Hop til indhold

Cujo med sit nye dækken

guanomo
 Share

Recommended Posts

ja undskyld de er lidt mørke, men måske pga. refleksen på siden.

og så er jeg glad for at skriften ikke er med rød :banan: næææ der står back on track med guld :klap:

Det ser ud til at passe perfekt i længden.

Det sidder dog list bagpå, ved hofterne :hmm:

jeg har måtte løsne det helt foran, men det sidder godt nu.

Øhh, hvordan klare jeres hunde at lave stort med det på :genert: det går jo meget langt ned :shock:

tænker bare...rengøring efter hver tur :stupid:

SDC11639.jpg

SDC11637.jpg

SDC11636.jpg

SDC11635.jpg

SDC11633.jpg

SDC11632.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Tillykke med det til Cujo - håber han kommer til at trives med det :5up:

Vi bruger ikke halehullet, selvom de af og til bærer halen højt og her er der ingen problemer med at klare nr. 2 uden at komme i kambolage med dækkenet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det ser fint ud. Og som Malene siger, så prøv at lade være med at bruge halehullet, så kan det være at halen skubber dækkenet op og væk, når han skal af med noget.

Jeg har været en kylling og har endnu ikke prøvet at gå en hel tur med dækken på:oops: Men Luna har også høj haleføring meget af tiden, så ved ikke om det er for irriterende for hende..

Har du set billedet af Luna med det nye dækken på?? Det ser abnormt stort ud bagtil, synes jeg :lol: Overvejer om man evt kan sy det ind (man = Sanne eller Fox for jeg kan ikke:mrgreen:) bagtil

Og de der elastikker om benene.. er det bare elastikker, eller er der huller i elastikken og knapper på dækkenet? Det er der nemlig i den nye udgave hos hestenshelse

Og jeg sagde jo, at det skulle være en størrelse større pga bredde ved størrre hunde:engel::engel::genert:

Men han ser fin ud:-D

Her er Luna i sit nye dækken

2710_3949.jpg

2710_3950.jpg

(Og jeg har efterfølgende forkortet elastikkerne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se, at Cujo's dækken også sidder ret langt nede på brystet foran.. Det gør Luna's det nye også..

Hvad siger han til det?

han har kun vadet rundt i stuen med det, og umiddelbart ser han ikke påvirket ud af at have det på :klap:

Mht. elastikkerne, så er der huller i ja og knappen i så det kan justeres.

Størrelsen er perfekt :blink: den er jo 59 og han målte 57... det passer fint i længden.

Ja hvis jeg undlader hullet til halen fra starten, vender han sig jo nok til det.

og kan godt se på billederne at Luna er noget længere end cujo :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

han har kun vadet rundt i stuen med det, og umiddelbart ser han ikke påvirket ud af at have det på :klap:

Mht. elastikkerne, så er der huller i ja og knappen i så det kan justeres.

Størrelsen er perfekt :blink: den er jo 59 og han målte 57... det passer fint i længden.

Ja hvis jeg undlader hullet til halen fra starten, vender han sig jo nok til det.

og kan godt se på billederne at Luna er noget længere end cujo :shock:

Jeg er altså nødt til at møde Cujo en dag:lol::lol: Jeg synes jo altså at han burde være meget større end Luna:lol::lol::oops::genert:

Når Luna har haft dækken på, på turen, så er halen ikke kommet ud.. Men hun har først fået det på, når hun HAR skidt:genert::engel: Men hun kan sagtens tisse med det på:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså nødt til at møde Cujo en dag:lol::lol: Jeg synes jo altså at han burde være meget større end Luna:lol::lol::oops::genert:

Når Luna har haft dækken på, på turen, så er halen ikke kommet ud.. Men hun har først fået det på, når hun HAR skidt:genert::engel: Men hun kan sagtens tisse med det på:-)

har stadigvæk ikke mødt en lap større end ham, kun hektor, en super nervøs spinkel en, men tilgengæld synes cujo ikke han er farlig selvom han knurre og hapser :lol:

kunne være vi skulle mødes når jeg skal op til thetouch?

Link til indlæg
Del på andre sites

har stadigvæk ikke mødt en lap større end ham, kun hektor, en super nervøs spinkel en, men tilgengæld synes cujo ikke han er farlig selvom han knurre og hapser :lol:

kunne være vi skulle mødes når jeg skal op til thetouch?

Ja, altså jeg tager på landet her om snart i nogen tid.. Har I fået en tid hos hende? Har godt nok bil til låns.. Men nu kommer der jo sne igen:roll::roll:

Hehe, ja jeg er nødt til at se ham, for kan slet ikke placere ham i størrelse:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...