Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

De tre musketerer - den nyeste version. Hmm ... tjaa ... Den var ok og nogle steder også rigtig god, så man lige nåede at tænke "fed film", men så kom der bare lige nogle ting, som var elendige, som lige trak ned igen :???: Så en blandet fornøjelse, vil jeg sige.

 

 

Blev SÅ skuffet!! Synes virkelig den trækker standarten ned...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Med Mel Gibson ?

 

 

Jeg så sidst Zombieland ... Den var sjåååååv :-D Og dejligt med lidt opfindsomme måde at nakke Zombier på - Jeg er klar hvis verden bliver inficeret !!!

 

Zombieland er genial!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder altså som en lidt sær film... Læste om det på tekst tv... De skrev noget med twinkle kage eller sådan noget? :lol:

 

Ja, det er meget vigtigt for én af dem i filmene at finde en twinkle kage. Jeg vil ikke afsløre om han nogensinde får den, men uanset hvad må de gå så grueligt meget igennem! :lol:

 

 

Ellers er det ikke en sær film. Det er en Zombiefilm/komedie :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ja, det er meget vigtigt for én af dem i filmene at finde en twinkle kage. Jeg vil ikke afsløre om han nogensinde får den, men uanset hvad må de gå så grueligt meget igennem! :lol:

 

 

Ellers er det ikke en sær film. Det er en Zombiefilm/komedie :-D

 

Der er da forresten en zombiefilm mere i bedste 70er stil...med Fergie og Bruce willis...kan bare ik huske hvad den hedder...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er meget vigtigt for én af dem i filmene at finde en twinkle kage. Jeg vil ikke afsløre om han nogensinde får den, men uanset hvad må de gå så grueligt meget igennem! :lol:

 

 

Ellers er det ikke en sær film. Det er en Zombiefilm/komedie :-D

Ahhh... Så kan jeg bare ikke læse... :lol: Synes der stod det var en action film... :oops: Og jeg synes altså ikke det lød særlig farligt med den der twinkle kage :sjov:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Halvdelen af scream :-D Vil nok altid synes den er hæslig! Især slutningen, hvor de to mordere skal spille sindssyge... De øjne ham Billy laver da han skal afsløre, at det er ham der er morderen er virkelig skumle... De kan forfølge mig i mareridt...

 

Amen hvordan kan du da også finde på at se sådan noget :shock: ?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Green zone....stenede dog halvt computer imens...

 

har selvfølgelig glemt hvad land den er i...tror nok Irak....nå men anyways...amerikanerne er ikke ret søde ved dem der faktisk bare prøver at hjælpe dem....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...