guanomo Skrevet December 11, 2010 Rapporter Share Skrevet December 11, 2010 Nu hvor vi har overskud til et dækken til cujo, skal jeg så også finde et... :hmm: men hvilket? det skal jo varme og gerne være plads til hans sele kan komme igennem på ryggen så vi kan bruge sele+ snor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Jeg ville jo foreslå et Back on Track udedækken, men der kan selen ikke komme igennem. Der er kun hul til halsbånd. Men selen kunne måske sidde udenpå? (og husk at det skal købes en størrelse større end det I måler det til, da han er en bred race:-D) Der skal måles fra nederst på halsen til halerod:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 vi har back on track, som er med det der keramiske, som holder hunden varm. Der er hul til halsbåndet ved halsen, vi sætter selen uden på dækkenet. Prøver lige om jeg kan finde et link... http://www.backontrack.com/dk/produkter/hunde/hundedaekken/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Hvis du er lidt kreativ så kan du også lave det selv Hundedekken Jeg har ikke selv prøvet, da det ikke har været nødvendigt, men dem der har prøvet det siger det er godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 kreativ er vi ikke Det er denne sele vi har, og tror det bliver bøvlet med den uden på et dækken.. http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=8021&varenr=02-1309-200-M&varegrp=3402&page=1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Jeg tror ikke, der er nogle dækkener, der har hul til selen:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 kreativ er vi ikke Det er denne sele vi har, og tror det bliver bøvlet med den uden på et dækken.. SPOR/GÅ SELE - NORGE - blød nylon - foret - snapspænde | Kenjan hunde & katteartikler Mit umidlbare bud ville være at løsne selen lidt og så lægge den oven på dækkenet, det burde kunne fungere :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=150712&ProductName=Wouapy+Sporty+med+fleece+foer%2C+sort&GroupName=HundeT%F8j+og+Hundesko&GroupGuid=18 http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=150710&ProductName=Wouapy+Imper+med+fleece+foer%2C+sort&GroupName=HundeT%F8j+og+Hundesko&GroupGuid=18 med hul også http://www.smileydog.dk/shop/tofarvet-daekken-blaa-4106p.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 kaqn ikke se hvad der skulle være af problemer med at have selen udenpå. Dt gør jeg hvis en af mine har et dækken på udenfor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 busterdækkenerne har også hul til selen. jeg er glad for dem, men de er ikke de mest dækkende i hele verden, og med henblik på cujos problemer, ville jeg nok satse mere på et back on track. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 kaqn ikke se hvad der skulle være af problemer med at have selen udenpå. Dt gør jeg hvis en af mine har et dækken på udenfor. jeg tænker kun på med det kan "kører" mere rundt hvis han kommer for langt frem i snoren altså stof imod stof .... men kan også være det bare er mig. Jeg har aldrig prøvet det før jo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 busterdækkenerne har også hul til selen. jeg er glad for dem, men de er ikke de mest dækkende i hele verden, og med henblik på cujos problemer, ville jeg nok satse mere på et back on track. Jeg har så et dækken i en anden model fra Buster, end det Søster Lagkage har og det dækker mere bagpå. Så det kommer an på hvilken model man vælger fra Buster:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 busterdækkenerne har også hul til selen. jeg er glad for dem, men de er ikke de mest dækkende i hele verden, og med henblik på cujos problemer, ville jeg nok satse mere på et back on track. Det var nemlig også min tanke, da jeg foreslog BoT:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Jeg vil også lige slå et slag for Back-on-track dækkenet Jeg har et netdækken til Liva, som vi bruger meget indenfor, på vej i bilen osv. Det er bare alle pengene værd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 jamen så måler vi ham og får bestilt sådan et :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Vi er også bot-fan Har 2 forskellige seler, og det kan godt lade sig gøre at sætte dem udenpå. Sys faktisk dækkenet sidder lidt bedre når det lige bliver spændt ekstra fast. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Jeg vil give Bagge ret i at dækkenet sidder bedre fast med selen udenpå. Prøvede det sidste søndag på hundetræffet i Ishøj og dækkenet rutchede overhoved ikke nær så meget rundt på Nana som det plejer ( har nemlig et der ikke sidder helt perfekt). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Men Guano, hvis han skal have det på udenfor, så skal det være udedækkenet, IKKE netdækkenet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Så er back on track bestilt. Dog har jeg fået en besked om at det er i restordre i den bestilte størrelse, i hele Europa men indenfor 14 dage eller måske den kommende ville det komme. :klap: Vi har bestilt str. 59. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Så er back on track bestilt.Dog har jeg fået en besked om at det er i restordre i den bestilte størrelse, i hele Europa men indenfor 14 dage eller måske den kommende ville det komme. :klap: Vi har bestilt str. 59. Øhm 59??? Luna har str 67:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Det er denne model, I har bestilt, ikke? Hundedækken Large Jeg ville jo mene, han skulle have samme størrelse eller en størrelse større end Luna.. :hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Øhm 59??? Luna har str 67:shock: Han er 57 fra "nakken" altså målt mellem skuldrer bladet ned til haleroden. Hvorfor tror alle han er så stor? han er mindre de laps vi har set. med undtagelse af bryst kassen altså :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Det er denne model, I har bestilt, ikke? Hundedækken Large Jeg ville jo mene, han skulle have samme størrelse eller en størrelse større end Luna.. :hmm::hmm: denne her, til 528 http://www.bot-shop.dk/forside/hundedaekken.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Han er 57 fra "nakken" altså målt mellem skuldrer bladet ned til haleroden. Hvorfor tror alle han er så stor? han er mindre de laps vi har set. med undtagelse af bryst kassen altså :blink: Jeg troede han var større end Luna:oops: Men så ville jeg nok vælge den der hedder 63.. Hvis han er bred Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Jeg har snakket lidt med ejeren af shoppen og hun synes også jeg sandsynligvis har ramt rigtigt mht. størrelsen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts