Hop til indhold

månedens hund December 2010 - grav(e)hunde


Dinah
 Share

månedens hund december 2010  

171 stemmer

  1. 1. månedens hund december 2010

    • kandidat 1
      13
    • kandidat 2
      6
    • kandidat 3
      24
    • kandidat 4
      4
    • kandidat 5
      10
    • kandidat 6
      13
    • kandidat 7
      13
    • kandidat 8
      22
    • kandidat 9
      33
    • kandidat 10
      33


Recommended Posts

Månedens hund december 2010 "grav(e)hunde".

 

Vi har denne måned 10 kandidater til månedens hund, i kategorien "grav(e)hunde". Vi har været hårde og har kun valgt dem, som fysisk graver, da billedet blev taget:5up:

 

Er din hund ikke imellem, er det fordi dommerpanelet har vurderet billedet uden for kategori, kvaliteten har været for dårlig, eller din billedtjeneste har været nede da afstemningen blev igangsat.

 

Den hund der får flest stemmer, vinder titlen.

 

Afgiv jeres stemme nu - og husk at der kan stemmes på flere end én hund, men der kan kun stemmes én gang!

 

Præmien er:

 

1. Mulepose (kan købes her)

2. 12. mdr. gratis hjemmeside

 

Kandidat 1:

untitled.jpg

 

kandidat 2:

SP_A0091.jpg

 

Kandidat 3:

IMG_0801Large.jpg

 

kandidat 4:

havedam20026.jpg

 

kandidat 5:

DSC_0017.jpg

 

kandidat 6:

3265_1138459815275_1040785387_417498_7925052_n.jpg

 

kandidat 7:

2u8fabt.jpg

 

kandidat 8:

2.jpg

 

kandidat 9:

user3546_pic18253_1291646807.jpg

 

kandidat 10:

user2841_pic18523_1292764907.jpg

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

hey Dinah, du skrev "tak, modtaget" d. 2/12 til billedet af Karla... men det er ikke med i afstemningen :vedikke: Har i bedømt at det ikke passede ind? eller har du bare glemt os? :genert:

 

Ja jeg modtog det og vi fik maaaange billeder:mrgreen:, men, som jeg har skrevet længere oppe, så var vi nødt til at vælge dem ud, som fysisk gravede, da billedet blev taget, for ellers kunne vi ikke sætte en skillelinie - desværre:cry: <Der kom SÅ mange gode billeder:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg modtog det og vi fik maaaange billeder:mrgreen:, men, som jeg har skrevet længere oppe, så var vi nødt til at vælge dem ud, som fysisk gravede, da billedet blev taget, for ellers kunne vi ikke sætte en skillelinie - desværre:cry: <Der kom SÅ mange gode billeder:banan:

 

ok, undskyld, havde ikke læst dit startindlæg ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg modtog det og vi fik maaaange billeder:mrgreen:, men, som jeg har skrevet længere oppe, så var vi nødt til at vælge dem ud, som fysisk gravede, da billedet blev taget, for ellers kunne vi ikke sætte en skillelinie - desværre:cry: <Der kom SÅ mange gode billeder:banan:

 

Nu har jeg ikke sendt noget billede ind... men hvis jeg havde - og det blev "diskvalificeret", så ville jeg da gerne have besked, så jeg kunne nå at sende et andet ind, inden tidsfristen udløb..

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, måske er det mig som ikke læste kategorien ordentligt, men jeg havde ikke opfattelsen af, at hunden skulle være aktivt gravende for at deltage.. Hvis jeg havde vist dette, havde jeg deltaget med et andet billede, for har masser af hende, hvor hun er i gang med at grave...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke sendt noget billede ind... men hvis jeg havde - og det blev "diskvalificeret", så ville jeg da gerne have besked, så jeg kunne nå at sende et andet ind, inden tidsfristen udløb..

 

Sådan har det altid været, og det er samme tekst som altid med reglerne omkring det, i den tråd hvor ny månedens hund kan sendes ind. Vi modtager alle billeder senest den 20., og så drøfter vi alle billeder i moderator gruppen. Vi har aldrig taget stilling undervejs:vedikke:

 

Så det eneste nye er, at billederne er sendt "hemmeligt" til mig og derefter drøftet med mod.gruppen.

 

Tror simpelthen at det blir for meget arbejde, hvis vi skal drøfte hvert billede løbende:genert: men vil da lige tage det op i gruppen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, måske er det mig som ikke læste kategorien ordentligt, men jeg havde ikke opfattelsen af, at hunden skulle være aktivt gravende for at deltage.. Hvis jeg havde vist dette, havde jeg deltaget med et andet billede, for har masser af hende, hvor hun er i gang med at grave...

 

altså . . . . vi har hver måned taget nogle fra, som ikke har været i kategori. Det er ikke nyt. Nogle indsendte billeder var en hund hvilende på jorden ved siden af et hul - super billeder, men det var meget svært så at sige ja til nogle og ikke andre med den eneste forskel, at der er lidt jord på snuden fremfor den anden. Derfor valgte vi, at det blev en aktiv gravende hund.

 

Der er altså intet nyt i det, udover at billeder bare er sendt til mig, hvilket er en kæmpe succes:banan: Vi har heller ikke tidligere gået ind og meldt et billede udenfor kategori i selve tråden, før tidsfristen. Måske har andre bare tilkendegivet, at det nok ikke duede og så har man derefter kunnet erstatte det:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså . . . . vi har hver måned taget nogle fra, som ikke har været i kategori. Det er ikke nyt. Nogle indsendte billeder var en hund hvilende på jorden ved siden af et hul - super billeder, men det var meget svært så at sige ja til nogle og ikke andre med den eneste forskel, at der er lidt jord på snuden fremfor den anden. Derfor valgte vi, at det blev en aktiv gravende hund.

 

Der er altså intet nyt i det, udover at billeder bare er sendt til mig, hvilket er en kæmpe succes:banan: Vi har heller ikke tidligere gået ind og meldt et billede udenfor kategori i selve tråden, før tidsfristen. Måske har andre bare tilkendegivet, at det nok ikke duede og så har man derefter kunnet erstatte det:5up:

 

Fair nok, men ville det måske så være en ide at udspecifikere kategorien lidt mere fra starten af? Tænker bare at så ville I også få færre billeder som ikke lever op til kategorien og flere som passer bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...