guanomo Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 ja undskyld de er lidt mørke, men måske pga. refleksen på siden. og så er jeg glad for at skriften ikke er med rød :banan: næææ der står back on track med guld :klap: Det ser ud til at passe perfekt i længden. Det sidder dog list bagpå, ved hofterne :hmm: jeg har måtte løsne det helt foran, men det sidder godt nu. Øhh, hvordan klare jeres hunde at lave stort med det på det går jo meget langt ned tænker bare...rengøring efter hver tur :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Tillykke med det til Cujo - håber han kommer til at trives med det :5up: Vi bruger ikke halehullet, selvom de af og til bærer halen højt og her er der ingen problemer med at klare nr. 2 uden at komme i kambolage med dækkenet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 For mig at se ser det lidt stort ud? Og ben elastikkerne er alt for løse og jeg kan godt se at du får et høm høm problem hvis du strammer dem:blink: Men jeg kender ikke back on track så godt, så skal ikke kunne sige om det er for stort eller det bare er modellen der er sådan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Jeg synes det ser fint ud. Og som Malene siger, så prøv at lade være med at bruge halehullet, så kan det være at halen skubber dækkenet op og væk, når han skal af med noget. Jeg har været en kylling og har endnu ikke prøvet at gå en hel tur med dækken på Men Luna har også høj haleføring meget af tiden, så ved ikke om det er for irriterende for hende.. Har du set billedet af Luna med det nye dækken på?? Det ser abnormt stort ud bagtil, synes jeg Overvejer om man evt kan sy det ind (man = Sanne eller Fox for jeg kan ikke:mrgreen:) bagtil Og de der elastikker om benene.. er det bare elastikker, eller er der huller i elastikken og knapper på dækkenet? Det er der nemlig i den nye udgave hos hestenshelse Og jeg sagde jo, at det skulle være en størrelse større pga bredde ved størrre hunde:engel: Men han ser fin ud:-D Her er Luna i sit nye dækken (Og jeg har efterfølgende forkortet elastikkerne) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Jeg kan se, at Cujo's dækken også sidder ret langt nede på brystet foran.. Det gør Luna's det nye også.. Hvad siger han til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Jeg kan se, at Cujo's dækken også sidder ret langt nede på brystet foran.. Det gør Luna's det nye også.. Hvad siger han til det? han har kun vadet rundt i stuen med det, og umiddelbart ser han ikke påvirket ud af at have det på :klap: Mht. elastikkerne, så er der huller i ja og knappen i så det kan justeres. Størrelsen er perfekt :blink: den er jo 59 og han målte 57... det passer fint i længden. Ja hvis jeg undlader hullet til halen fra starten, vender han sig jo nok til det. og kan godt se på billederne at Luna er noget længere end cujo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 han har kun vadet rundt i stuen med det, og umiddelbart ser han ikke påvirket ud af at have det på :klap: Mht. elastikkerne, så er der huller i ja og knappen i så det kan justeres. Størrelsen er perfekt :blink: den er jo 59 og han målte 57... det passer fint i længden. Ja hvis jeg undlader hullet til halen fra starten, vender han sig jo nok til det. og kan godt se på billederne at Luna er noget længere end cujo Jeg er altså nødt til at møde Cujo en dag:lol: Jeg synes jo altså at han burde være meget større end Luna:lol: Når Luna har haft dækken på, på turen, så er halen ikke kommet ud.. Men hun har først fået det på, når hun HAR skidt:genert: Men hun kan sagtens tisse med det på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Men det bliver godt for Cujo at have fået sit dækken:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Nanas er magen til, dog uden replekser. Jeg har ikke prøvet halehullet og kunne nok have købt størrelsen mindre, fordi hun er så tynd. Men hun er dejlig varm efter en tur, og især i snor fryser hun hurtigt uden sin frakke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Jeg er altså nødt til at møde Cujo en dag:lol: Jeg synes jo altså at han burde være meget større end Luna:lol: Når Luna har haft dækken på, på turen, så er halen ikke kommet ud.. Men hun har først fået det på, når hun HAR skidt:genert: Men hun kan sagtens tisse med det på har stadigvæk ikke mødt en lap større end ham, kun hektor, en super nervøs spinkel en, men tilgengæld synes cujo ikke han er farlig selvom han knurre og hapser kunne være vi skulle mødes når jeg skal op til thetouch? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 har stadigvæk ikke mødt en lap større end ham, kun hektor, en super nervøs spinkel en, men tilgengæld synes cujo ikke han er farlig selvom han knurre og hapser kunne være vi skulle mødes når jeg skal op til thetouch? Ja, altså jeg tager på landet her om snart i nogen tid.. Har I fået en tid hos hende? Har godt nok bil til låns.. Men nu kommer der jo sne igen:roll: Hehe, ja jeg er nødt til at se ham, for kan slet ikke placere ham i størrelse:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Hvor er han fin Så satser vi på at det dækken kan gøre underværker for hans knogler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Ja nu kan Luna jo ike møde Cujo de næste 10 dage ihvertfald:cry: Og i morgen skal Luna og jeg stå testen om hun kan sk*de i sit dækken, for det er famer koldt herude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Hold op- opdagede først lynlåsen til haleåbning, da jeg læste herinde, og så skrev jeg, ingen reflekser, det er der da. Nana er dejlig varm på kroppen efter en snoreetur , uden friløb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Sikke fin han er:klap: Vi bruger heller ikke halehullet. Vi har brugt det en gang imellem til træning, når de har skidt... ellers sidder det bare lidt skævt, men det går nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Hvor er han fin med sit dækken :hjerte: Hvordan går det med at bruge det? (Og tak for hint :kys:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Hvor er han fin med sit dækken :hjerte: Hvordan går det med at bruge det? (Og tak for hint :kys:) det går super, efter nogle få dage gik han normalt igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts