Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hov, glemte helt tråden igen. Vi endte med at sætte Avengers på i stedet. Og jeg har også lige set begge Iron Man-film, og kunne huske nogle ting derfra, som der lidt blev hentydet til i Avengers, så det var rart at vide ok, det er derfor de siger sådan og sådan, selvom man nok bare ville lade det passere, hvis man ikke havde set Iron Man. Og kunne forestille mig, det er lidt det samme med X-men / Wolverine. Nu må jeg se, om jeg får den at se en anden go' gang, men nu "tør" jeg da godt :-D

 

Faldt forøvrigt i søvn til Avengers, så kan ikke udtale mig endnu, om jeg synes den er go' :genert:

 

:lol: til det markerede. Du er overhovedet ikke den eneste. Jeg faldt også i søvn til den...

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: til det markerede. Du er overhovedet ikke den eneste. Jeg faldt også i søvn til den...

 

Det har nu ikke noget med filmen at gøre. Jeg kan vist falde i søvn til alle film - sofa og film er en go' sovepille nogle gange :lol: Og derudover havde jeg været vågen meget om natten pga. baby, så holder ikke så længe om aftenen.

 

Nu har jeg dog endelig fået set den færdig (efter at jeg faldt i søvn til den igen i går :mrgreen:) og den var da vist ok, men skal lige se den igen, og prøve at se den i ét stræk i stedet for i flere brudstykker, så tror jeg, jeg får lidt mere ud af den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Har set dokumentar(filmene) om bandekrigen. Og jeg var i gang med at se debatten bagefter... Fatter ikke altid jeg gider med al den mudderkastning det altid ender ud i... :lol: Synes ellers det startede så godt i dag, men så blev det pludselig personligt igen :roll:

 

Må være pinligt for dem

 

Lidt skidt at lave en dokumentar der totalt ukritisk æder alt hvad de to tosser havde at sige...så det var selvfølgelig også oppe til debat i presselogen....

 

 

 

 

Nå men jeg har har lige set "a law abiding citizen" igen...fed film, og den kan sagtens ses igen igen et par gange...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt skidt at lave en dokumentar der totalt ukritisk æder alt hvad de to tosser havde at sige...så det var selvfølgelig også oppe til debat i presselogen....

 

 

 

 

Nå men jeg har har lige set "a law abiding citizen" igen...fed film, og den kan sagtens ses igen igen et par gange...hehe

Jeg forventede faktisk også, at den handlede lidt mere om bander end om deres uoverensstemmelser. Det var jo faktisk kun første afsnit, der handlede lidt om det, og det var sgu ikke engang meget, synes jeg... Hehe...

Ikke en af verdens bedste dokumentater...

 

Og ja... Film... Jeg har været i biografen og se scary movie... Ikke mit 1. valg, ville hellere have set Nordvest f.eks. men min søster inviterede og betalte, så jeg synes ikke jeg kunne tillade mig at brokke mig alt for meget... Hehe... Og den var da også meget sjov :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvilken film skal man se i dag? En verden udenfor eller flight of the phoenix?

 

Jeg kender ikke Flight of the phoenix, men hvis du ikke har set En verden udenfor, så se den - den er kåret som verdens bedste film :-D

Jeg har selv set den flere gange, og det er egentlig ikke en genre, som jeg normalt ser meget af, og kan ikke rigtig forklare hvorfor den er god, men god dét er den :5up:

 

 

Jeg har set Boy eats girl i dag - det er til gengæld ikke verdens bedste film :mrgreen: Husker den dog som lidt bedre, end jeg synes den var i dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Shawshank redemption(en verden udenfor)

A law abiding citizen(nådesløs hævn)

og Death sentence

 

har set dem alle tre før, men det er bare film der sagtens tåler gensyn...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den med lækre lækre Chris Hemsworth :hjerte::engel:.... ja slutningen er seriøst wierd... og jeg ville ikke kalde det en gyser, nok nærmere en wanna be splatter/komedie.

Jeg husker den nu som ret klam i begyndelsen, men slutningen giver godt nok ikke meget mening ift. resten, synes jeg... Det virker lidt som om de prøvede at lave et eller andet vildt twist, som man slet ikke havde regnet med - og det gjorde de jo på sin vis også :mrgreen: - men det faldt da bare fuldstændig til jorden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg husker den nu som ret klam i begyndelsen, men slutningen giver godt nok ikke meget mening ift. resten, synes jeg... Det virker lidt som om de prøvede at lave et eller andet vildt twist, som man slet ikke havde regnet med - og det gjorde de jo på sin vis også :mrgreen: - men det faldt da bare fuldstændig til jorden...

 

enig, egentlig syntes jeg det var fedt at de prøvede at lave noget anderledes.... men det fungerede desværre bare ikke :P

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...