noerby Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 så dette link på et andet forum og smider det lige her også :http://www.thefrisky.com/post/246-to-stop-your-dog-from-barking-breastfeed-her/?When:17:15:36Z En kvinde der ammer sin hund, fordi hun ikke havde penge til hundemad, og ammer den nu 2 gange om dagen Det er så langt ude!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 To Stop Your Dog From Barking, Breastfeed Her! | The Frisky Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 og en mere: Woman Forced To Breastfeed Dogs | The Morningstarr* som dog merner hendes mand tvang hende, men stadig......amme sine hunde..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 øøh ad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 øøh ad Ja det siger vist det hele meget godt, ad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 jeg er sådan ret rystet, men selvfølgelig jeg har jo 2 bryster så hvis vi løber tør for penge når baby kommer så ved jeg hvor vi kan spare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Nu kan jeg vist godt lægge mig til at dø, for nu har jeg sgu da hørt ALT. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 jeg er sådan ret rystet, men selvfølgelig jeg har jo 2 bryster så hvis vi løber tør for penge når baby kommer så ved jeg hvor vi kan spare Jeg kan slet ikke forstå hun kommer på den tanke, hun forklarer det som om, at det var meget naturligt! Øhhh okay.. Stakkels Skipper, send ham hellere her hjem i stedet for, Cooper vil godt dele hans mad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Jeg kan slet ikke forstå hun kommer på den tanke, hun forklarer det som om, at det var meget naturligt! Øhhh okay.. Stakkels Skipper, send ham hellere her hjem i stedet for, Cooper vil godt dele hans mad haha jeg kan vist godt garantere at skipper ikke ville dele hvis cooper kom her Ej puha jeg sidder helt med kuldegysninger ved tanken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ej det er jo for sært ! Og lidt meget ulækkert.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Det er vel heller ikke korrekt ernæring for hunden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Altså hvis det virkelig skulle være, hvorfor har hun så ikke bare pumpet mælken ud og givet i en flaske?? DET forstår jeg ikke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Nu kan jeg vist godt lægge mig til at dø, for nu har jeg sgu da hørt ALT. Så læste du ikke den historie jeg skrev om herinde, om en kvinde der ammer sin far :scared: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Så læste du ikke den historie jeg skrev om herinde, om en kvinde der ammer sin far :scared: HVAD???? Skræmmende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Så læste du ikke den historie jeg skrev om herinde, om en kvinde der ammer sin far :scared: Jeg kommer sikkert til at fortryde det her, men link tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 HVAD???? Skræmmende! det er noget med at han har kræft, og der er noget i modermælk som hjælper. Hun malker mest ud, men nogle gange ammer hun ham, det er sgu for klamt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ad ja, så godt den historie på HG... Det er bare SÅ frastødende!.. Og at hun oven i købet står frem og fortæller, som om det er det mest normale i verden?? Virkelig bizart! ( hvor er jeg-knækker-mig-smileyen?) Så læste du ikke den historie jeg skrev om herinde, om en kvinde der ammer sin far :scared: HVAD?!?!?!? Det er da bare ALT alt for klamt!!! Eeewwww!... Det er da hamrende incestuøst, og og og, ad altså.. Føj. Ulæks. Ved slet ikke hvad jeg skal sige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Så læste du ikke den historie jeg skrev om herinde, om en kvinde der ammer sin far :scared: Jo, husker det egentlig godt. Tror jeg havde fortrængt det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts