Hop til indhold

Hvilken hund i klassen er din?


Rams
 Share

Recommended Posts

Bella ville være gårdvagt ... også i timerne ... hun ville være den første til at fortælle de andre, at de skulle holde deres kæft ... mens hun selv talte højt og længe. Hun ville udfordre alle til slåskamp - og løbe skrigende bort, hvis der rent faktisk var nogen der ville slås med hende. Hun ville være nødt til at sidde bag læreren og kigge ned på klassen - for at være sikker på at kunne se alle - og både vinduer og dør ... Bella tåler ikke, at gå glip af noget vigtigt ... (og her tales virkelig ikke om, hvad læreren kunne finde på at fortælle)

 

Tulle ville kun gå i skole fordi vi insisterede ... hun ville også jævnligt skrive i sin egen kontaktbog .. men tror dog ikke, hun ville nedværdige sig til at finde på løgne ... der ville slet og ret stå: "Tulle kom ikke i skole fordi hun fandt det unødvendigt" ...

Hun ville have få men gode stille venner ... hun ville ikke gøre noget særligt væsen af sig - men alligevel ville hun ikke være i tvivl om, at hun vidste alt, hvad der var værd at vide ...

 

Tulle

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Oskar er den lille tykke fyr, som gerne spiser de andres madpakker, hvis de ikke selv gider.

Han er muligvis offer for drillerier, fordi han ikke ligner de andre. Krølle på halen, fladt hoved og lidt ekstra deller. Det er ikke altid nemt at være Oskar, men er sikker på der nok skal være nogle søde piger og drenge, der godt vil være ven med ham den tossede :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oskar er den lille tykke fyr, som gerne spiser de andres madpakker, hvis de ikke selv gider.

Han er muligvis offer for drillerier, fordi han ikke ligner de andre. Krølle på halen, fladt hoved og lidt ekstra deller. Det er ikke altid nemt at være Oskar, men er sikker på der nok skal være nogle søde piger og drenge, der godt vil være ven med ham den tossede :genert:

Mitte kan godt lide underhøje, fladnæsede lidt dellede hunde med krølle på halen, de er nemlig altid med på sjov og leg ude i det blå :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oskar er den lille tykke fyr, som gerne spiser de andres madpakker, hvis de ikke selv gider.

Han er muligvis offer for drillerier, fordi han ikke ligner de andre. Krølle på halen, fladt hoved og lidt ekstra deller. Det er ikke altid nemt at være Oskar, men er sikker på der nok skal være nogle søde piger og drenge, der godt vil være ven med ham den tossede :genert:

 

halfdan vil helt sikkert også gerne være ven med de tossede, og er sikker på, at oskar også gerne må få hans madpakke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mitte kan godt lide underhøje, fladnæsede lidt dellede hunde med krølle på halen, de er nemlig altid med på sjov og leg ude i det blå :vuf:

Jaaa :-) Oskar er helt sikkert med på sjov - Oooog en lille lur bagefter :mrgreen::lol:

 

halfdan vil helt sikkert også gerne være ven med de tossede, og er sikker på, at oskar også gerne må få hans madpakke :-D

Er sikker på Oskar er glad for det. Andres madpakker er bare lidt mere spændende end ens egne :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oskar er den lille tykke fyr, som gerne spiser de andres madpakker, hvis de ikke selv gider.

Han er muligvis offer for drillerier, fordi han ikke ligner de andre. Krølle på halen, fladt hoved og lidt ekstra deller. Det er ikke altid nemt at være Oskar, men er sikker på der nok skal være nogle søde piger og drenge, der godt vil være ven med ham den tossede :genert:

 

Tulle elsker i al sin ophævede stille-og-rolighed faktisk præcis Oscars type :lun: Men hendes mad, får han nu ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe ville være typen, der den ene dag sætter sig forrest i klassen og meget ivrigt lyttende. Dog skulle læreren i disse tilfælde passe på, at nogen ikke bliver for langtrukkent, for så ville Møffe falde tilbage og begynde at snakke om alt muligt andet. Hvis læreren var HELT umulig, så ville Møffe går sine egne veje, sidde og glo drømmende ud i luften.

 

Den anden dag sætter Møffe sig bagerst i klassen. Han sidder og kigger drømmende ud i luften og læreren skal være MEGET insisterende, hvis der bare skal komme den mindste smule af bevidsthed frem i Møffe og der skal arbejdes for at bibehode den. Lige pludselig er den der så bare og han kan blive ved, som var det en af de gode dag.

 

Han vel sjældent være den der ballademager, der gejler de andre hunde op dog - medmindre det er de nære venner :blink:

 

Hmm, satser på at han bliver mere til den første med alderen, når hormonerne er kommet på plads og så'n :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg er da ham der scorer alle damerne,jeg er naturligsmuk :lun: så ingen kam her- det tøsepjat.:vinken:. Dårligt selværd er en by i Rusland.

