Hop til indhold

Gammel bruger, ny konto


Gæst Humankind
 Share

Recommended Posts

Gæst Humankind

Tjah, min gamle "Humankind" konto er blevet slettet, sikkert pga. inaktivitet, så er tilbage igen på en ny "Humankind" bruger! :)

 

Jeg bor' i hjertet af Ribe med min kæreste og ingen hunde desværre. Jeg mistede begge mine hunde i skilsmissen. Aftalen var at min ex-mand måtte blive boende i huset mod han beholdte hundene til jeg fandt et sted at bo hvor jeg kunne ha' dem. Da jeg var flyttet ud blev de så solgt:megaked: (Islandsponyen røg også).

 

Nå, men det nytter ikke noget at bære rundt på bitterhed, specielt ikke når man skal enes om 3 børn, så jeg er ikke sur over det (længere) men meget meget ked af jeg mistede mine elskede dyr. Der var lagt mange timers kærlighed og træning i dem alle og specielt den ene var uden sidestykke det bedste jeg nogensinde har haft med at gøre! Dog ved jeg de har det godt der hvor de bor nu.

 

Som tingene er nu går der desværre lidt indene jeg får hund igen, men vil læse med her inde og glæde mig på jeres vegne over de mange sjove, finurilge og sære oplevelser man kan ha' med hundene i hverdagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

Tak for velkomsten allesammen. Det er dejligt at se der stadig er gamle ansigter her inde og da også smigrende at jeg ikke er helt glemt! :) (Det kan jo så både være et godt og et skidt tegn :D )

 

Det har været meget hårdt med hundene og jeg savner dem stadig rigtig meget, specielt når man har en af de der dage hvor man bare ved man ville ha' brugt en masse tid med hundene fordi man lige trængte til ro, trængte til en der bare var der eller andet.

 

Jeg sagde dog da jeg fik Player at efter ham kom der nok ikke andre flatcoats til, for der havde jeg fundet den ultimative flat og det tror jeg jeg holder fast i, så det må blive en anden race når den dag kommer... Finder nemlig aldrig en som ham igen!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Welcome back :-D

 

Men hvor er den en trist historie du lige starter ud med :shock: Fuck hvor må du have haft meget overskud, at du kunne rumme at lade det gå for børnenes skyld. Det er meget stort gjort. (Det tror jeg desværre ikke jeg havde kunnet :oops: )

 

Jeg håber du snart står et sted, hvor du kan få hund igen, men indtil videre kan du jo tilbringe nogle af "de dage" herinde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Advantage

Det var dog en ganske forfærdelig historie, føler virkelig med dig og jeg syntes også det er stort af dig at "komme videre" for børnenes skyld. Jeg vil også næsten gøre alt for børnenes skyld, hvis min kæreste og jeg gik fra hinanden, men hvis han solgte hundene, så ved jeg ikke om jeg kunne bevare freden :shock:

 

Jeg kan faktisk også huske dig herindefra. Du var ikke så aktiv på det tidspunkt, men jeg kan huske dig netop fordi du også havde flatter :blink:

 

Jeg kan jo læse i en anden tråd at du har fået en ny hund og jeg håber at han bliver en ny og god makker for dig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Velkommen tilbage:vinken:

 

Trist historie, men flot at du har kunnet holde det ud, grundet dine børn.

 

Håber du på et tidspunkt vil få dyr igen, da du jo tydeligvis brænder for det. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind
Velkommen tilbage:vinken:

 

Trist historie, men flot at du har kunnet holde det ud, grundet dine børn.

 

Håber du på et tidspunkt vil få dyr igen, da du jo tydeligvis brænder for det. :mrgreen:

 

 

Tak skal du ha' :)

 

Der kom en ny hund til for 3 dage siden :)

 

Se evt. tråden "Så kom der en ny hund til" under "Vis os din perle" :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...