Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min søn har været hjemme på weekend igen, og jeg tiggede ham om at se Law Abiding Citizen. Som altid strittede han imod og ville hellere se et eller andet animooo (det er sådan han siger det), men jeg vandt, og som altid endte det med at han kunne lide filmen - hæhæ :mrgreen:

 

Law Abiding Citizen er så god! :5up:

 

 

 

 

Så A Beautiful Mind den anden dag. Rigtig god film!

Link til indlæg
Del på andre sites

Red Dwarf er sindsyg på sit helt eget plan...:genert::mrgreen:

 

Det kan der ikke være to meninger om :lol:

 

Jeg kan i øvrigt godt prale af at være meget trofast Blackadder fan. Først havde jeg hele serien på VHS, så på DVD.

Det er i øvrigt nogle af de få DVD'er jeg ikke har smidt ud endnu. Jeg har også Red Dwarf på DVD, undtagen sidste sæson.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Det er vel bare at den eneste ikke-kridhvide person i filmen, der spilles af den eneste ikke-kridhvide skuespiller, tilfældigvis er skurken :vedikke:

Nårhhh, ja det kan der være noget om.. Men sådan er det vel med tegnefilm der er produceret til vestlige lande.. Eller Disney er blevet bedre til at få lidt farve ind i huden på deres karakterer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var vel ikke så mange ikke-hvide vikinger? :vedikke:

 

Altså jeg ved godt, at Disney ikke er historisk korrekt, men Besærkøen er vist en nordisk vikingeø i "gammel tid"

 

Netop. Derfor er det også dobbelt underligt at man indfører en person med mørk hud og dreadlocks, og gør netop ham til den onde... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi så (endelig) Hobitten 3 i går, fin afslutning på historien, men synes stadig der sker voldsomt meget i forhold til bogen, men stadig flot filmet og virkelig fede effekter osv.. Dog kunne jeg godt undvære den der åndssvage kærlighedshistorie, den er så ligegyldig!

 

Og så har vi også næsten lige set Den sidste samurai, hader Tom Cruise, men det er stadig en flot film :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi så (endelig) Hobitten 3 i går, fin afslutning på historien, men synes stadig der sker voldsomt meget i forhold til bogen, men stadig flot filmet og virkelig fede effekter osv.. Dog kunne jeg godt undvære den der åndssvage kærlighedshistorie, den er så ligegyldig!

 

Og så har vi også næsten lige set Den sidste samurai, hader Tom Cruise, men det er stadig en flot film :hjerte:

 

Sådan har jeg det også - med begge film :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...