 

Jeg er snedig nok til at sidde på første række, fange hvad læreren siger, bevise jeg er klogere end de fleste,stikke hende et æble, indtil hun laver reglerne om, og giver mig tidligt fri..:slem::slem:..hvorefter jeg render hjem i hendes have,æder alle hendes høns og parrer alle tæverne mens Brian får skylden .

Jeg kan også være ret kærlig, men kun overfor min mor og kun når ingen ser det- man er vel mand.

Jeg har en kæreste- men det er sådan set en hemmelighed- jeg har også en tante- som mener hun stadig kan tæve mig-men det er kun fordi jeg er undervoksen og ikke bruger ufine tricks:engel::engel::engel::engel:

 

http://www.hunde-forum.dk/members/spix-albums-billed-picture18397-hpim0456.jpg

 

(øv der skulle være dukket et billed op-:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie sidder allerforrest og har poten oppe hele tiden - hun kan ikke forstå hvis andre end hende bliver bedt om at tale. Hun ved jo det hele og hun kan udtrykke det bedre og finere end alle andre og hun er klar, klar, klar til at vise hvad hun kan. :banan: Hvis der er noget hun ikke kan, så kan hun lære det lynhurtigt.

 

I frikvartererne er hun noget af en tøjte der omgiver sig med de yngre hanner, som allesammen synes hun er for lækker. Hun får dem allesammen til at tro på at de er hendes eneste ene og så deler hun gerne sin madkasse sammen med dem. :lun:

 

Haha, fantastisk jeg tror at sheila og hende kunne være slyngveninder, sådan nogle ret irriterende nogle der ser brand godt ud og driver drengene til vanvid og gør de andre piger misundelige fordi de er så dygtige og overhovedet ikke virker til at lave lektier:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mysla hun er endnu en duks eller gårdvagt. Hun er den første til at tage godt imod nye i klassen og fortælle dem alle regler både de skrevne og uskrevne;-)

 

Hun vil altid lave sine lektier men på trods af det kan hun godt have lidt svært ved at svare på læreres spørgsmål, for det kan jo også ses fra en anden vinkel eller "nå, var det det du mente", så hun får ikke de bedste karakterer men klarer sig fint pga sin pligtfølelse:engel:

 

Hun vil ikke være den med mange venner, hun er måske lidt uinteressant, men hun vil frygtelig gerne være sammen med de seje tøser. De gider hende bare ikke rigtigt fordi hun er så dukset. Hun vil dog heller ikke være en der bliver moppet, det preller simpelthen af på hende da hun er meget social kompetent og bare lurer mopperes usikkerhed.

 

Sheila vil være en af de vilde tøser, der ser brand godt ud, kunne score alle drengene hvis hun ville, men bare synes det er sjovere at flirte til højre og venstre og så afvise dem når de liiige troede de var inde i varmen:slem:

Hun er nok lidt ledertypen som også kan være mor typen for de yngre elever.

Hun leger vildt i frikvarterende og idræt er hendes yndlingsfag:5up: Og gerne en eller anden form for kontakt sport eller fodbold!

 

Hun kan altid svare på lærerens spørgsmål og synes ofte undervisningen går for langsomt, men hun er ikke stræber agtig, bare så intelligent at hun kun behøver at høre efter med et halvt øre:blink:

Og så kunne godt være lidt af en mopper i de situationer hvor hun ikke er helt så sikker på sig selv som hun gerne giver udtryk for;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, fantastisk jeg tror at sheila og hende kunne være slyngveninder, sådan nogle ret irriterende nogle der ser brand godt ud og driver drengene til vanvid og gør de andre piger misundelige fordi de er så dygtige og overhovedet ikke virker til at lave lektier:mrgreen:

 

Haha - Ozzie forstår dog ikke helt hvad du mener med irriterende? Hun er da helt perfekt - ligesom Sheila uden tvivl også er. :mrgreen: De har også samme smag med de unge fyre (Enzo :lun:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Enzo er den ivrige og lettere energiske dreng i klassen. Han har meeeget svært ved at sidde stille og det ville ikke være uvant at se ham hoppe rundt. Faktisk har han et håb om at blive team-danmark elev senere hen, da han går og "smug"-træner til OL (højdespring).

hjdespringer.jpg:oops:

 

Han er en kvik elev, som bestemt ikke lider i stilhed, hvis timen bliver for kedelig eller han bliver tildelt en kedelig opgave... Men hvis ynglingslæren har klassen, så vil han sidde og kigge ham/hende i øjnene - og samle alt op som h*n måtte tabe - og hvis der ikke tabes noget vil han ganske uskyldigt feje noget ned fra bordet for så at samle det op og aflevere, for man er da en dygtig dreng.... Røde æbler deler han gerne masser ud af til ynglingslæren.

