Hop til indhold

Hvordan kunne han?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha, dyr bold, glæder mig til at se den - hvis den er sådan hel og ikke gnavet i halve bliver jeg dybt imponeret (men ikke overrasket, har jo set hans gab :klap:)

 

Den er hel - omend den har fået et "tryk", så den er lidt "blød", fortalte dyrlægen mig. Men den var helt og "fin" og rund, da han tog den ud. Bare lidt ødelagt i skelellet, om man så må sige - håber det giver mening, dyrlægen forklarede det fult forståeligt, jeg formår det bare ikke :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi samler da bare pengene sammen her på HF :klap:

 

Haha, ai, det vil sq næste være for meget ;-)

 

 

Har lige sat børnegitteret op - regner ikke med, at han må gå på trapper og han har det jo med at følge med, når vi går op i køkkenet for at lave noget mad :mrgreen: Uuuh, jeg glæder mig altså til at få ham hjem :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er hjeeeemmeeeeee! :lun:

 

attachment.php?attachmentid=35209&d=1289828686

 

Og han har charmet sig rigtig ind på veterinærsygeplejersken, hun var helt skudt i ham, helt forelsket, som hun selv sagde :hjerte: Og han var så sød, når man gav ham mad - så satte han poterne i vejret, mens han sad ned :mrgreen: Har måske trænet bamse lidt for meget med ham? :genert::mrgreen: Og hun roste hans sind til skyerne, sagde at det var helt vidunderligt :hjerte:

 

Møffe var glad for at se mig, ingen tvivl derom! Meeen ikke mere glad end at man også lige skulle over og sige hej til alle hundene i de forskellige bokse - selvom de knurrede af ham og en af dem endda forsøgte at bide ham gennem gitteret - der sprang han så også tilbage :lol: Og han var helt klart glad for at komme hjem! Han har rigtig villet nusses! Han har det godt efter omstændigheder, men er lidt, hmmm, ja, billedet beskriver det nok bedre end jeg kan. Jeg gætter på, at det er medicinen, der gør det, så han har træt og tung i det og det ikke er fordi de sidste dage har været helt forfærdeligt (selvom de nok ikke ligefrem har været "the time of his life", han er jo meget bedre vant, den lille forkælede kronprins ;-) ).

 

Dyrlægen sagde, at de ikke havde fundet det nødvendig til ham med krave derude, så det håber jeg passer.. Selvom jeg allerede et par gange har forhindret ham i at slikke i det. Tænker dog, at jeg vel kan nøjes med at ødelægge en trøje og give ham den på? :hmm:

 

Han skal holdes i ro de næste dage og have skånekost. Vist alt går som det skal, så kan vi begynde at gå ultra korte ture derefter og han kan begynde at få lidt af sit normale foder. Men kun hvis det går rigtig godt! Den 23. november skal han lige tjekkes enten på Dyrehospitalet eller hos vores egen dyrelæge og derefter skulle vi ellers rigtig kunne begynde at give den gas :x:

 

Sådan ser hans mavse ud nu:

attachment.php?attachmentid=35210&d=1289828686

 

attachment.php?attachmentid=35211&d=1289828686

 

Og her har du synderen, Petrine! :evil::mrgreen: De to samle-plader paser ligesom ikke sammen længere, så de kan blive lagt lidt indover hinanden --> en kun lidt fladere bold

attachment.php?attachmentid=35212&d=1289828686

 

Og vores nye medicinskab :engel:

attachment.php?attachmentid=35214&d=1289829160

 

 

[ATTACH]35209[/ATTACH] [ATTACH]35210[/ATTACH][ATTACH]35211[/ATTACH][ATTACH]35212[/ATTACH][ATTACH]35214[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

En dunk guldspray fra maler biksen - så er den da klaret? :mrgreen:

 

Og dejligt at Møffe-drengen er hjemme igen..

 

Fik forøvrigt lige billeder af en Berner i løve-klip... :mrgreen:

 

Nej da?! :shock: Seriøst? :shock:

 

Hvor er det godt han er kommet hjem i god behold.

Og sikke et mareridt og postyr han har sat i gang :drille:

 

Ja, det må du nok sige :lol: Håber ikke, at han lægger sig det til vane!

 

Årh han ser lidt slukøret ud:lol:

 

Nu skal han bare lige have ro de næste dage og så er han klar til ballade igen:lun:

 

Se, det skulle jo ikke undre mig :mrgreen::lun: Glæder mig sq faktisk til han laver ballade :mrgreen: Bare det ikke inkluderer tennisbolde altså :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, det var det, du mente :mrgreen: Pyha da! Blev sørme da lige bange :lol:

 

Ja, hans mave er MEGET bar og kan godt være, at man på de kolde dage skal finde ud af et eller andet til den, tror jeg... :hmm:

 

Altså nu må han jo ikke sårn være rigtig ude de første dage her.

