Hop til indhold

CM i Forum


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst MorTilKatja
Er det egentlig ikke muligt bare at invitere venner til gruppen? :hmm:

 

Synes det er lidt uhøfligt bare at tilføje dem :oops:

 

Den nye facebook tilføjer vidst bare venner når man invitere..

 

Jeg har derfor valgt at dele den på min profil istedet for

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 961
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er det egentlig ikke muligt bare at invitere venner til gruppen? :hmm:

 

Synes det er lidt uhøfligt bare at tilføje dem :oops:

Sig lige til hvis du finder ud af noget, for jeg syntes egentlig også det er lidt unfair :???:

 

Nå, måtte bliver lidt alternativ! Fand en HF-bruger, som jeg også er ven med på FB - og hun havde fået "delt" gruppen med sine venner og så kunne jeg lige dele hendes del :slem:

Du er da også venner med mig der også har delt den derinde igår :lol: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er da også venner med mig der også har delt den derinde igår :lol: :blink:

Ja, men nu måtte det blive den første og den bedste og a9 lå altså før i alfabetet end du :drille:

 

Jeg kan dele helt uden at være medlem (har lige ansøgt), scroller i helt ned på siden står der anmeld - del og så klikker i bare del hvorefter den kommer frem på jeres væg ;-)

 

Ok, super, tak! :kys:

 

Det er da også bare sådan en bette lille smule godt gemt... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

I "Han använder tortyrmetoder" - KVP.se - Senaste nytt | Expressen - Nyheter Sport Ekonomi Nöje er AH citeret for dette: "Han är kritisk mot att TV4 köpt in programmen. I Danmark har de stoppats efter protester från hundkännare."

 

Hvilken dansk kanal har taget programmet af sendefladen efter protester :genert: Viasat viser dem jo glad og gerne :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

I "Han använder tortyrmetoder" - KVP.se - Senaste nytt | Expressen - Nyheter Sport Ekonomi Nöje er AH citeret for dette: "Han är kritisk mot att TV4 köpt in programmen. I Danmark har de stoppats efter protester från hundkännare."

 

Hvilken dansk kanal har taget programmet af sendefladen efter protester :genert: Viasat viser dem jo glad og gerne :roll:

 

Var det ikke TV2??

 

Viasat er jo beliggende i London og skal derfor ikke følge de danske tv-regler - det er også derfor de kan vise reklame inde i programmerne i stedet for kun før og efter som TV2.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det ikke TV2??

 

Viasat er jo beliggende i London og skal derfor ikke følge de danske tv-regler - det er også derfor de kan vise reklame inde i programmerne i stedet for kun før og efter som TV2.

 

Jo. Tv2 fjernede programmet da HF medlemmer havde sendt tonsvis af klagemails og dyrenes beskyttelse til sidst også tog afstand fra det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var på TV3 Puls i efteråret/vinteren 2009. Men er sikkert blevet genudsendt siden.

 

Jae, men jeg har også set ham på svensk TV og jeg havde ikke 3Puls i efteråret, så det er ikke der. Det er enten Charlie eller Sverige for TV2 ligger længere tilbage.

Nærmere kan jeg desværre ikke komme det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm - pig-halsbånd er faktisk ikke forbudte!!! :hmm:Det er - så vidt jeg er orienteret - kun de halsbånd der har SPIDSE pigge!

Så måske det er at misinformere lidt :oops:

 

I henhold til:

Retsinformations "Bekendtgørelse om forbud mod brug af visse aggregater og halsbånd m.v. til dyr"

 

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=125709

 

Der står at halsbånd gerne må være beklædt indvendigt med pigge - Desværre!!! :stupid: :damn:

 

(Hvilket også bliver brugt flittigt i schæferhundeklubberne efter, at det blev vedtaget på repræsentantskabsmødet i foråret)

 

Til gengæld ved jeg, at man i Politihundeforeningen har forbudt ALLE former for pighalsbånd samt fjernbetjente aggregater m.v. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er noget med at piggene ikke må være over 8 mm - tror jeg (som om det hjælper):cry:

 

Det er helt korrekt. Desværre er det bare meget svært at måle sig frem til disse 8 mm :hmm:

 

Jeg har forsøgt at finde ud af hvordan man måler længden på piggene ( i forhold til det som loven foreskriver) og det er meget forskellige længder man kan komme frem til :stupid:

Det er næsten umuligt at komme frem til en længde på "kun" 8 mm. Piggene er rent faktisk meget længere - men folk måler forkert (med vilje måske:engel:)

 

Jeg skrev et brev til DKK og fik at vide fra Lise Lotte Christensen at de ikke vidste hvordan man helt korrekt skulle måle længden. Men det måtte justitsministeriret jo vide idet det er dem der har lavet loven!

Derfor skrev jeg et pænt brev til Brian Mikkelsen og lavede forskellige tegninger med forslag til hvordan længden skulle måles.

 

Efter små 7 måneder :shock: fik jeg endelig svar :rolleyes:

Et alenlangt brev 2-3 sider, med en masser forklaringer på brugen af pighalsbånd i tiden førhen og en masse andet sludder...........

Men INTET om hvordan det rigtige måle-afstand skal udføres :damn:

 

Jeg havde faktsik bedt dem om at indtegne den "rigtige" måle-metode på een af mine tegninger. Men det havde de end ikke ulejliget sig til at gøre brug af - :stupid: :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...