 

Han kan hurtig lokkes med på drengestreger med sine jævnaldrende klassekammerater, men starter det sjældent - med mindre han prøver at vise sig lidt for de ældre lækre damer han kender godt (der går et par klasser over ham). Dette foregår dog lettere klodset og hans held er, at han har charme på andre områder, så han ikke udstødes for sine knap så smarte påfund. Han stortrives i store flokke (uden bøller) og behøver ikke være midtpunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glemte da helt....

 

I frikvarteret ville Motor lege brydekamp med vennerne, men hørte han der var ballade i et fjernt hjørne, ville han flå supermandskappen på og komme til undsætning - også i de situationer hvor han overhovedet ikke kendte de indvolverede parter. Ved ikke om det ville handle mest om næstekærlighed..... eller bare lysten til en rask lille slåskamp (mest med lyd og skubben selvf, vi kan ikke lide blod).

 

Hvis nogen drillede en af hans venner? Dødsfjender for life!!

 

I timerne ville han umotiveret højt råbe et svar - på et spørgsmål der blev stillet 10 min tidligere. Han ville også (højt) komme med input som intet havde med situationen at gøre, tror han er bange for at glemme ideen hvis han ikke råber den med det samme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Quality ville helt klart være den der irriterende type, der har det hele i munden. Den der ikke er bange for noget som helst og har så travlt med at "bitche" af andre, men når alt kommer til alt, er hun selv den svage, som bare råber op for at dække over sig selv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Quality ville helt klart være den der irriterende type, der har det hele i munden. Den der ikke er bange for noget som helst og har så travlt med at "bitche" af andre, men når alt kommer til alt, er hun selv den svage, som bare råber op for at dække over sig selv :lol:

 

Og der fik du så beskrevet min lille Lua pige :lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enzo er den ivrige og lettere energiske dreng i klassen. Han har meeeget svært ved at sidde stille og det ville ikke være uvant at se ham hoppe rundt. Faktisk har han et håb om at blive team-danmark elev senere hen, da han går og "smug"-træner til OL (højdespring).

hjdespringer.jpg:oops:

 

Han er en kvik elev, som bestemt ikke lider i stilhed, hvis timen bliver for kedelig eller han bliver tildelt en kedelig opgave... Men hvis ynglingslæren har klassen, så vil han sidde og kigge ham/hende i øjnene - og samle alt op som h*n måtte tabe - og hvis der ikke tabes noget vil han ganske uskyldigt feje noget ned fra bordet for så at samle det op og aflevere, for man er da en dygtig dreng.... Røde æbler deler han gerne masser ud af til ynglingslæren.

 

Han kan hurtig lokkes med på drengestreger med sine jævnaldrende klassekammerater, men starter det sjældent - med mindre han prøver at vise sig lidt for de ældre lækre damer han kender godt (der går et par klasser over ham). Dette foregår dog lettere klodset og hans held er, at han har charme på andre områder, så han ikke udstødes for sine knap så smarte påfund. Han stortrives i store flokke (uden bøller) og behøver ikke være midtpunkt.

 

Og billedet beskriver samtidig mine piger og deres historie:klap:sheila der bare total cool agerer spring bræt og mysla der tydeligt fortæller at det slet ikke er i orden det der:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så kom jeg til at tænke på at sheila i virkeligheden er en hundeudgave af kelly fra beverly hills;-)

Ser knaldgodt ud, lægger fyre ned på stribe men i virkeligheden har nogle lig i lasten, en besværlig opvækst og er ret usikker:blink:

 

Mysla må være en Andrea eller en Donna:mrgreen:

 

Andrea :lol:

 

Dumle vil finde sig godt til rette i en venneflok med Lexus, Enzo og Nova.

Mens Enzo bager på Sheila vil Dumle ihærdigt og ret klodset forsøge at fange Myslas interesse og Lexus og Nova vil stå hovedrystende på afstand og grine af dem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv

Han ville være ham der snakkede alt for meget.

Ham der tit kom uden for døren pga snak.

Ham der er lidt asocial mht de andre hunde i klassen + klassens bølle der er lidt for god til at råbe røv af de andre hunde.

 

Var der kun små tæver i klassen ville han være klassens Don Juan :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Andrea :lol:

 

Dumle vil finde sig godt til rette i en venneflok med Lexus, Enzo og Nova.

Mens Enzo bager på Sheila vil Dumle ihærdigt og ret klodset forsøge at fange Myslas interesse og Lexus og Nova vil stå hovedrystende på afstand og grine af dem :mrgreen:

 

Vi har en bande:blink: Ja, jeg tror Dumle skal øve sig i pli og hundeskik ala emma gad før at mysla lægger mærke til ham:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...