Hop til indhold

At amme sin hund


noerby
 Share

Recommended Posts

så dette link på et andet forum og smider det lige her også :http://www.thefrisky.com/post/246-to-stop-your-dog-from-barking-breastfeed-her/?When:17:15:36Z

 

En kvinde der ammer sin hund, fordi hun ikke havde penge til hundemad, og ammer den nu 2 gange om dagen :shock:

 

Det er så langt ude!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: jeg er sådan ret rystet, men selvfølgelig jeg har jo 2 bryster så hvis vi løber tør for penge når baby kommer så ved jeg hvor vi kan spare :badr:

 

 

Jeg kan slet ikke forstå hun kommer på den tanke, hun forklarer det som om, at det var meget naturligt! Øhhh okay..

 

Stakkels Skipper, send ham hellere her hjem i stedet for, Cooper vil godt dele hans mad :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan slet ikke forstå hun kommer på den tanke, hun forklarer det som om, at det var meget naturligt! Øhhh okay..

 

Stakkels Skipper, send ham hellere her hjem i stedet for, Cooper vil godt dele hans mad :engel:

 

haha jeg kan vist godt garantere at skipper ikke ville dele hvis cooper kom her :mrgreen:

 

Ej puha jeg sidder helt med kuldegysninger ved tanken :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ad ja, så godt den historie på HG... Det er bare SÅ frastødende!.. Og at hun oven i købet står frem og fortæller, som om det er det mest normale i verden?? Virkelig bizart! ( hvor er jeg-knækker-mig-smileyen?)

 

 

Så læste du ikke den historie jeg skrev om herinde, om en kvinde der ammer sin far :badr: :scared:

 

HVAD?!?!?!? Det er da bare ALT alt for klamt!!! Eeewwww!...

Det er da hamrende incestuøst, og og og, ad altså.. Føj. Ulæks. Ved slet ikke hvad jeg skal sige! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...