Hop til indhold

halfdan - en korthårsløve


søster lagkage
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
jeg synes også, at korthårsløverne er pænere :oops: (men udseende var jo ikke noget vi kunne skele til, pg.a. min kærestes allergi, og godt det samme for halfdan er jo helt perfekt! :lun:)

 

Udseendet har jo heldigvis heller ingen betydning, når bare man finder den perfekte race, sådan rent mentalt.

 

At i så har fundet én så lækker som Halfdan, er jo bare en kæmpe bonus :5up::lun:

 

Og med det is der kan samle sig i Bamses pels, som jo kun er semi-lang, så tør jeg slet ikke tænke på, hvor slemt det må have været for Halfdan :cry:

 

Og jeg synes det klær' ham at være korthåret, om så det bare er vinteren over og af praktiske hensyn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 130
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jo, helt vildt... Måske burde vi komme på besøg i Salon Ida :mrgreen:

 

Han er ikke blevet redt i alt for mange dage (i hvert fald for mange dage ift. det vejr vi har lige nu), for jeg har været ude at rejse og nu er jeg syg, og det er mig, der står for børstningen... Magter det slet ikke.. Der ligger nærmest én stor filtklump ved siden af mig lige nu. Og det bliver jo værre for hver gang han kommer ud at gå inden jeg får taget mig sammen...

Hvis han er totalt filteret så klip ham helt ned..

Den her hund tog det en hel weekend at filtre ud - og det er ikke den værste jeg har fået :slem: Ny side 0

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han er totalt filteret så klip ham helt ned..

Den her hund tog det en hel weekend at filtre ud - og det er ikke den værste jeg har fået :slem: Ny side 0

 

Narjmen, så slemt er det måske heller ikke. Det kommer ikke til at tage en hel weekend. Jeg har det ligesom meget med at glemme det der med at børste sådan løbende... Så nogle gange tager vi lige sådan en dejlig 3-4 timers børstning, mmm, så har man dejligt ondt i ryggen de næste par dage.

 

Tror simpelthen han vil se så fjollet ud klippet ned. Halfdan ser fin ud, fordi han er sådan velproportioneret. Louie ville bare ligne en lille klam rotte med lidt lys pels, tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Narjmen, så slemt er det måske heller ikke. Det kommer ikke til at tage en hel weekend. Jeg har det ligesom meget med at glemme det der med at børste sådan løbende... Så nogle gange tager vi lige sådan en dejlig 3-4 timers børstning, mmm, så har man dejligt ondt i ryggen de næste par dage.

 

Tror simpelthen han vil se så fjollet ud klippet ned. Halfdan ser fin ud, fordi han er sådan velproportioneret. Louie ville bare ligne en lille klam rotte med lidt lys pels, tror jeg.

Er Louie ikke sådan en Cleo hund?? Sig det ikke til DInah, men hun ligner virkelig :hmm: det du siger der :engel: Overvejer seriøst at klippe hende i løveklip :blink:

Bruger du ikke din karte mere?Eller er den slidt op?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han er totalt filteret så klip ham helt ned..

Den her hund tog det en hel weekend at filtre ud - og det er ikke den værste jeg har fået :slem: Ny side 0

 

Næhæ! Jeg glemmer aldrig den der Shih tzu filt-måtte, jeg så hjemme ved dig engang!!!!!!!!!!!!:shock::shock:

 

 

Jeg synes faktisk at Halfdan ser super sød ud:klap::klap::klap:Langt bedre en jeg havde troet:mrgreen: (Gad vide hvordan Dexter ville se ud sådan:rolleyes::slem:)

 

Dog tænkte jeg også, at det kunne være en god ide, at klippe det nederste på poterne ekstra kort, så der ikke kan hænge så meget deri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhæ! Jeg glemmer aldrig den der Shih tzu filt-måtte, jeg så hjemme ved dig engang!!!!!!!!!!!!:shock::shock:

 

 

Jeg synes faktisk at Halfdan ser super sød ud:klap::klap::klap:Langt bedre en jeg havde troet:mrgreen: (Gad vide hvordan Dexter ville se ud sådan:rolleyes::slem:)

 

Dog tænkte jeg også, at det kunne være en god ide, at klippe det nederste på poterne ekstra kort, så der ikke kan hænge så meget deri.

