Gæst Buddha Skrevet December 29, 2010 Rapporter Share Skrevet December 29, 2010 Vi har leget kævle-slæb med Motor i dag, det var ikke en helt igennem succes, for det første kom der alt for meget sne med på slæb så han kunne ikke trække den selv.. for det andet ville Laki hellere lege Se lige en sød lille gavtyv som spændt venter på hvad der skal ske Lidt kævleslæb Og halløj fugl Med sit nye wromn wromn halsbånd Nå efter vi opgav at øve træk, gik vi tur i stedet, og minsandten om et par af min mors andre hunde for en gangs skyld ville med. Nuser Gismo Jysk natur Nå men SÅ skete det spændende, jeg sad og forsøgte at tage billeder af Laki der kom fræsende.. Se, det ligner han løber i flødeskum :mums: ..da Anders råbte med mærkelig stemme: "Øhmn.. kom lige" Laki og mig farede afsted, og tænk - Motor havde fanget sin første snemus!!! Og dræbt den og det hele, med et ægte sammi-hop! Nåede et hurtigt billede af Motor som vist selv er rimelig forundret men vel lidt stolt, og han er jo en god og naiv hund, så han lader selvfølgelig Laki se musen (Laki ligner en der prøver at komme i tanke om det hvad mus betyder på dansk): Og så stjal Laki sgu musen!! Wroooomn sagde den lille spurter Vi forsøgte sådan lidt at få ham hen eller lade Motor løbe efter, men det hjalp ikke. Så vi gik ud på marken og Laki kom da snigende efter, sådan med gooood afstand til os andre. Vi legede med Motor og skoen og delte masser af godbidder ud Og tilsidst kom Laki for at være med - men banditten havde stadig ikke sluppet musen ...sååårhh tæt på, men nej. Nå, behold din mus i fred, Laki, vi skrider. Det vides ikke om han virkelig åd den eller om han har gemt den til senere Eftersom jeg da har givet ham et lille farvel kys inden vi drog mod Kbh, så håber jeg lidt på det sidste Motor har forresten tilgivet ham forlængst. Og hvor er det dejligt at være hjemme igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Skønne billeder :klap: Bor Laki hos din mor nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Dejlige billeder og Laki er da en værre bølle:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Super flotte billeder :5up: Og godt gået at Motorbøllen fangede sin første snemus :klap:- Nana har stadig sin tilgode, men hun prøver ihærdigt. Har kun fanget en muldvarp i sommers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Gode billeder af smukke hunde og hvor er Motor bare sej! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Skønne billeder :klap: Bor Laki hos din mor nu? Ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Gud hvor dejligt at Laki er blevet i "familien" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 En sne-løve:klap::klap: Øj nogen finde billeder!! Må man spørge hvad for et kamera du har? Er meget misundlig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 det der julegavekamera tager da nogle vildt seje billeder! hvis vi nogensinde kommer på dagslystur i det københavnske, skulle du da næsten tage det med (lokkelokke ) de ser ud til at hygge sig - og velkommen hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 En sne-løve:klap::klap: Øj nogen finde billeder!! Må man spørge hvad for et kamera du har? Er meget misundlig:mrgreen: Det er et spejlrefleks, canon eos 450D. Det er egentlig mandens, men jeg kan tage sjove billeder af hunden og når han ikke har det med på arbejde Der er en ekstra lang linse på, Motor holder sig ikke ligefrem i nærheden som regel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Det er et spejlrefleks, canon eos 450D. Det er egentlig mandens, men jeg kan tage sjove billeder af hunden og når han ikke har det med på arbejde Der er en ekstra lang linse på, Motor holder sig ikke ligefrem i nærheden som regel Det er sørme fint:lun: Sådan et skal jeg ha' når jeg engang vinder i lotte:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 det der julegavekamera tager da nogle vildt seje billeder! hvis vi nogensinde kommer på dagslystur i det københavnske, skulle du da næsten tage det med (lokkelokke ) de ser ud til at hygge sig - og velkommen hjem. Kameraet bor i min lomme, det skal med aaaaalle steder og jeg glæder mig til film af Halfdans psyko springen rundt - pis at det ikke optager lyden sammen med, men man kunne selvf bare optage den normalt og så speede hastigheden ned :hmm: Men udover det er billederne nu taget med spejlrefleks Men disse er fra julegaven! Skulle se hvor godt det zoomede - mmh, yellow snow Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Gode billeder! :-DJeg er da sleeet ikke misundelig på dine fotoevner Canon er bare super, jeg har også et! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Gode billeder! :-DJeg er da sleeet ikke misundelig på dine fotoevner Canon er bare super, jeg har også et! Tak - men jeg har godt nok meget at lære endnu Ja er osse stor fan af Canon, det virker bare - og det virker altid godt! Mit gamle digi har vist holdt i 5 år, altid lagt løst i lommen med diverse nøgler og andet skrald og først nu det er begyndt at stå af :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Det ligner et billede taget på indlandsisen! Skønt billede. Motor er godt nok krammebamseagtig! Og det her er også virkelig dejligt! Din mor skal nok blive glad for, at Laki nu har fået smag for at bære rundt på mus :slem: Nuser kan indfange dem og Laki kan bære dem hjem for hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Super dejlige billeder :5up:. Dyyygtig Motor sådan at fange sin første mus, ærgeligt Laki stjal den, men måske han "holder" bedre fast på den næste gang . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Er du sikker på det er en mus, for den er da STOR Lækre billeder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Tak - men jeg har godt nok meget at lære endnu Ja er osse stor fan af Canon, det virker bare - og det virker altid godt! Mit gamle digi har vist holdt i 5 år, altid lagt løst i lommen med diverse nøgler og andet skrald og først nu det er begyndt at stå af :5up: Jeg har også massere at lære endnu! Så har det andet kamera da holdt godt!:5up: Forresten, dyyyygtig hund sådan at fange en mus!:5up: Fenja fandt en død due, hun kiggede bare underligt på den og begyndte at pive.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Jeg er simpelthen flad af grin over de billeder med musen:lol::lol: Rigtig gode billeder:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Ej, hvorfor er det fuldstændig gået min næse forbi at Laki på en måde er blevet lidt i HF-familien? Det har I da gået stille med.. Men dejligt at han ser ud til at trives deroppe :ae: Frigga Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts