden alle overbevist om at dette måtte være kvindens far, og hun kunne nikke ja til alt der kom..

 

Til sidst måtte hun dog høre hvorfor hun ikke kendte det navn, og Marion spurgte hende hvad faderens læge hed? Kvinden svarede "Elisabeth Lindkvist.." Det blev sagt i en gisp som jeg sjældent har hørt før...

Hun fik at vide at hun gerne måtte dække op til ham ved fødselsdagen og han ville være der når hun pustede lysene ud.. *snøft*

 

Desuden kom der den aften et lille barn frem som var for at besøge forældrene og en søster som var død af vand i lungerne..

 

 

 

 

Så har jeg været hos ham Graham Bishop - totalt skuffelse, med voldtræls familie siddende på første række som seriøst var til at brække sig over..

 

 

 

Og så har jeg været til en privat sitting hos en Tim Abbott sammen med min mor, og hold op det var intenst.. Det var lynhurtigt tydeligt at det var min morfar som var gennem.. En mand i 60'erne som var lille af størrelse, men sej og senet.. Og alt han fortalte var bare fuldstændig spot on..

Til at starte med var jeg meget skeptisk, tænkte at han skulle være præcis for at jeg ville tro på noget som helst..

 

Men....

da han ridsede hele vores familie historie op

da han fortalt hvordan min morfar dyrkede så mange grøntsager at han kunne sælge af dem

da han fortalte hvordan min morfar gav grøntsagerne væk til fattige og min mormor skældte ud over det

da han fortalte at min morfars ring og ur var gået til det ene barnebarn

da han fortalte hvordan min morfar holdte af heste...

og hvordan der må have været mange hunde i familien.. Var jeg solgt..

 

Jeg blev forsikret om at de to hunde vi havde sendt videre (Vores Coton, Miki og den lille hvalp som døde) blev passet af ham til vi selv så dem igen - og jeg græd så tårene sprøjtede, men blev så lykkelig og rolig... De render ikke rundt alene på en eng, de bliver passet til jeg får dem igen..

 

Græder helt af at skrive det..

 

Tim kunne ikke helt finde ud af hvorfor min morfar snakkede om både sygdom og død på en fødselsdag, da han mente at min morfar måtte have været gennem et langt sygdomsforløb som helt klart havde med lungerne af gøre (lungekræft)..

 

Vi vidste så at han blev syg på min lillebrors fødselsdag og døde tre dage efter min, og Tim fortalte om en lagkage som betød alverden for min morfar, det var det sidste han spiste.. nogensinde..

Min fødselsdagskage..

 

Senere tog vi så til sådan et stort klarsynsdemonstration med ham Tim, hvor min morfar kom igen - han var bare slet ikke færdig..

For han er SÅ ked af at min mor og moster ikke snakker sammen længere, og han fortæller om hvor mange penge der er mellem dem - og at min moster laver lyssky ting for at få det til at løbe rundt..

 

Senere kom min oldemor med et lille barn til min far, vi havde lokket ham med fordi han skulle se lidt af hvad vi havde oplevet.. Og så var der dælme en besked til ham, min oldemor var der med et lille spædbarn (min onkels søn) - hun ville bare fortælle at barnet blev passet til mor og barn blev genforenet.. Smukt, ikke?

 

Desuden fik vi maaange andre ting at vide, kan slet ikke huske det hele.. Fik at vide jeg har en mand i mit liv som jeg er nødt til at skubbe ud til højre, og at min mor snart er nødt til at droppe alle hendes "kasketter" og droppe at være mor for alle.. Nu handler det om hende selv...

 

Ja... puha..

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

I forhold til dyr/hunde så havde vi en hund engang, der kunne følge noget på væggen bag os:shock:

Andre gange kunne hun gø af "nogen" der kom ind af døren, hvorefter hun lagde sig ned på ryggen for at blive nusset:shock:

 

Mht til mennesker, så troede jeg ikke så meget på sådan noget indtil . . . . . . .

 

Min venindes søn, RUNE, som også var min dengang 4 årige søns bedste ven, lå for døden, og vi vidste ikke, om der ville gå dage eller et par måneder:cry:

En dag besøgte vi en af mine andre veninder. Drengene legede inde på sønnens værelse og vi sad udenfor, da min søn Thim pludselig kom ud til os og sagde: Rune kom og sagde HEJ, men så gik han igen. Det var bare lige dét jeg ville fortælle. Hej hej, hvorefter han løb ind på værelset igen. Jeg undrede mig i dén grad og var helt underlig.

:shock: ½ time efter ringede hans mor og fortalte at Rune døde for ½ times tid siden:shock::cry:

 

Dét var altså spooky:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt den Ascha! :-D

 

Ok ok - som nævnt i interesse tråden er jeg blevet ret interesseret i det spirituelle..

Bare sådan for at få en ide om hvorvidt der er mere mellem himmel og jord..

 

Min første oplevelse var med Marion Dampier Jeans på Hindsgavl slot - hun holdte sådan en stor klarsynsdemonstration hvor man kunne komme og se om der måske var en besked til en selv..

Hun var virkelig en oplevelse, for hun vidste med 100% sikkerhed at de ånder som kom, havde tilknytning til dem i rummet - og det var bare et spørgsmål om at finde dem..

En ånd trådte frem og fortalte om tre i familien som var døde af kræft, og Marion følte sig sikker på at ånden som kom frem var en mand..

Hun fortsatte ved at fortælle at det måtte have været kræft i maven - og at hun ledte efter en person som snart havde, eller lige havde haft, fødseldag..

Desuden ledte hun efter en forbindelse til navnet Liz, Lis, Elisabeth - efternavn Lind/Lundkvist..

 

Den gik rundt i salen men ingen ville rigtig hægte sig på den - men Marion blev ved til en ung kvinde tog så mikrofonen og sagde at det passede, men det navn kendte hun absolut intet til..

 

Marion blev dog ved, hun vidste navnet havde betydning og det skulle nok komme, hun beskrev manden til punkt og prikke.. Og man kunne høre kvinden var ret berørt af det hele..

Vi var efterhånden alle overbevist om at dette måtte være kvindens far, og hun kunne nikke ja til alt der kom..

 

Til sidst måtte hun dog høre hvorfor hun ikke kendte det navn, og Marion spurgte hende hvad faderens læge hed? Kvinden svarede "Elisabeth Lindkvist.." Det blev sagt i en gisp som jeg sjældent har hørt før...

Hun fik at vide at hun gerne måtte dække op til ham ved fødselsdagen og han ville være der når hun pustede lysene ud.. *snøft*

 

Desuden kom der den aften et lille barn frem som var for at besøge forældrene og en søster som var død af vand i lungerne..

 

 

 

 

Så har jeg været hos ham Graham Bishop - totalt skuffelse, med voldtræls familie siddende på første række som seriøst var til at brække sig over..

 

 

 

Og så har jeg været til en privat sitting hos en Tim Abbott sammen med min mor, og hold op det var intenst.. Det var lynhurtigt tydeligt at det var min morfar som var gennem.. En mand i 60'erne som var lille af størrelse, men sej og senet.. Og alt han fortalte var bare fuldstændig spot on..

Til at starte med var jeg meget skeptisk, tænkte at han skulle være præcis for at jeg ville tro på noget som helst..

 

Men....

da han ridsede hele vores familie historie op

da han fortalt hvordan min morfar dyrkede så mange grøntsager at han kunne sælge af dem

da han fortalte hvordan min morfar gav grøntsagerne væk til fattige og min mormor skældte ud over det

da han fortalte at min morfars ring og ur var gået til det ene barnebarn

da han fortalte hvordan min morfar holdte af heste...

og hvordan der må have været mange hunde i familien.. Var jeg solgt..

 

Jeg blev forsikret om at de to hunde vi havde sendt videre (Vores Coton, Miki og den lille hvalp som døde) blev passet af ham til vi selv så dem igen - og jeg græd så tårene sprøjtede, men blev så lykkelig og rolig... De render ikke rundt alene på en eng, de bliver passet til jeg får dem igen..

 

Græder helt af at skrive det..

 

Tim kunne ikke helt finde ud af hvorfor min morfar snakkede om både sygdom og død på en fødselsdag, da han mente at min morfar måtte have været gennem et langt sygdomsforløb som helt klart havde med lungerne af gøre (lungekræft)..

 

Vi vidste så at han blev syg på min lillebrors fødselsdag og døde tre dage efter min, og Tim fortalte om en lagkage som betød alverden for min morfar, det var det sidste han spiste.. nogensinde..

Min fødselsdagskage..

 

Senere tog vi så til sådan et stort klarsynsdemonstration med ham Tim, hvor min morfar kom igen - han var bare slet ikke færdig..

For han er SÅ ked af at min mor og moster ikke snakker sammen længere, og han fortæller om hvor mange penge der er mellem dem - og at min moster laver lyssky ting for at få det til at løbe rundt..

