Hop til indhold

De nye spil


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nu var vi jo flere der havde været i Maxi-zoo, så hermed opfordres alle til at smide videoer af hundene og de nye spil i denne tråd :-D

 

 

her prøver Karla sin Dog Fighter for første gang...

 

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var vi jo flere der havde været i Maxi-zoo, så hermed opfordres alle til at smide videoer af hundene og de nye spil i denne tråd :-D

 

 

her prøver Karla sin Dog Fighter for første gang...

 

[media]

[/media]

 

hehe kan se, hun lige tjekker, om der skulle være kommet flere i siden sidst hun var der med snuden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var vi jo flere der havde været i Maxi-zoo, så hermed opfordres alle til at smide videoer af hundene og de nye spil i denne tråd :-D

 

 

her prøver Karla sin Dog Fighter for første gang...

 

[media]

[/media]

 

hvor er Karla dygtig :klap:skipper har det samme spil, men det går noget mere vildt for sig :stupid: jeg bruger kun hans normale tørfoder og alligevel går mit lille madøre helt i koma over det :genert: men han får det løst

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er Karla dygtig :klap:skipper har det samme spil, men det går noget mere vildt for sig :stupid: jeg bruger kun hans normale tørfoder og alligevel går mit lille madøre helt i koma over det :genert: men han får det løst

 

Hårh, Karla siger, at den slags skal Skipper ikke finde sig i, det er jo nærmest dyreplageri... her i huset er der pølsestykker under dutterne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
hvor er Karla dygtig :klap:skipper har det samme spil, men det går noget mere vildt for sig :stupid: jeg bruger kun hans normale tørfoder og alligevel går mit lille madøre helt i koma over det :genert: men han får det løst

 

Jo men jeg er bange for at han så ødelægger spillet :oops: den hund har ingen impulskontrol når det kommer til mad :rolleyes:

 

Er også vildt benovet over hvor rolige jeres vovser løser gåderne og får godbidderne! :shock:

 

Chilli....det lille madmonster.....kører også på med 100 km i timen og jeg er nødt til at holde i den ene ende af spillet mens hun løser gåderne, ellers kører hun spillet totalt rundt i hele stuen og får intet ud af det... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er også vildt benovet over hvor rolige jeres vovser løser gåderne og får godbidderne! :shock:

 

Chilli....det lille madmonster.....kører også på med 100 km i timen og jeg er nødt til at holde i den ene ende af spillet mens hun løser gåderne, ellers kører hun spillet totalt rundt i hele stuen og får intet ud af det... :genert:

 

:klap::klap: kan se det for mig

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
Her er Charlie, 12 uger, der leger med sine spil ... de er ikke fra Maxi - Zoo...håber det er ok:)

 

Selvfølgelig er det ok :mrgreen: tror bare, at dengang tråden blev postet tilbage i efteråret... der havde Maxizoo kørt noget kampagne med 20% på alle hundespil eller lign. Så vi var mange der havde været i Maxizoo og købe nye spil ;-)

 

Dyyyygtig Karla :klap:

 

Amocca, hvor lyder du sød når du taler til hende :blink:

 

jamen jeg er da også sød :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...