Hop til indhold

nybagt fransk bulldog ejer!


Gæst HenningTheDog
 Share

Recommended Posts

Gæst HenningTheDog

Hej!

Jeg har fået den sødeste lille hvalp i julegave, og har øre og øjne åbne for alle de tips jeg kan skrabe sammen. Jeg har aldrig før haft hund, og søger derfor gode råd/vejledning fra andre der har erfaring med denne race...

 

:hjerte:

Om det lille kræ:

Navn: Henning

Født: 03.10.2010

Køn: Han

Race: Fransk Bulldog

 

Håber at nogen forbarmer sig overmig, og smider en besked :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til :vinken:

 

Ligesom søster lagkage, vil jeg også slå et slag for bogen "Hvalpen" af Lone Greva- super "bibel" til den nybagte hvalpeejer...

 

derudover tror jeg det nemmeste er, at du spørger om hvad du specifikt ønsker at vide - eller søger på forum efter det - da "gode råd med hensyn til hvalp" er et MEGET bredt emne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til...

Jeg er selv blevet første gangs hundeejer til en fransk bulldog i sommers.

Hvis der var en ting jeg gerne ville gøre anderledes, så var det at jeg havde begyndt at træne ham noget før. Vi hygge rigtig med ham og tænkte at han var jo lille osv. Men man kan jo starte træning så snart han er faldet til. Havde jeg vidst lidt mere den gang, så tror jeg at jeg var gået anderledes til værks. Men heldigvis har vi en super dejlig hund. En ting jeg ville ønske jeg havde fået lært ham mens han var lille, det var at gå i slap line, for de små kræ får sgu mange kræfter :-D

Held og lykke med ham. Husk der er et bulldog forum på siden her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Et godt råd herfra at introducere dig selv for din nye bedste ven:

 

Rodalon :lol:

 

Den er god til at fjerne lugt og dicifesere når det er at hvalpen har lavet inden for :)

 

Man kan købe en spray så man bare sprayer direkte på..

 

Jeg har så efter den er brugt købt en alm, som jeg regner med at blande op i sprayen, det er billiger i længden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...