Hop til indhold

Januar hunde 2011


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ung og forsømt hanhund søger snarest nyt hjem, MED dyner! Man kan jo ikke leve under så kummerlige forhold! :evil:

 

 

:mrgreen:

 

Åhhh, stakkels Skipper. Ikke alene nægter I ham dyner, men han ser ræt og afkræftet ud. Hvornår har han sidst fåe mad?:shock:

DET troede jeg altså ikke om Skippermor og Skipperfar. Jeg tror jeg henter ham. Ved jo hvor I bor.:blink:

 

 

 

 

Åhhh nåååhhh nrj, jeg har jo slet ikke hund i sengen. Men Gracie ligger tit som Skipper gør på det første billede, endda også helt uden dyner. Vi skal vist passe på at de ikke begge stikker af fra os.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh, stakkels Skipper. Ikke alene nægter I ham dyner, men han ser ræt og afkræftet ud. Hvornår har han sidst fåe mad?:shock:

DET troede jeg altså ikke om Skippermor og Skipperfar. Jeg tror jeg henter ham. Ved jo hvor I bor.:blink:

 

 

 

 

Åhhh nåååhhh nrj, jeg har jo slet ikke hund i sengen. Men Gracie ligger tit som Skipper gør på det første billede, endda også helt uden dyner. Vi skal vist passe på at de ikke begge stikker af fra os.:mrgreen:

 

Altså hvis ikke han må sove i sengen hos dig så tror jeg nu han bliver her trods alt :mrgreen:

 

Da billedet blev taget var det i hvert fald 6 timer siden han sidst havde fået mad :oops: vi er vist lige en sag for dyrenes beskyttelse :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde tidlig fri i dag... så Nova og jeg tog chancen og bevægede os i hundeskov. Lige da vi kom var der en lab. Nova fik hilst på den, men mistede overraskende hurtigt interessen for den og fulgte med på tur :shock:

Indkaldet fungerede super, men jeg er også blevet bedre til at vente med at kalde til Nova ikke snuser så der er større chance for succes :-D

I starten var turen lidt anspændt for os begge. Jeg gik konstant og lyttede efter andre hunde og Nova kunne man godt se ikke var helt vant til at gå i skoven uden snor. Hun holdte sig noget mere tæt end hun plejer, men efter et stykke tid var vi begge blødt op og da vi kom ind af de lidt mere tætte skovstier nød Nova at rende i krat og finde mus.

(og ja, jeg skal nok snart få ordnet hendes pels så hunden kan se noget igen :oops:).

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for dagens griner, dejligt at se (endnu) en vææældig beskeden hund :lol:

 

Desværre fik jeg ikke filmet slutningen - Anders gav Motor en bid og Motor opførte sig som om det var gift. Indtil han fik det på tallerkenen, man er vel en lille prinsesse ikk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

... og nej hun har ikke fundet en meget dyb mudderpøl ... hun ligger ned

Mååååms :slem: Oskar vil hellere dø, end at ende i vand.

Var på stranden med ham i går, og måtte trække ham ned forbi vandet, hurtigt så bølgerne ikke gav ham våde fusser :genert:

Da vi så var på vej mod bilen kom jeg i tanke om, at jeg havde glemt et håndklæde til sædet. Tror du så ikke lige at møghunden gik igennem samtlige vandpytter i gruset :stupid::stupid::stupid: Og han hader ligesom vand :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg benyttede en midtugentlig fridag i går til at tage på stranden med sonja og tyson. det kom der nogle fine billeder af tyson ud af, mit eget monster var rimeligt rundtosset og bevægede sig med 1000km i timen, så de grå skygger er altså halfdan :lol:

 

[ATTACH]38213[/ATTACH]

 

tyson var liiidt vægelsindet i forhold til halfdans fortræffeligheder:

 

[ATTACH]38214[/ATTACH]

 

smukke, smukke tyson:

 

[ATTACH]38215[/ATTACH]

[ATTACH]38216[/ATTACH]

[ATTACH]38217[/ATTACH]

 

det eneste semiskarpe billede af halfdan, hvor han ligner på en prik limahl, og i øvrigt er vildt klam, fordi han lige har været i åen :roll:

 

[ATTACH]38218[/ATTACH]jyx6rfzqnvzcfrqy.jpg

 

han er ellers meget sød normalt:

 

IMG_3366.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...