Hop til indhold

Hvad skal hunden ha i julegave ????


bellas mor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Selvfølgelig får mine hunde julegaver - men jeg tør sq da ikke skrive det her!!! Tænk nu hvis de læser med!!! :shock: :slem:

 

Men det plejer nu som regel at bli' 1 stk tyggeting, og 1 stk legetøj hver... :mrgreen:

 

Hahahahaha:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert:

 

Fra Hurtta Lifeguard: en sele, en snor, et halsbånd, en refleksvest (indtil videre :pift:)

 

Ellers: et nyt stykke træningslegetøj med lammeskind, og nogle tyggeting der tager lang tid at tygge :mrgreen:

 

Og så får hun det største stykke gederygrad vi har :mrgreen:

 

 

Ooooog ikke mere indtil videre, meeeeeen mon ikke der falder lidt mere af :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smilla skal have blandede lamme- og griseører og lidt tørrede kyllingefileter og oskestruber (det ved jeg hun kan lide). Nogle godbidder og måske en bold.. I hvert fald noget hun bliver glad for at pakke op.

Måske vil jeg pakke hver enkelt del ind i avispapir og i en skotøjsæske, så er det lige efter damens ønske. :mrgreen:

 

:-) Men jeg er nu også lidt vild med den finge tiger-orange sele, som lille Louie skal have. :lun: Det kan godt være det bliver en lille tillægsgave. (Hvis der er flere penge tilbage).

 

 

Kattene skal have catsticks og legetøj med catnip. Min mor har købt den fineste lilla katteskål i boxdeluxe til dem. Hun insisterede på, at de skulle have den, da vi gik forbi. Søde mor :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie skal have en ny (refleks)sele, så han rigtig kan blive set i mørket. Bestilte denne her til ham i går.

 

[ATTACH]36808[/ATTACH]

 

Han bliver så tigerdyrsfin :lun:

 

Jeg vidste ikke man kunne få dem i orange:shock:

:klap:

 

Hvor har du bestilt den ?:engel:

 

jeg overvejer om zita ikke trænger til en vinter sele

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste ikke man kunne få dem i orange:shock:

:klap:

 

Hvor har du bestilt den ?:engel:

 

jeg overvejer om zita ikke trænger til en vinter sele

 

Så lige din besked i karma :-D

 

Jeg har købt den her: http://www.ferdility.de/products/Brustgeschirr/Hurtta-Lifeguard-Y-Geschirr-.html

 

De har også den anden model i orange: http://www.ferdility.de/products/Brustgeschirr/Hurtta-Lifeguard-Geschirr-Norweger.html

 

(Det er virkelig et åndssvagt navn til butikken. Jeg bliver ved med at læse det som fertility).

 

Hvis du skriver 'advent' i feltet til rabatkoder (Gutschein...), når du går til kassen, får du 5€ rabat :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lige din besked i karma :-D

 

Jeg har købt den her: Hurtta Lifeguard Y-Geschirr - Hundeshop

 

De har også den anden model i orange: Hurtta Lifeguard Geschirr Norweger - Hundeshop

 

(Det er virkelig et åndssvagt navn til butikken. Jeg bliver ved med at læse det som fertility).

 

Hvis du skriver 'advent' i feltet til rabatkoder (Gutschein...), når du går til kassen, får du 5€ rabat :banan:

 

Tak :kys:

 

For Zita skal da helt klart havde den i orange! :mrgreen:

 

Hehe ja det var sku da et Mærkeligt navn :lol:

 

Fedt tak, det altid godt at spare lidt penge!:5up::banan:

Nu vil jeg kæmpe mig igennem med mit sparsomme tysk og se om der er mere jeg skal bruge penge på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...