Hop til indhold

TRÆF - Ishøj Strandpark Søndag d. 5. Dec. kl. 11.00


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Hvad er planen? Er det gåtur eller leg, og såfremt det er gåtur, er det så med eller uden snor?..

 

Hvis det er gåtur vil jeg gerne med, såfremt jeg kan. Er lige blevet sygemeldt de næste 14 dage frem med mit ben, så kommer lidt an på hvordan og hvorledes..

 

Det er gåtur ned langs stranden, hvor hundene løber og leger uden snor ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:slem: Og har også et HellyH termosæt som kan tages på inden under... Så kan kulden bare komme an :cool:

 

Men det har virkelig været et godt køb - især når man også skal stå ude på legepladsen sammen med alle ungerne i al slags vejr... Brrr...

 

SKAL DU HA TÆSK NU :shock::-D.

 

Ja kunne godt forestille mig at det er pissehamrendemega koldt udenfor nu :shock:. Specielt hvis man skal stå udenfor og holde øje med alle de unger :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er gåtur på offentlig strand, altså i sand, så det ved jeg ikke om dit ben kan klare? Og hundene er løse:-)

 

Det er gåtur ned langs stranden, hvor hundene løber og leger uden snor ;-)

 

 

Hmmm, øv øv, så tror jeg ikke jeg kan.. Er ikke helt sikker på at det er helt efter loven..

 

Men vil glæde mig til at se billeder så :)

Link til indlæg
Del på andre sites

SKAL DU HA TÆSK NU :shock::-D.

 

Ja kunne godt forestille mig at det er pissehamrendemega koldt udenfor nu :shock:. Specielt hvis man skal stå udenfor og holde øje med alle de unger :-D.

 

Og et godt råd, nu når I snart skal være forældre... Køb ALDRIG sådan en Reima-flyverdragt... De er simpelthen SÅ dårlige... De dækker slet ikke godt nok i halsen, og de børn der jamrer over kulden først, er altid dem med Reima-flyverdragter. De er slet ikke den dyre pris værd ;-)

Køb istedet en ordenlig flyverdragt/skisæt i en sportsforretning ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og et godt råd, nu når I snart skal være forældre... Køb ALDRIG sådan en Reima-flyverdragt... De er simpelthen SÅ dårlige... De dækker slet ikke godt nok i halsen, og de børn der jamrer over kulden først, er altid dem med Reima-flyverdragter. De er slet ikke den dyre pris værd ;-)

Køb istedet en ordenlig flyverdragt/skisæt i en sportsforretning ;-)

 

 

:5up::5up:

Tak for rådet :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt samle dig op på stationen :blink: Der er et sæde ledigt ;-)

 

tusind tak! :kys:

 

Vi vil også med :-D men skal lige tjekke, jeg tror jeg har møgtjansen hos hesten, jeg vil have kaffe denne gang.

Hvis jeg kommer søster lagkage kunne jeg evt samle dig op ved metroen ved bella center eller tårnby station:lol: men tjekker i morgen

 

du må endelig sige til, hvis i kommer, det er nok lidt nemmere for os end at tage til ishøj med s-tog, og så er blackgsd fri for tjansen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal da komme, Daniella :banan:

 

Hmmm, øv øv, så tror jeg ikke jeg kan.. Er ikke helt sikker på at det er helt efter loven..

 

Men vil glæde mig til at se billeder så :)

Årh vil ellers SÅ gerne møde Bassen! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep jep du kører bare med igen Daniella :blink:

 

Så bliver Gizmo jo simpelthen den lykkeligste... Han er helt vild med Motor og Lux. Og hvis Møffe også kommer :hjerte: Gizmo er jo overbevist om at ligeså snart han ser en Berner, så MÅ det da være Møffe :hjerte: Vi var afsted i Geel Skov i søndags, hvor vi mødte en berner, der lige blev overkysset af Gizmo... :lol:

 

FOX: Jeg skal nok huske at tage de dækkener der med :blink: Og måske jeg skulle prøve at rydde op igen, og se om jeg kunne tage sådan en kasse der med igen :slem: ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep jep du kører bare med igen Daniella :blink:

 

Så bliver Gizmo jo simpelthen den lykkeligste... Han er helt vild med Motor og Lux. Og hvis Møffe også kommer :hjerte: Gizmo er jo overbevist om at ligeså snart han ser en Berner, så MÅ det da være Møffe :hjerte: Vi var afsted i Geel Skov i søndags, hvor vi mødte en berner, der lige blev overkysset af Gizmo... :lol:

 

FOX: Jeg skal nok huske at tage de dækkener der med :blink: Og måske jeg skulle prøve at rydde op igen, og se om jeg kunne tage sådan en kasse der med igen :slem: ;-)

 

Juhuuuu :engel:.

 

Forresten har jeg fået nyt nr. sender det lige til dig i PB :-D. Hvis nu der skulle være noget :-D.

 

Ååårh Gizmo er sød :lun:..

Link til indlæg
Del på andre sites

FOX: Jeg skal nok huske at tage de dækkener der med :blink: Og måske jeg skulle prøve at rydde op igen, og se om jeg kunne tage sådan en kasse der med igen :slem: ;-)

 

Det må du rigtig gerne - og hvis det er lige så piss koldt som nu - så får i set Sookie i sin fine hjemmestrikkede trøje :blink:

 

Og det der med oprydning er nok en god ide, når det gælder dig - så kan det være at du ikke mangler plads i Volvoen :drille::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste gang vi var i Ishøj var der en af jer der havde nogle hundehalsbånd med til salg :hmm:

 

De så ret gode ud, men jeg havde smidt Mille i bilen og havde jessie på maven, så kunne ikke lige få set på dem :roll:

 

Bliver der mulighed for at kunne købe halsbånd igen??? :-D Så tager jeg nemlig lige penge med i lommen og kommer i øvrigt med kaffe igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste gang vi var i Ishøj var der en af jer der havde nogle hundehalsbånd med til salg :hmm:

 

De så ret gode ud, men jeg havde smidt Mille i bilen og havde jessie på maven, så kunne ikke lige få set på dem :roll:

 

Bliver der mulighed for at kunne købe halsbånd igen??? :-D Så tager jeg nemlig lige penge med i lommen og kommer i øvrigt med kaffe igen :-D

 

Jeg tror de var alt for store til Mille. De var ihvertfald 2-3 numre for store til Luna og så meget større er Mille vist ikke end Luna:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...