Hop til indhold

Fredericia DKK Int. Udst. 12. +13. februar?


Recommended Posts

Gæst MorTilKatja
Jeps til hallerne:5up:

 

Det koster 50kr. for voksne.. barnet på under 3år kan komme gratis ind.:5up:

 

Takker :) Så håber jeg at jeg kan komme en af dagene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er ellers en skam at du er så nervøs...:cry:.. du tror ikke bare at du skal prøve at udstille lidt flere gange og så bliver det bedre??... Der kommer jo en masse skuer her i foråret, dem skal du næsten tage med til, så du kan få den showtræning.:5up:

 

I starten var jeg også MEGA nervøs, men det bliver bedre og bedre... Jeg har dog ikke sluppet af med nervøsiteten inden jeg skal i ringen - en spændt fornemmelse i maven.. Men når jeg går i ringen, så går den fornemmelse væk.:5up:

 

Jeg tror også jeg holder mig til skuer det næste stykke tid :5up: nu er han jo ikke hvalp længere og vil helst ikke have alt for mange dårlige resultater registreret hvis det bare er pga min nervøsitet :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også jeg holder mig til skuer det næste stykke tid :5up: nu er han jo ikke hvalp længere og vil helst ikke have alt for mange dårlige resultater registreret hvis det bare er pga min nervøsitet :genert:

 

 

 

Har du meldt dig til i Årslev? søndag den 6 mener jeg det er :mrgreen: '

Det er jo sådan et "før fredericia" skue noget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer ikke.. Nelson er jo ikke junior mere, og indtil han er blevet lidt mere fyldig, holder vi pause (hvis han da nogensinde bliver større...).

Held og lykke til jer der skal afsted. Jeg er jo kun lidt misundelig..;-)

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har fået at vide, at jeg bliver taget med af kennel-lowchen og datter, så jeg kan lære noget mere om udstillingsverdenen inden jeg selv skal udstille:mrgreen:

 

Så jeg kommer om lørdagen og sidder garanteret over ved Lowchen-ringen om formiddagen og spiser kage, samt holder hunde selvfølgelig:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Du HAR da udstillet før, og det gik jo GODT! Faktisk RIGTIG godt. Gid det var mig :lol:

 

Jeg har fået at vide, at jeg bliver taget med af kennel-lowchen og datter, så jeg kan lære noget mere om udstillingsverdenen inden jeg selv skal udstille:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du HAR da udstillet før, og det gik jo GODT! Faktisk RIGTIG godt. Gid det var mig :lol:

 

Jae... Men har slet ikke været til ringtræning endnu og i Herning var jeg totalt rumforvirret og havde slet ikke styr på nogen ting.

Så han bliver meldt til en udstilling i Klubben for små selskabshunde der ligger i marts.

 

Så denne gang tager jeg bare med for at gå til hånde og hygge mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

ej jeg er godt nok kommet i tvivl om jeg skal tage skipper med som gæstehund :vedikke:

 

Hans opdrætter kommer og jeg vil jo gerne vise ham frem :genert: men omvendt så ville min dag nok blive noget mere afslappet hvis ikke jeg har 35 kg ivrig unghund med :lol:

 

Han skal med til jylland under alle omstændigheder da jeg skal spise hos min mor om aftenen, men hvis jeg tager ham med til udstillingen sparer jeg ca 1 times kørsel fordi jeg ikke skal smide ham af ved hende først :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

ej jeg er godt nok kommet i tvivl om jeg skal tage skipper med som gæstehund :vedikke:

 

Hans opdrætter kommer og jeg vil jo gerne vise ham frem :genert: men omvendt så ville min dag nok blive noget mere afslappet hvis ikke jeg har 35 kg ivrig unghund med :lol:

 

Han skal med til jylland under alle omstændigheder da jeg skal spise hos min mor om aftenen, men hvis jeg tager ham med til udstillingen sparer jeg ca 1 times kørsel fordi jeg ikke skal smide ham af ved hende først :hmm:

 

Mon ikke "nogen" kunne holde ham lidt :blink:

 

 

Evt hvis du parkere lidt derfra, kunne han have lidt alene tid i bilen?

(så den første time kunne du have alene, og så kunne martin og jeg måske også holde ham lidt for dig, vi skal bare lige broholmerne igennem :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke "nogen" kunne holde ham lidt :blink:

 

 

Evt hvis du parkere lidt derfra, kunne han have lidt alene tid i bilen?

(så den første time kunne du have alene, og så kunne martin og jeg måske også holde ham lidt for dig, vi skal bare lige broholmerne igennem :mrgreen: )

 

men er det ikke lørdag i kommer? Jeg låner ham bestemt gerne ud ellers :mrgreen:

 

Jo han kunne selvfølgelig godt være lidt i bilen hvis han får et godt ben at tygge i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...