Hop til indhold

Hvad skal hunden ha i julegave ????


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Tak :kys:

 

For Zita skal da helt klart havde den i orange! :mrgreen:

 

Hehe ja det var sku da et Mærkeligt navn :lol:

 

Fedt tak, det altid godt at spare lidt penge!:5up::banan:

Nu vil jeg kæmpe mig igennem med mit sparsomme tysk og se om der er mere jeg skal bruge penge på :mrgreen:

 

Fik du købt noget? Bare sig til, hvis du skal have hjælp med det tyske.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fik du købt noget? Bare sig til, hvis du skal have hjælp med det tyske.

 

Ja ja

 

Jeg fik både bestilt sele også kom jeg til at købe et Hurtta dækken

så nu håber jeg det hele passer i størrelserne :x:

en ny klikker(som jeg ikke kommer til at smide væk for den er orange så kan jeg vel for en gangs skyld finde den:genert:) og så en foderTube til flydende godbider :blink:

 

Tak men Jeg satte den bare på google oversæt

ellers plejer jeg at bestille foder fra tyskland så jeg kan godt lidt ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja

 

Jeg fik både bestilt sele også kom jeg til at købe et Hurtta dækken

så nu håber jeg det hele passer i størrelserne :x:

en ny klikker(som jeg ikke kommer til at smide væk for den er orange så kan jeg vel for en gangs skyld finde den:genert:) og så en foderTube til flydende godbider :blink:

 

Tak men Jeg satte den bare på google oversæt

ellers plejer jeg at bestille foder fra tyskland så jeg kan godt lidt ;)

 

Aaaaaaj, havde de dét? Sådan en kunne jeg virkelig godt bruge :stupid:

 

Men det var dejligt billigt derinde, ik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaaaj, havde de dét? Sådan en kunne jeg virkelig godt bruge :stupid:

 

Jep en Futtertube:lol: Futtertube - Hundeshop

de havde også en anden slags men den kunne jeg ikke helt regne ud :genert:

 

Men det var dejligt billigt derinde, ik?

 

Jo :shock: derfor jeg ikke kunne lade vær med at købe det dækken.

og portoen er ikke meget værre end den er nogle steder når man bestiller i Dk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, hvor er det irriterende.. Men det var faktisk med vilje jeg ikke gik siden igennem. Ville ikke risikere at blive fristet af alt muligt dyrt :mrgreen:

 

så må du bare tage den med næste gang :slem:

 

problemet er at tingene er så billige at man ikke kan lade vær med at købe dem!:rolleyes: jeg fik kun brugt 700 inkl porto og for bare sele og dækken ville jeg skulle havde givet 918 her hjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmm.....så fik Mitte da lige en gave mere :rolleyes:

 

I sommers mente min ene guddatter at hun og mitte da sagtens kunne trække tov med mittes yndlings plysbamse Lamselår, det kunne de også, i de 3 sek. det tog at splitte den i 5 halvdele så ikke engang bamsepitalet kunne redde den.

 

Nu faldt jeg lige over Lamselår i en butik og måtte selvfølgelig købe den og jeg kunne jo heller ikke vente, til d. 24 med at give den :engel:

 

Så siden i går har det herhjemme været Lamselår mig her PIIIIVVVV!! .......og lamselår mig der PIIVVVV!!! alle vegne :stupid:

Men pyt, mitte er jo lykkelig igen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

vores skal have babylegetøj. Sådan én af de der man binder på anklen eller håndledet på babyer. Vores piger er helt vilde med alle de sjove lyde og ting der er og bide i. Min mor har strikket en lille langhåret bold og så må jeg lige finde på lidt mere. Det mest fantastiske er, når man kan få lov til at hjælpe med at pakke gaverne op, så det er en glæde i sig selv :-D

Både for os og dem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor skal have noget mere og større tøj, efter han er blevet en buttet barfhund med mere energi, og så er jeg ikke så glad for de Ruffwear sko han har, de sidder ikke ordentligt fast, så jeg har bestilt den anden model fra Ruffwear til ham og nye sokker, vi brugte ikke sokker i de andre sko, så måske er det det der skal til?. Det er næsten ene bløde kedelige pakker, bortset fra 2 julebamser der kan sige "ho ho ho merry christmas" :-D

 