 

Jeg ville ikke give ham noget på.. SÅ koldt er det jo heller ikke endnu.. Og når han må begynde at bevæge sig på længere ture igen, så er håret også begyndt at vokse ud igen;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, det var det, du mente :mrgreen: Pyha da! Blev sørme da lige bange :lol:

 

Ja, hans mave er MEGET bar og kan godt være, at man på de kolde dage skal finde ud af et eller andet til den, tror jeg... :hmm:

 

Har han ikke så meget pels, at du kan lave noget hentehår-agtigt? :mrgreen:

 

Nej, skønt at Møffe er hjemme igen, så er alt bare i orden. Bare rolig, han skal nok lave ballade om en dag eller to. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, det var det, du mente :mrgreen: Pyha da! Blev sørme da lige bange :lol:

 

Ja, hans mave er MEGET bar og kan godt være, at man på de kolde dage skal finde ud af et eller andet til den, tror jeg... :hmm:

 

Tror i hvert fald ikke du skal lade ham lægge sig ned udenfor overhovedet?

 

Der skulle jo nødig komme snavs og skidt i det?

 

Det er ud og gøre hvad du skal - og ind igen.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu må han jo ikke sårn være rigtig ude de første dage her.

 

Jeg ville ikke give ham noget på.. SÅ koldt er det jo heller ikke endnu.. Og når han må begynde at bevæge sig på længere ture igen, så er håret også begyndt at vokse ud igen;-)

 

Jeg regner ikke med at lade ham, men spurgte dyrlægen for en sikkerheds skyld og hun sagde, at han godt måtte kortvarigt. Meeeen, det giver jeg ham nok ikke lov til, tænk hvis der gik infektion i såret :shock::shock::shock::shock:

 

Har han ikke så meget pels, at du kan lave noget hentehår-agtigt? :mrgreen:

 

Nej, skønt at Møffe er hjemme igen, så er alt bare i orden. Bare rolig, han skal nok lave ballade om en dag eller to. :-D

 

Fnis, jo, det er lige før :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

DEN bold ser ud præcis som hundebolde ser ud efter et par dage i Silkes selskab! De skiller ad i midtersømmen. De er ikke gnavet i stykker.

 

Og det samme med legetøjsbolde fra f.eks. Føtex... Men dem kan man jo nok ikke forvente samme holdbarhed af...

 

Det BURDE ikke være muligt for en hund at "knække" en bold, som er lavet til hunde.

 

--Jeg fik engang to bolde på snor til Silke...

 

Den holdt i to dage, ---så fik jeg den byttet..

Så holdt den i en uge.....

Og så fik jeg den byttet til noget andet... :roll:

 

Det var fra KW's hjemmeside, så det burde være ok til hunde..

 

Gadvide hvad en hundeboldsproducent ville sige til at blive præsenteret for regningen fra dyrlægen..... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se at han er hjemme igen! Og hvor ser det sår dog bare pænt ud!!! Synes det lyder som en rigtig god idé med en trøje til ham, bare for at undgå skidt og snavs. Med det vejr vi har lige nu skal de jo bare sætte en pote udenfor døren, så er de fulde af mudder og lign.!!! :shock:

 

Rigtig god bedring med ham!

 

Havde faktisk slet ikke tænkt på det i forbindelse med beskyttelse mod vind og vejr og mudder! Rigtig god idé :5up:

 

Ja jo til beskyttelse, men jeg tænkte bare varmemæssigt:oops:

 

Helt ok, som sagt var det også kun det, jeg tænkte på :genert:

 

DEN bold ser ud præcis som hundebolde ser ud efter et par dage i Silkes selskab! De skiller ad i midtersømmen. De er ikke gnavet i stykker.

 

Og det samme med legetøjsbolde fra f.eks. Føtex... Men dem kan man jo nok ikke forvente samme holdbarhed af...

 

Det BURDE ikke være muligt for en hund at "knække" en bold, som er lavet til hunde.

 

--Jeg fik engang to bolde på snor til Silke...

 

Den holdt i to dage, ---så fik jeg den byttet..

Så holdt den i en uge.....

Og så fik jeg den byttet til noget andet... :roll:

 

Det var fra KW's hjemmeside, så det burde være ok til hunde..

 

Gadvide hvad en hundeboldsproducent ville sige til at blive præsenteret for regningen fra dyrlægen..... :hmm:

 

Jeg aner det som sagt ikke... Og Møffe har jo ikke slappe kæber ligefrem, eftersom han bliver råfodret. Han knuser ben dagligt.

 

Hvad en boldproducent monstro ville sige til regningen, rigtig godt spørgsmål, jeg aner det ikke :vedikke: Men jeg tør i hvert fald aldrig få en bold inden for døren her igen og må indrømme, at jeg faktisk er der, hvor jeg tør have Møffe løs i parken :???: Ikke førend jeg effektivt har lært ham en spyt-ud-kommando, hvis det ellers er muligt... Plus "ignorer bolde". Der ligger jo nogen gange bolde her og der og gemmer sig i buskene :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...