 

Senere kom min oldemor med et lille barn til min far, vi havde lokket ham med fordi han skulle se lidt af hvad vi havde oplevet.. Og så var der dælme en besked til ham, min oldemor var der med et lille spædbarn (min onkels søn) - hun ville bare fortælle at barnet blev passet til mor og barn blev genforenet.. Smukt, ikke?

 

Desuden fik vi maaange andre ting at vide, kan slet ikke huske det hele.. Fik at vide jeg har en mand i mit liv som jeg er nødt til at skubbe ud til højre, og at min mor snart er nødt til at droppe alle hendes "kasketter" og droppe at være mor for alle.. Nu handler det om hende selv...

 

Ja... puha..

 

Ihh, hvor lyder det spændende og fantastisk at de kan ramme sådan plet. Da jeg læste om din morfar og det med at han passer hundene,.... så tudede jeg sgu også. :megaked: Jeg kan liiiige forestille mig de følelser det fremkalder.

 

Var det Graham Bishop der ikke var god eller var det bare nogle af tilskuerne der ikke skulle have været der. Jeg har jo kun set ham i fjernsynet og synes han er enormt charmerende. Og da virkede han da ret overbevisende.

 

Kender ikke Tim Abbott, er han også englænder?, og hvor finder du alle disse arangementer henne?.

Link til indlæg
Del på andre sites

I forhold til dyr/hunde så havde vi en hund engang, der kunne følge noget på væggen bag os:shock:

Andre gange kunne hun gø af "nogen" der kom ind af døren, hvorefter hun lagde sig ned på ryggen for at blive nusset:shock:

 

Mht til mennesker, så troede jeg ikke så meget på sådan noget indtil . . . . . . .

 

Min venindes søn, RUNE, som også var min dengang 4 årige søns bedste ven, lå for døden, og vi vidste ikke, om der ville gå dage eller et par måneder:cry:

En dag besøgte vi en af mine andre veninder. Drengene legede inde på sønnens værelse og vi sad udenfor, da min søn Thim pludselig kom ud til os og sagde: Rune kom og sagde HEJ, men så gik han igen. Det var bare lige dét jeg ville fortælle. Hej hej, hvorefter han løb ind på værelset igen. Jeg undrede mig i dén grad og var helt underlig.

:shock: ½ time efter ringede hans mor og fortalte at Rune døde for ½ times tid siden:shock::cry:

 

Dét var altså spooky:shock:

 

Jeg synes egentlig ikke det er spooky, men smukt. Tænk at et barn siger farvel på den måde. Også at din søn tog det som noget helt naturligt. Jeg bliver helt rørt over at høre sådan noget.:lun::-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har først opdaget tråden nu...

 

Lige hvad jeg tror på ved jeg ikke helt... Jeg er bestemt ikke kristen, altså jeg tror ikke på gud og sådan.

men jeg tror på der er en eller anden form for energi/kraft ved ikke lige hvad jeg skal kalde det. Det jeg selv kan mærke når jeg går tur i naturen, når solen skinner og når jeg bare har en god dag :-)

 

Hvad angår spøgelser og sådan så ved jeg ikke helt, jeg har ikke mødt nogen og hvis de er der må de gerne holde sig væk fra mig :???:

 

Drømme har jeg mange af, også nogle mærkelige nogle af slagsen, mest når jeg er stresset eller der er noget der går mig på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, hvor lyder det spændende og fantastisk at de kan ramme sådan plet. Da jeg læste om din morfar og det med at han passer hundene,.... så tudede jeg sgu også. :megaked: Jeg kan liiiige forestille mig de følelser det fremkalder.

 

Var det Graham Bishop der ikke var god eller var det bare nogle af tilskuerne der ikke skulle have været der. Jeg har jo kun set ham i fjernsynet og synes han er enormt charmerende. Og da virkede han da ret overbevisende.

 

Kender ikke Tim Abbott, er han også englænder?, og hvor finder du alle disse arangementer henne?.

 

Graham Bishop er ham fra TV ja, men han var virkelig dårlig den dag.. Ikke noget specifikt eller noget..

 

De fleste arrangementer finder jeg gennem Lysets Hus i Århus :-) Og ellers hører jeg om det forskellige stede..

Kan sagtens skrive interessante tilbud herind..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der så nogen herinde som hvor en drøm er gået i opførelse senere hen? Det har jeg prøvet et par gange efterhånden.