Og så citerer jeg kæresten på fælt aalborgensisk "og så tror jeg nok vi holder her" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor skal have noget mere og større tøj, efter han er blevet en buttet barfhund med mere energi, og så er jeg ikke så glad for de Ruffwear sko han har, de sidder ikke ordentligt fast, så jeg har bestilt den anden model fra Ruffwear til ham og nye sokker, vi brugte ikke sokker i de andre sko, så måske er det det der skal til?. Det er næsten ene bløde kedelige pakker, bortset fra 2 julebamser der kan sige "ho ho ho merry christmas" :-D

 

Og så citerer jeg kæresten på fælt aalborgensisk "og så tror jeg nok vi holder her" :lol:

 

de bamser er geniale Zita æææælsker sin, men den er dog ved at tabe øjnene :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor skal have noget mere og større tøj, efter han er blevet en buttet barfhund med mere energi, og så er jeg ikke så glad for de Ruffwear sko han har, de sidder ikke ordentligt fast, så jeg har bestilt den anden model fra Ruffwear til ham og nye sokker, vi brugte ikke sokker i de andre sko, så måske er det det der skal til?. Det er næsten ene bløde kedelige pakker, bortset fra 2 julebamser der kan sige "ho ho ho merry christmas" :-D

 

Og så citerer jeg kæresten på fælt aalborgensisk "og så tror jeg nok vi holder her" :lol:

 

Hov de sko der.. Hvor kan de fåes henne? Og dem du ikke er så glad for, er det Bark'n'boots? De andre der er billede af, ser noget blødere ud??

 

Har du et link til dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov de sko der.. Hvor kan de fåes henne? Og dem du ikke er så glad for, er det Bark'n'boots? De andre der er billede af, ser noget blødere ud??

 

Har du et link til dem?

 

Ja det er bark 'n' boots han har nu, de vil ikke sitte ordentlig fast på hans bette poter, det er bagpoterne der er problem med, fordi der er de nok en cm for store (måske løser det sig når der kommer strømper i ?), og bark 'n' boots fåes kun i xxsmall. Så jeg kan ikke købe et ekstra sæt, i mindre og så sætte de mindre på bagpoterne (som du nu har gjort, jeg følger jo med :blink:)

 

De nye der er også fra RuffWear, og de virker lidt mere støvle-agtige og bløde. Har købt dem hos www.4hotdogs.dk men man kan også få dem hos Skyliner hundesko fra Ruffwear

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Barrington

Barrington skal have en vinterfrakke så han ikke fryser når vi er ude længe eller til træning.

Han bliver supervåd og kold når det regner (ganske vist ikke noget problem i disse dage). Og når vi er til træning ryster han hele vejen hjem i bilen.

 

Håber på at han så vil acceptere frakken for vi har prøvet den på ham, selvfølgelig holdt vi ham for øjnene så han ikke kunne se den, det var ikke noget udpræget succes med hop og bid til følge. :oops:Men mon ikke vi med et par dyyyychtig og nogle godbidder med tiden kan få ham til at acceptere den.:pray::pray::pray::pray:

 

Majbritt

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er bark 'n' boots han har nu, de vil ikke sitte ordentlig fast på hans bette poter, det er bagpoterne der er problem med, fordi der er de nok en cm for store (måske løser det sig når der kommer strømper i ?), og bark 'n' boots fåes kun i xxsmall. Så jeg kan ikke købe et ekstra sæt, i mindre og så sætte de mindre på bagpoterne (som du nu har gjort, jeg følger jo med :blink:)

 

De nye der er også fra RuffWear, og de virker lidt mere støvle-agtige og bløde. Har købt dem hos www.4hotdogs.dk men man kan også få dem hos Skyliner hundesko fra Ruffwear

 

Takker.. Puha de er lige så dyre som de almindelige Bark'n'Boots, hvor jeg jo har måtte købe 2 sæt (M og S). Som du jo nok har læst:mrgreen:

 

Vi har problemer med vildtkloen på forpoterne, dem får hun gnavet i de almindelige:???:

 

Jeg har sgunte råd til at bruge 539 kr x 2 igen:oops: Ævs.. nå vi må prøve med forbindinger..

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker.. Puha de er lige så dyre som de almindelige Bark'n'Boots, hvor jeg jo har måtte købe 2 sæt (M og S). Som du jo nok har læst:mrgreen:

 

Vi har problemer med vildtkloen på forpoterne, dem får hun gnavet i de almindelige:???:

 

Jeg har sgunte råd til at bruge 539 kr x 2 igen:oops: Ævs.. nå vi må prøve med forbindinger..

