Hop til indhold

Breaking Dawn


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Så er filmen set og den var god. Dog en del tid inden den går rigtigt i gang, men vidste jeg jo fra bogen af.

 

Og så er man ligeså sej at blive udtrukket blandt en hel sal af folk :cool:

 

Fik Breaking Dawn bogen i hardback udgave :D

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Jacob og Edward bliver mere og mere nammenam for hver film :o

 

Ja, der var faktisk en enkelt gang hvor jeg endda fandt Edward tiltrækkende!! :shock: Og det er jo sygt..

 

Vi sad til gengæld pudsigt nok UDELUKKENDE Team Jacob, på flere rækker omkring os. Kun venindens niece der var Team Edward.

 

Sidste år var der dog mere fjol og en afslappet stemning. Der var plads til tant og fjas og gøgl under de første par film. Folk sad og småsakkede og hyggede inden det blev alvor til sidste film. Sådan var det dog ikke i går, og min veninde fik i den grad balle fra de foransiddende for at snakke lidt under første film..

 

Oh well - det var hyggeligt alligevel :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der var faktisk en enkelt gang hvor jeg endda fandt Edward tiltrækkende!! :shock: Og det er jo sygt..

 

Vi sad til gengæld pudsigt nok UDELUKKENDE Team Jacob, på flere rækker omkring os. Kun venindens niece der var Team Edward.

 

Sidste år var der dog mere fjol og en afslappet stemning. Der var plads til tant og fjas og gøgl under de første par film. Folk sad og småsakkede og hyggede inden det blev alvor til sidste film. Sådan var det dog ikke i går, og min veninde fik i den grad balle fra de foransiddende for at snakke lidt under første film..

 

Oh well - det var hyggeligt alligevel :)

 

 

 

Har hun altså godt af :engel: det er pisse hamrende irriterende når folk snakker i biografen :evil: jeg tiltrækker desværre den slags mennesker :roll: og det kan altså virkelig ødelægge ens humør! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hun altså godt af :engel: det er pisse hamrende irriterende når folk snakker i biografen :evil: jeg tiltrækker desværre den slags mennesker :roll: og det kan altså virkelig ødelægge ens humør! :fornaermet:

 

Ej, men til marathon er det jo hygge og fjas i starten - det skal der være plads til. Ligesom at der bliver skreget, hvinet, grinet og klappet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, men til marathon er det jo hygge og fjas i starten - det skal der være plads til. Ligesom at der bliver skreget, hvinet, grinet og klappet.

 

 

Det kan godt være dig og din søster tænker sådan, men hvis resten ikke gør så synes jeg godt man kan vise lidt respekt. De andre har jo også betalt mange penge for at se filmen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være dig og din søster tænker sådan, men hvis resten ikke gør så synes jeg godt man kan vise lidt respekt. De andre har jo også betalt mange penge for at se filmen. :blink:

 

 

Og det har jeg også :)

Jeg brokker mig ikke over skæret fra en mobil, slikpapir, klapperi, skrig, latter, folk der går på toilettet eller hygger lidt under de tre første film.

Det er jo umuligt at sidde og glo ud i luften i ti timer, uden at foretage sig noget som helst.

 

Vi har betalt nøjagtig det samme som hende. Vil hun have drønhamrende seriøsitet, må hun nøjes med at komme til den ene film, hvor der er drønhamrende seriøsitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nu "man" ikke brød sig om Eclipse på grund af den meget frie fortolkning i henhold til bogen, skal man så undlade at se Breaking Dawn i biografen og vente til man kan låne den helt gratis fra en heldig ejer?

 

altså, den får jo vildt elendig kritik.

personlig kan jeg godt lide den, og synes den er nogenlunde tro mod bogen.. men der er nogle skæve ting, som altid ved filmatiseringer af afholdte bøger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...