 

Hihi, ja :mrgreen:

 

Men det var der så ikke meget unormalt ved... Jeg havde skrevet en opgave om global opvarmning i skolen, som jeg virkelig havde gjort mig umage med. Drømte så at jeg fik 12 for den - OG DET GJORDE JEG SQ! :mrgreen:

 

Tror ikke der var så meget mysti-fysti ved det, men det er nu meget sjovt :mrgreen:

 

Har faktisk aldrig nogensinde oplevet noget mystisk :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Sikke en masse interessante svar der er kommet :-D

 

Jeg synes, at jeg er begyndt at tænke lidt på 'tilfældigheder/sammenhænge'...hmmm ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

 

Men hvis f.eks. jeg har været tæt på et uheld, så tænker jeg på det - mere som noget der ikke skete ved et tilfælde, men derimod som en indsigt til at undgå noget lignende i fremtiden. Ikke advarsel. Bare information om at 'husk lige at passe på i den og den situation'.

 

Men det er ikke kun begrænset til det. Den anden dag havde jeg helt vildt mange uheld på en dag, synes jeg. Der tænker jeg også over, om der foregår et eller andet - hvor jeg lige skal gøres opmærksom på noget.

 

Som sagt, det er lidt difust :-) ...jeg er ikke åndelig nok til at finde ud af det :(

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved, at jeg tror på den slags - men jeg er vist ikke psykisk indstillet til at opleve det selv. :(

 

Jeg har været ved clairvoyant, og det var ingen succes. Jeg har været til hypnose, hvor jeg fandt ud af, at jeg ikke kan hypnotiseres. :(

 

Men jeg er meget, meget interesseret i det. Jeg kunne godt tænke mig selv at blive behandlet på en måde, da jeg føler mig fyldt med "dæmoner" eller lignende. Har angst, social fobi og depression.

 

Min ene faster er healer - min anden faster er kinesiolog. Men det ved jeg ikke helt med, de virker lidt tovlige... :lol:

 

Jeg drømmer meget - rigtig, rigtig meget! Men det er ikke noget overnaturligt, det er bare et udtryk for, at jeg har en masse, der skal bearbejdes, som jeg åbenbart ikke er i stand til. :(

 

Mjo, når jeg skal i seng om natten kan jeg ind imellem høre stemmer, men om de er virkelige eller bare i mit hoved, det ved jeg ikke. Den psykolog jeg gik ved engang var ganske urolig for det, selvom jeg ikke selv var det, og så gav hun mit antipsykotisk medicin... :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg ved, at jeg tror på den slags - men jeg er vist ikke psykisk indstillet til at opleve det selv. :(

 

Jeg har været ved clairvoyant, og det var ingen succes. Jeg har været til hypnose, hvor jeg fandt ud af, at jeg ikke kan hypnotiseres. :(

 

Men jeg er meget, meget interesseret i det. Jeg kunne godt tænke mig selv at blive behandlet på en måde, da jeg føler mig fyldt med "dæmoner" eller lignende. Har angst, social fobi og depression.

 

Min ene faster er healer - min anden faster er kinesiolog. Men det ved jeg ikke helt med, de virker lidt tovlige... :lol:

 

Jeg drømmer meget - rigtig, rigtig meget! Men det er ikke noget overnaturligt, det er bare et udtryk for, at jeg har en masse, der skal bearbejdes, som jeg åbenbart ikke er i stand til. :(

 

Mjo, når jeg skal i seng om natten kan jeg ind imellem høre stemmer, men om de er virkelige eller bare i mit hoved, det ved jeg ikke. Den psykolog jeg gik ved engang var ganske urolig for det, selvom jeg ikke selv var det, og så gav hun mit antipsykotisk medicin... :neutral:

 

Det lyder da slet ikke behageligt :shock: Er du blevet 'vandt til det'?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en enkelt gang hørt stemmer da jeg var lige ved at sove. Det var ikke noget jeg blev bange for, for det var bl.a. min mors og søsters stemmer der snakkede. Jeg kunne kun høre 3-4 ord af deres sætninger, så det gav ingen mening men det var faktisk lidt hyggeligt.

 

Jeg oplever sommetider underlige ting, når jeg er lige ved at falde i søvn. Èn gang blev det pludselig dagslys og jeg kørte en bil i høj fart. Ud fra en sidevej kommer der en rød bil og jeg når lige at tænke: så for helvede!, den rammer jeg,... og så var jeg vågen!!!. Jeg nåede så tæt på at jeg så den ældre mand der kørte den anden bil, lige i øjnene.

 

Det varede kun et sekund, men det var væmmeligt. Og jeg skal indrømme at jeg kørte lidt mere forsigtigt i den efterfølgende tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...