Du skal ikke så meget som tænke på at klippe ham :fyfy:

 

Og hvor blev kagen af? Nu brugte jeg 4 timer på at ordne ude stuen og så kom du ikke med kage :shock::fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke så meget som tænke på at klippe ham :fyfy:

 

Og hvor blev kagen af? Nu brugte jeg 4 timer på at ordne ude stuen og så kom du ikke med kage :shock::fornaermet:

 

Hehe..! Skulle lige se hvor hurtigt du var til at reagere:mrgreen:

 

Jamen, jeg troede da, at I var endnu mere sneet inde nu.. Skrev da også en sms, hvor jeg spurgte til det?:vedikke: Så troede ikke, at det var til at komme ud til jer. :???: Så jeg brugte min eftermiddag på sofaen og på at surmule over, at jeg ikke kunne komme ud til jer på grund af al den sne..:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Louie ikke sådan en Cleo hund?? Sig det ikke til DInah, men hun ligner virkelig :hmm: det du siger der :engel: Overvejer seriøst at klippe hende i løveklip :blink:

Bruger du ikke din karte mere?Eller er den slidt op?

 

Jo, han er også en Cleohund, men han har underlig pels ift. mange andre cotoner jeg har mødt. Måske lidt ligesom dine semicoatede :hmm: Den er aldrig blevet rigtig lang og knækkede ligesom af sig selv da den nåede en vis længde. Alle andre cotonejere spørger om han er klippet.

 

Men det er måske meget godt at hans pels er sådan, når jeg er så doven med børstningen.. Eller måske er det netop derfor jeg er doven, for det har ikke de helt store konsekvenser, hvis jeg lader børstningen vente lidt...

 

Jo, jeg bruger karten og elsker den :kys:Så kan jeg tillade mig at være endnu mere doven, for jeg ved jo at karten kan ordne sagerne, hvis jeg bare går systematisk til værks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Holdfast hvor er det billede af Halfdan med pelsklumper vildt :shock::shock: Kan godt nok godt forstå du har klippet ham. Og han er da stadig yndig :-D

 

 

Synes det er pænt, at man kan se den meget atletiske bygning og i stedet for en tot pels der kommer gående :engel:

 

Nu har jeg jo set Halfdan med pels i bevægelse, han har vildt flotte bevægelser og man kan sagtens se han er vel-proportioneret (synes jeg, som måske intet aner om løver). Han havde lidt sådan en holdning ligesom et menneske der går med rank ryg og friske bevægelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Louie ikke sådan en Cleo hund?? Sig det ikke til DInah, men hun ligner virkelig :hmm: det du siger der :engel: Overvejer seriøst at klippe hende i løveklip :blink:

Bruger du ikke din karte mere?Eller er den slidt op?

 

VIL I SÅ OPFØRE JER ORDENTLIGT:fyfy::fyfy:

 

Cleo er ikke en rotte:evil: og cleo skal ikke løveklippes:evil:

 

:drille::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap: tror der er forskellige meninger om skægklip - i hvert fald din skæg-klippe-måde, så vidt jeg husker. Skal siges, at jeg nu synes du gjorde det meget godt:genert:

 

Janni har tydeligvis ikke forstand på, hvad der er sødt. :fornaermet: Shabi var så sød med sit klippede skæg. :lun:

 

[ATTACH]36483[/ATTACH]

 

Nuj, hun var dejlig. :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Janni har tydeligvis ikke forstand på, hvad der er sødt. :fornaermet: Shabi var så sød med sit klippede skæg. :lun:

 

[ATTACH]36483[/ATTACH]

 

Nuj, hun var dejlig. :hjerte:

Hun var jo bare sød, med eller uden skæg :mrgreen: Jeg ved hvordan du havde det med skægget..Efter jeg gav Støvsugeren fedt i foderet :shock:Snip snap siger jeg bare :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun var jo bare sød, med eller uden skæg :mrgreen: Jeg ved hvordan du havde det med skægget..Efter jeg gav Støvsugeren fedt i foderet :shock:Snip snap siger jeg bare :engel:

 

HA, der kan du bare se! :mrgreen: Shabis skæg var SÅ upraktisk, hun fik det hele tiden fedtet ind i noget mad, det var derfor, der røg sig en tur. Men jeg synes nu også, at hun så sød ud med det korte skæg. :lun:

 

Maggie (Born Perfect) er jo helt kort (maskinklippet), og hun ser sød ud, synes jeg, og så er det altså noget mere praktisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

HA, der kan du bare se! :mrgreen: Shabis skæg var SÅ upraktisk, hun fik det hele tiden fedtet ind i noget mad, det var derfor, der røg sig en tur. Men jeg synes nu også, at hun så sød ud med det korte skæg. :lun:

 

Maggie (Born Perfect) er jo helt kort (maskinklippet), og hun ser sød ud, synes jeg, og så er det altså noget mere praktisk.

Over det hele? Også hovedet? Hvorfor har du ikke taget billeder? Soshy er kort på kroppen i øjeblikket..Aj hvor er hun blød og varm :klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...