Hop til indhold

Januar hunde 2011


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Så nåede vi til en ny måned og et helt nyt år, og så er det jo nærliggende at starte januarhunde-tråden med en nytårshilsen.

Marco, (hunde)Karina, Izzie, Gracie og deres mennesker ønsker jer alle et godt nytår.:klovn:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snuseren
Så nåede vi til en ny måned og et helt nyt år, og så er det jo nærliggende at starte januarhunde-tråden med en nytårshilsen.

Marco, (hunde)Karina, Izzie, Gracie og deres mennesker ønsker jer alle et godt nytår.:klovn:

 

:-D Vakse nytårshunde, nååh ja så er der jo lige tilfældet i sofa`neseren, :stupid:hvem ejer dovendyret, syns jeg har set den før, altid i samme stilling, og hvad tænker den:slem: mor nu er du pinlig igen :blink: jeg er ikke tryk ved det der 11 føler lisom der er noget truende forude, og kan isnende kulde komme sydfra:shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Lidt billeder fra Nytårsaften.:engel:

 

Freya gik amok i min fars pina colada på et tidspunkt, og da han hurtigt fjerner den igen, prøver hun selv om hun kan nå mere:lol:.. men det afholdt hende da fra at være så optaget af pina colada jagt at hun glemte raketterne udenfor:lol:

 

Et billede er også taget af Freya og Joey da de lå i min seng og tog sig en lille lur.:lun:

 

(billederne er ikke redigerede, så de kunne trænge til beskæring osv)

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Vakse nytårshunde, nååh ja så er der jo lige tilfældet i sofa`neseren, :stupid:hvem ejer dovendyret, syns jeg har set den før, altid i samme stilling, og hvad tænker den:slem: mor nu er du pinlig igen :blink: jeg er ikke tryk ved det der 11 føler lisom der er noget truende forude, og kan isnende kulde komme sydfra:shock::mrgreen:

 

Ja de er vakse. Det var virkelig deres aften i går/nat. De blev godt nok forkælet.:-).

Sofahunden er da Tonks's Izzie. Hvad hun tænker skal du nok spørge Tonks om.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Ja de er vakse. Det var virkelig deres aften i går/nat. De blev godt nok forkælet.:-).

Sofahunden er da Tonks's Izzie. Hvad hun tænker skal du nok spørge Tonks om.:mrgreen:

 

:shock:Uuuups, fornemmer liiigesom at jeg trådte i spinaten her,:stupid: jeg syns jo bare sofastykket så så sød ud:blink:...pis jeg er på den nu:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Vakse nytårshunde, nååh ja så er der jo lige tilfældet i sofa`neseren, :stupid:hvem ejer dovendyret, syns jeg har set den før, altid i samme stilling, og hvad tænker den:slem: mor nu er du pinlig igen :blink: jeg er ikke tryk ved det der 11 føler lisom der er noget truende forude, og kan isnende kulde komme sydfra:shock::mrgreen:

 

Ja de er vakse. Det var virkelig deres aften i går/nat. De blev godt nok forkælet.:-).

Sofahunden er da Tonks's Izzie. Hvad hun tænker skal du nok spørge Tonks om.:mrgreen:

 

:shock:Uuuups, fornemmer liiigesom at jeg trådte i spinaten her,:stupid: jeg syns jo bare sofastykket så så sød ud:blink:...pis jeg er på den nu:mrgreen:

 

 

Izzie ku ikke gøre for det! :fornaermet: Hun var totalt hormonel! og hvis hun ikke lå og hang så strittede hun med numsen så alle og enhver kunne stige på! :stupid: Lille liderlige møghund! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tal pænt Tonkie:fornaermet: eller jeg opfordrer Bissen til at melde dig til dyreværnet :slem::mrgreen:

 

Tror dyreværnet ville give mig ret, hvis de havde set hende gøre sig til :engel::lol:

 

og skipper fik som den eneste ikke lov :megaked: nå det var nok også den eneste kombination hvor det var endt med hvalpe :lol: og stakkels izzie hvis hun skulle føde hvalpe i skipper størrelse :shock:

 

:genert: tjaa...men hvad med karlas forældre? :hmm: mon det har været moren der var labrador...tænker jeg næsten. For damn! Tænk hvis der kom mega hvalpe ud af den blanding :shock:

 

Vist meget godt vi smuttede tidligt :lol: stakkels Skipper var squ hårdt ramt!

 

...ahem! og Bali fortalte at du flashede mave til kun hende!!! :shock::fornaermet: SNYD! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror dyreværnet ville give mig ret, hvis de havde set hende gøre sig til :engel::lol:

 

 

 

:genert: tjaa...men hvad med karlas forældre? :hmm: mon det har været moren der var labrador...tænker jeg næsten. For damn! Tænk hvis der kom mega hvalpe ud af den blanding :shock:

 

Vist meget godt vi smuttede tidligt :lol: stakkels Skipper var squ hårdt ramt!

 

...ahem! og Bali fortalte at du flashede mave til kun hende!!! :shock::fornaermet: SNYD! :evil:

 

ja og den bliver ikke vist frem igen! Hun blev så chokeret over størrelsen at hun påstod det måtte være tvillinger :cry::fornaermet::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Så er der lidt fra dagen, efter dagen derpå...

Men der var dælme ikke ret meget gang i vovserne, de tøffede bare rundt og lignede nogle der helst ville ligge under dynen :stupid:

 

Men lidt blev det da til :mrgreen:

 

miss_menelli-albums-vintervovser-picture18764-a.jpg

 

miss_menelli-albums-vintervovser-picture18759-a.jpg

 

miss_menelli-albums-vintervovser-picture18758-a.jpg

 

miss_menelli-albums-vintervovser-picture18756-a.jpg

 

miss_menelli-albums-vintervovser-picture18755-a.jpg

 

miss_menelli-albums-vintervovser-picture18754-a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...