Hop til indhold

Kævle træk og historien om en ægte tyv

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Vi har leget kævle-slæb med Motor i dag, det var ikke en helt igennem succes, for det første kom der alt for meget sne med på slæb så han kunne ikke trække den selv.. for det andet ville Laki hellere lege :lol:

Se lige en sød lille gavtyv som spændt venter på hvad der skal ske :lun:

_MG_8172.jpg

Lidt kævleslæb

_MG_8183.jpg

Og halløj fugl :mrgreen:

_MG_8184.jpg

Med sit nye wromn wromn halsbånd

_MG_8203.jpg

Nå efter vi opgav at øve træk, gik vi tur i stedet, og minsandten om et par af min mors andre hunde for en gangs skyld ville med.

Nuser

_MG_8224.jpg

Gismo

_MG_8260.jpg

Jysk natur

_MG_8234.jpg

Nå men SÅ skete det spændende, jeg sad og forsøgte at tage billeder af Laki der kom fræsende..

_MG_8268.jpg

Se, det ligner han løber i flødeskum :mums:

_MG_8273.jpg

..da Anders råbte med mærkelig stemme: "Øhmn.. kom lige" :shock: Laki og mig farede afsted, og tænk - Motor havde fanget sin første snemus!!! Og dræbt den og det hele, med et ægte sammi-hop!

Nåede et hurtigt billede af Motor som vist selv er rimelig forundret men vel lidt stolt, og han er jo en god og naiv hund, så han lader selvfølgelig Laki se musen (Laki ligner en der prøver at komme i tanke om det hvad mus betyder på dansk):

_MG_8280.jpg

Og så stjal Laki sgu musen!! Wroooomn sagde den lille spurter :lol:

Vi forsøgte sådan lidt at få ham hen eller lade Motor løbe efter, men det hjalp ikke. Så vi gik ud på marken og Laki kom da snigende efter, sådan med gooood afstand til os andre.

Vi legede med Motor og skoen og delte masser af godbidder ud

_MG_8293.jpg

_MG_8296.jpg?t=1293580774

Og tilsidst kom Laki for at være med - men banditten havde stadig ikke sluppet musen

_MG_8332.jpg?t=1293580774

_MG_8333.jpg?t=1293580774

_MG_8335.jpg?t=1293580774

...sååårhh tæt på, men nej.

_MG_8301.jpg?t=1293580774

Nå, behold din mus i fred, Laki, vi skrider. Det vides ikke om han virkelig åd den eller om han har gemt den til senere :vedikke: Eftersom jeg da har givet ham et lille farvel kys inden vi drog mod Kbh, så håber jeg lidt på det sidste :mrgreen: Motor har forresten tilgivet ham forlængst.

Og hvor er det dejligt at være hjemme igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

En sne-løve:klap::shock::klap:

Øj nogen finde billeder!! Må man spørge hvad for et kamera du har? Er meget misundlig:mrgreen::rolleyes:

Det er et spejlrefleks, canon eos 450D. Det er egentlig mandens, men jeg kan tage sjove billeder af hunden og når han ikke har det med på arbejde :-D Der er en ekstra lang linse på, Motor holder sig ikke ligefrem i nærheden som regel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et spejlrefleks, canon eos 450D. Det er egentlig mandens, men jeg kan tage sjove billeder af hunden og når han ikke har det med på arbejde :-D Der er en ekstra lang linse på, Motor holder sig ikke ligefrem i nærheden som regel :mrgreen:

Det er sørme fint:lun: Sådan et skal jeg ha' når jeg engang vinder i lotte:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

det der julegavekamera tager da nogle vildt seje billeder! hvis vi nogensinde kommer på dagslystur i det københavnske, skulle du da næsten tage det med (lokkelokke :engel:)

de ser ud til at hygge sig - og velkommen hjem.

Kameraet bor i min lomme, det skal med aaaaalle steder og jeg glæder mig til film af Halfdans psyko springen rundt - pis at det ikke optager lyden sammen med, men man kunne selvf bare optage den normalt og så speede hastigheden ned :hmm:

Men udover det er billederne nu taget med spejlrefleks :-D

Men disse er fra julegaven!

IMG_0182.jpg

IMG_0214.jpg

IMG_0306.jpg

IMG_0277.jpg

IMG_0403.jpg

IMG_0408.jpg

IMG_0421.jpg

Skulle se hvor godt det zoomede - mmh, yellow snow

IMG_0579.jpg

IMG_0581.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gode billeder! :-DJeg er da sleeet ikke misundelig på dine fotoevner :fornaermet:;-)

Canon er bare super, jeg har også et! :-D

Tak - men jeg har godt nok meget at lære endnu :shock: Ja er osse stor fan af Canon, det virker bare - og det virker altid godt! Mit gamle digi har vist holdt i 5 år, altid lagt løst i lommen med diverse nøgler og andet skrald og først nu det er begyndt at stå af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ligner et billede taget på indlandsisen! Skønt billede. Motor er godt nok krammebamseagtig!

_MG_8172.jpg

Og det her er også virkelig dejligt! Din mor skal nok blive glad for, at Laki nu har fået smag for at bære rundt på mus :slem: Nuser kan indfange dem og Laki kan bære dem hjem for hende.

_MG_8301.jpg?t=1293580774

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - men jeg har godt nok meget at lære endnu :shock: Ja er osse stor fan af Canon, det virker bare - og det virker altid godt! Mit gamle digi har vist holdt i 5 år, altid lagt løst i lommen med diverse nøgler og andet skrald og først nu det er begyndt at stå af :5up:

Jeg har også massere at lære endnu!:shock: Så har det andet kamera da holdt godt!:5up::lol:

Forresten, dyyyygtig hund sådan at fange en mus!:-D:5up:

Fenja fandt en død due, hun kiggede bare underligt på den og begyndte at pive..

Link til indlæg
Del på andre sites