FrkSmilla Skrevet December 15, 2010 Rapporter Share Skrevet December 15, 2010 Sådan et som man som menneske kan tage om sig, når man sidder og kigger på træning/ konkurrencer osv? Synes jeg har set et i rødt engang, der stod kingsmoor på. Mon det kan passe? Er der nogen, der ellers har nogle forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Jysk sengetøjslager, IKEA, Daells Bolighus, o.lign.??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Jysk sengetøjslager, IKEA, Daells Bolighus, o.lign.??? Tænkte det kunne være der var nogle specielt til hundeejere. Noget som var lidt smart samtidig og måske med nogle gode egenskaber (mhp hundehår og snavs). Jeg er jo ret sikker på jeg så et, der stod kingsmoor på. :hmm: Og så har jeg set et vattæppe et sted på en hunde webshop, som også så lækkert ud. Men ja, det kan da godt være det ellers bare er ilva osv. Jeg har et lyst kraftigt et herhjemme på sofaen, men det er ikke så praktisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Tænkte det kunne være der var nogle specielt til hundeejere. Noget som var lidt smart samtidig og måske med nogle gode egenskaber (mhp hundehår og snavs). Jeg er jo ret sikker på jeg så et, der stod kingsmoor på. :hmm: Og så har jeg set et vattæppe et sted på en hunde webshop, som også så lækkert ud. Men ja, det kan da godt være det ellers bare er ilva osv. Jeg har et lyst kraftigt et herhjemme på sofaen, men det er ikke så praktisk. Jeg synes faktisk at fleece generelt er rigtig dårligt mht. hundehår... Det har en evne til at suge hundehår til sig, og så sidder det bare fast! Jeg har selv købt de første mange fleecetæpper til det samme formål, og smider dem jævnligt ud da de er fyldt med hundehår. Men næste gang bli'r det altså noget andet, har f.eks. overvejet et vattæppe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Overvej at købe et rigtigt uldtæppe - ikke sådan et tyndt wannabe uldtæppe, men et rigtigt et (ofte stinker de lidt af vådt får ) Jeg købte et for 15 år siden i en hestebiks - det har aldrig været vasket, men det er nærmest selvrensende. Det er eminent godt til, at holde vinden ude, det er rimelig vandtæt og meget varmt - derudover er det halvtungt, hvilket både kan være en fordel og en ulempe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Overvej at købe et rigtigt uldtæppe - ikke sådan et tyndt wannabe uldtæppe, men et rigtigt et (ofte stinker de lidt af vådt får ) Jeg købte et for 15 år siden i en hestebiks - det har aldrig været vasket, men det er nærmest selvrensende. Det er eminent godt til, at holde vinden ude, det er rimelig vandtæt og meget varmt - derudover er det halvtungt, hvilket både kan være en fordel og en ulempe Lækkert... Men hvordan er det mht. hundehår, sætter de sig fast i det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Lækkert... Men hvordan er det mht. hundehår, sætter de sig fast i det? Nej :banan: :klap: Heller ikke hø, wrap, græs, kagekrummer - og spildt sodavand og kaffe løber lige af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Overvej at købe et rigtigt uldtæppe - ikke sådan et tyndt wannabe uldtæppe, men et rigtigt et (ofte stinker de lidt af vådt får ) Jeg købte et for 15 år siden i en hestebiks - det har aldrig været vasket, men det er nærmest selvrensende. Det er eminent godt til, at holde vinden ude, det er rimelig vandtæt og meget varmt - derudover er det halvtungt, hvilket både kan være en fordel og en ulempe Det er faktisk rigtigt. :5up: Fik et af svigermor for 12 år siden (kattene har det i deres kradsetræ). Har vasket det en del gange efterhånden på uldprogram og jeg synes heller ikke det suger kattehår til sig osv - men problemet er at vi har husstøvmideallergi/ støvallergi, så vil gerne have noget, der kan vaskes på et lidt hårdere program. Måske skal jeg overveje et vattæppe... Men det kan også være fleecetæppe kn du, for det er jo primært til mig og jeg fælder ikke så meget. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Det er faktisk rigtigt. :5up: Fik et af svigermor for 12 år siden (kattene har det i deres kradsetræ). Har vasket det en del gange efterhånden på uldprogram og jeg synes heller ikke det suger kattehår til sig osv - men problemet er at vi har husstøvmideallergi/ støvallergi, så vil gerne have noget, der kan vaskes på et lidt hårdere program. Måske skal jeg overveje et vattæppe... Men det kan også være fleecetæppe kn du, for det er jo primært til mig og jeg fælder ikke så meget. :blink: Jeg tør ikke vaske mit... vaskemaskinen ville heller ikke kunne klare det - i tør tilstand vejer det 5-7 kg... og så når det er vådt... Det har så heller ikke været nødvendigt med vask - tror også det evt ville skulle renses hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Her: Snug Rug - Må vi have lov at præsentere tæppe version 2.0! Med ærmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Her: Snug Rug - Må vi have lov at præsentere tæppe version 2.0! Med ærmer Neeeeiiiiii - sådan én kan man da ikke leve uden!!!! :klap::klap::klap: Men tror sq man ville bli' en smule mobbet hvis man kom med den til