 

Det var så lidt :-) Jo jo, jeg har fulgt med, vi har jo selv haft fodtøjs-bøvl de sidste par vintre, så jeg har ledt efter løsninger her og der :blink:

 

Yes, det har Vic også, det er navnlig slemt med Pawz skoene, de sidder lige oppe under og irriterrer den. De kunne godt ta' og lave dem lidt længere, så de dækker vildtkloen. Nu håber jeg de nye her gør jobbet, uden han bliver hæmmet af dem.

 

De alm. bark 'n' boots laves ellers også som støvler, dem kan man købe enkeltvis, men ved ikke om det fungerer med støvler på forbenene?

 

Nej det forstår jeg sørme godt, man er jo heller ikke lavet af penge :shock:

 

Ruffwear Bark\\\\\\\'n Boots™ Polar Trex™ - Ruffwear - Produkter - Shop4Dogs

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt :-) Jo jo, jeg har fulgt med, vi har jo selv haft fodtøjs-bøvl de sidste par vintre, så jeg har ledt efter løsninger her og der :blink:

 

Yes, det har Vic også, det er navnlig slemt med Pawz skoene, de sidder lige oppe under og irriterrer den. De kunne godt ta' og lave dem lidt længere, så de dækker vildtkloen. Nu håber jeg de nye her gør jobbet, uden han bliver hæmmet af dem.

 

De alm. bark 'n' boots laves ellers også som støvler, dem kan man købe enkeltvis, men ved ikke om det fungerer med støvler på forbenene?

 

Nej det forstår jeg sørme godt, man er jo heller ikke lavet af penge :shock:

 

Ruffwear Bark\\\\\\\'n Boots™ Polar Trex™ - Ruffwear - Produkter - Shop4Dogs

 

Pawz skoen generer hende slet ikke, men Ruffwear skoen går op over og gnaver ude på siden af vildtkloen.. Der er ingen andre, der har oplevet det.. Jeg ved ikke, om jeg bare ikke får skubbet hendes pote langt nok ned, eller sådan.. Men det virker nu ikke som om det er kanten, der rammer på..

 

Kunne hun bruge M på alle 4 poter, kunne jeg godt være fristet til at tage til Roskilde (Porcani) og prøve dem, meen de må næsten også være for store bagpå, hvis de almindelige er..

 

Jeg har fået en forklaring på en forbinding af Malene, det må være det vi prøver i første omgang:-D Indtil jeg vinder i lotto eller sådan:mrgreen::mrgreen:

 

Støvlen er smart, men det tror jeg er rent overkill:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var selvfølgelig mega sent ude, så kunne ikke finde det helt planlagte, men har i stedet fundet gaver som helt sikkert kommer til at drive min mor til vanvid :klap:

 

Nuser får en kylling med hvin i

Fister får en bamse med en lille pive-dims i

Motor får sådan en baby-ring i plys (og han så den gennem kattelemmen og ville gerne have den NU)

Gismo's bedste ven får en fed figur som selvf osse har piv i

Og Gismo får en stor, grim, hård bold :-D

 

Og så er der tørret pølse og et lille kødben til alle, og jeg glææææder mig til det absolutte kaos! :hjerte:

 

Min mor turde forresten ikke købe et rigtigt juletræ, hun mente at det ville blive noget værre tisseri med 3 hanhunde, så vi får bare et der kan stå på bordet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: de sko piner mig nu:lol::lol: Hvis ikk det var fordi det var så fandens koldt, så var jeg og hund nok draget til Roskilde:lol: Meeen vente på toge osv.. naaaah

 

Togene kører ikke - eller de har i hvert fald problemer, fordi det er koldt

:damn::damn::damn: De kan ikke køre, dørene kan ikke åbne osv. Så bliv hellere hjemme:shock:

 

Nå, men nu er Ricki ude at gå tur, så nu kan jeg fortælle om hans juegave, uden at han kigger med over skulderen:engel:

 

Han skal have en ny lækker plyskurv - stadig i kassen fra Zooplus, så han selv kan pakke op. Jeg piller lidt tape af og stopper godt med godbidder derned: En tyrediller, hvis den kan være der, og masser af tørret kallun/griseøre/torskegodbidder osv. Det sværeste bliver, at han skal sidde ved siden af den velduftende kasse i bilen på vej den 24. Hvordan mon det går...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...