agilitystævner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Her: Snug Rug - Må vi have lov at præsentere tæppe version 2.0! Med ærmer jeg syntes de vildt smarte men jeg tror en omvendt badekåbe ville være lidt billiger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Neeeeiiiiii - sådan én kan man da ikke leve uden!!!! :klap::klap::klap: Men tror sq man ville bli' en smule mobbet hvis man kom med den til agilitystævner... Det kan du da være ligeglad med du kan have det varmt, nusse hunde, tage billeder og spise kage UDEN at dit tæppe ryger af Er sikker på det vil skabe sensation til stævner :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Neeeeiiiiii - sådan én kan man da ikke leve uden!!!! :klap::klap::klap: Men tror sq man ville bli' en smule mobbet hvis man kom med den til agilitystævner... Det ligner en morgenkåbe. Folk bliver jo bange for, om man er nøgen nedenunder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 jeg syntes de vildt smartemen jeg tror en omvendt badekåbe ville være lidt billiger :blink: nej squ da! den går jo ikke helt ned over tæerne, ligesom et tæppe :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Det ligner en morgenkåbe. Folk bliver jo bange for, om man er nøgen nedenunder. eeej altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Det kan du da være ligeglad med du kan have det varmt, nusse hunde, tage billeder og spise kage UDEN at dit tæppe ryger af Er sikker på det vil skabe sensation til stævner :slem: Det tror jeg også - og føler også at det lissom er lidt min fødte rolle... At skabe sensationer til stævner, det er lige mig! Så må vel hellere få bestilt sådan en snug rug. (Kan se at det er overvejende svenske videoer på den, gad vide om den er svensk, og kan købes billigere der...? :hmm:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Snug Rug - Må vi have lov at præsentere tæppe version 2.0! Se selv! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Snug Rug - Må vi have lov at præsentere tæppe version 2.0! Se selv! Snug Rug: Filmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 De har lige haft sådan nogen tæpper i REMA1000 hvor der er "ærmer" i... jeg aner ikke hvor varme de er - i forhold til at sidde i en ridehal - men det er sgi da smart at man kan holde en kop kaffe / kamera eller lign Det hedder et "Slanket" eller "Snug Rug" hvis du skal søge efter det... Men hvis jeg var dig ville jeg lige vende omkring min lokale REMA1000 først, for er ret sikker på at det var relativt billigt dernede edit. kan se at jeg er aaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for langsom :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 De har lige haft sådan nogen tæpper i REMA1000 hvor der er "ærmer" i... jeg aner ikke hvor varme de er - i forhold til at sidde i en ridehal - men det er sgi da smart at man kan holde en kop kaffe / kamera eller lign Det hedder et "Slanket" eller "Snug Rug" hvis du skal søge efter det... Men hvis jeg var dig ville jeg lige vende omkring min lokale REMA1000 først, for er ret sikker på at det var relativt billigt dernede edit. kan se at jeg er aaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for langsom :stupid: Jeg skal altså bare IK have sådan et. Får mig da aldrig vilklet ud af det igen. Men jeg glæder mig til at se Amocca og Korvis (trendsætterne) i det.:banan: Jeg har tænkt på det her. Det ser (også ) lækkert ud.http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=145915&ProductName=DOG+GONE+SMART+Microfiber+t%E6ppe&GroupName=NYHEDER+HUND&GroupGuid=33 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Det er faktisk rigtigt. :5up: Fik et af svigermor for 12 år siden (kattene har det i deres kradsetræ). Har vasket det en del gange efterhånden på uldprogram og jeg synes heller ikke det suger kattehår til sig osv - men problemet er at vi har husstøvmideallergi/ støvallergi, så vil gerne have noget, der kan vaskes på et lidt hårdere program. Måske skal jeg overveje et vattæppe... Men det kan også være fleecetæppe kn du, for det er jo primært til mig og jeg fælder ikke så meget. :blink: Jeg troede ikke at husstøvmider gad bo i uld, men er det noget jeg har misforstået? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret December 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Jeg troede ikke at husstøvmider gad bo i uld, men er det noget jeg har misforstået? Jeg tror det er en skrøne, det er i hvert fald ikke noget astma og allergiforbundet siger der er dokumentation for. Desuden har jeg også støvallergi (og nyser voldsomt, når jeg er i kontakt med tæpper/ halstørklæder o.lign der ikke har været vasket et stykke tid). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 ok, også hvis det er ren uld? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Jeg skal altså bare IK have sådan et. Får mig da aldrig vilklet ud af det igen. Men jeg glæder mig til at se Amocca og Korvis (trendsætterne) i det.:banan: HA!!! Bare vent du, til du ser trendsætterne sidde og hygge i sine varme snugrugs, til et koldt ridehusstævne! SÅÅÅ vil du ikke grine mere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts