Hop til indhold

Sødt, sjovt, dumt, sejt - hvad har sidst fået dig til at smile


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I den søde afdeling, så har Luna fået en helt ny vane. Vi kysser meget herhjemme, og hun syntes det er kanonhyggeligt når jeg kysser igen (ikke tunge :blink:), så nu er hun begyndt at sætte sin næse op til min mund, og så hun ellers bare helt stille imens hendes mund lige netop berører min mund, og så er det ellers meningen at jeg skal overdænge hende snude/mund med en masse små kys :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassil får mig til at grine hver dag - han er virkelig noget for sig selv.

 

Hvis jeg stiller mig midt i stuen - kommer han fluks hen til mig - man kan se at han har planlagt hvad det skal ende med, for de sidste to meter er røven på vej ned i sit - men han bevæger sig stadig.. det ser altså ret komisk ud :mrgreen:

 

Efter denne glidende 'smæk-sit' ting, sidder han med brystet helt op ad mine ben og kigger op på mig..

 

og kommer med sit 'Lille-gø' - altså han åbner munden og hviske-gør - men der er slet ingen lyd overhovedet - kun lyden af munden der åbner :klap:

 

Det er bare det sjoveste og den absolut eneste øvelse, der sidder 100% i skabet..

 

Det kan godt være han er lidt smådum ellers, men den der kan han altså bare :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har tre hunde og en af dem er hvalp, så det er lidt unfair konkurrence hvilken hund får os til at grine mest lige for tiden.

 

For det første så ser en hvalp jo bare urkomisk ud i sine bevægelser sådan i almindelighed, men en af de virkelig sjove, der skete i går, var at hvalpen kravlede op på min store lab. blanding. Han er på størrelse med en god stor Rottweiler.

 

De lå først på gulvet og legede og så kravlede hvalpen helt op med hele kroppen, så han lå med bagbenene omkring ørene på den store.

 

Og så rejste den store sig op, med en hvalp der pludselig mistede alt jordforbindelse, det så bare herre sjovt ud.:sjov:

 

Hvalpen hang bare på ham, som om han var ved at ride på den store med næsen rettet imod røven og bagben dinglende omkring halsen på Labben.

 

Så grinede vi jo helt vildt og Labben kiggede på os med et blik der sagde, .. "Det kan I bare ikke mene det her" :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpen hang bare på ham, som om han var ved at ride på den store med næsen rettet imod røven og bagben dinglende omkring halsen på Labben.

 

Så grinede vi jo helt vildt og Labben kiggede på os med et blik der sagde, .. "Det kan I bare ikke mene det her" :stupid:

 

Det er så ærgeligt at man ikke lige har kameraet klar i sådanne situationer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går lå jeg på sofaen og læste. Skipper havde ligget og snorket nede i sengen det meste af formiddagen og bestemte sig åbenbart for at nu var det tid til lidt mor kontakt.

 

Så han løb hen til mig og fik smækket forbenene op omkring mig og trukket til så jeg røg ned på gulvet med et ordentligt brag :shock: så kravlede han ellers op på min mave gik et par omgange rundt om sig selv og lagde sig til at sove :lun:

 

At mit stakkels barn nok bliver født med poteaftryk i hovedet prøver jeg ikke at tænke på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tidligere da alle 3 hunde lå og hvilede sig, listede kaos sig over for at ligge tæt på Kiki.

 

Han kunne dog ikke modstå den dejlige pelset halse så istedet for at sove begyndte han at nappe lidt i hende...

 

kiki begyndte at ligge at gi sig og virkede til det var helt dejligt at blive nappet og skubbet lidt til, hun troede nok det var mig som kælede med hende..

 

Da hun så åbnede øjnene og så det var hvapsen som trampede rundt på hende, så fik hun hurtigt ben at stå på og talte med store ord, kiggede dernæst bebrejdende på mig som om " du ku sku godt ha sagt noget"..

 

kiki gik så halv fornærmet ind og lagde sig inde i sengen istedet...

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassil får mig til at grine hver dag - han er virkelig noget for sig selv.

 

Hvis jeg stiller mig midt i stuen - kommer han fluks hen til mig - man kan se at han har planlagt hvad det skal ende med, for de sidste to meter er røven på vej ned i sit - men han bevæger sig stadig.. det ser altså ret komisk ud :mrgreen:

 

Efter denne glidende 'smæk-sit' ting, sidder han med brystet helt op ad mine ben og kigger op på mig..

 

og kommer med sit 'Lille-gø' - altså han åbner munden og hviske-gør - men der er slet ingen lyd overhovedet - kun lyden af munden der åbner :klap:

 

Det er bare det sjoveste og den absolut eneste øvelse, der sidder 100% i skabet..

 

Det kan godt være han er lidt smådum ellers, men den der kan han altså bare :banan:

 

Luna har også sådan nogle standardøvelser hun altid viser når hun ikke ved hvad hun ellers skal, men hos os er det nu mest når hun øjner en mulighed for at charmerer sig til den mad vi står med i hånden :blink:

 

Har tre hunde og en af dem er hvalp, så det er lidt unfair konkurrence hvilken hund får os til at grine mest lige for tiden.

 

For det første så ser en hvalp jo bare urkomisk ud i sine bevægelser sådan i almindelighed, men en af de virkelig sjove, der skete i går, var at hvalpen kravlede op på min store lab. blanding. Han er på størrelse med en god stor Rottweiler.

 

De lå først på gulvet og legede og så kravlede hvalpen helt op med hele kroppen, så han lå med bagbenene omkring ørene på den store.

 

Og så rejste den store sig op, med en hvalp der pludselig mistede alt jordforbindelse, det så bare herre sjovt ud.:sjov:

 

Hvalpen hang bare på ham, som om han var ved at ride på den store med næsen rettet imod røven og bagben dinglende omkring halsen på Labben.

 

Så grinede vi jo helt vildt og Labben kiggede på os med et blik der sagde, .. "Det kan I bare ikke mene det her" :stupid:

 

Det ville jeg godt nok gerne have haft set :lol:

 

I går lå jeg på sofaen og læste. Skipper havde ligget og snorket nede i sengen det meste af formiddagen og bestemte sig åbenbart for at nu var det tid til lidt mor kontakt.

 

Så han løb hen til mig og fik smækket forbenene op omkring mig og trukket til så jeg røg ned på gulvet med et ordentligt brag :shock: så kravlede han ellers op på min mave gik et par omgange rundt om sig selv og lagde sig til at sove :lun:

 

At mit stakkels barn nok bliver født med poteaftryk i hovedet prøver jeg ikke at tænke på :mrgreen:

 

Hvor godt, det ville jeg altså også godt have haft set :klap:

 

Tidligere da alle 3 hunde lå og hvilede sig, listede kaos sig over for at ligge tæt på Kiki.

 

Han kunne dog ikke modstå den dejlige pelset halse så istedet for at sove begyndte han at nappe lidt i hende...

 

kiki begyndte at ligge at gi sig og virkede til det var helt dejligt at blive nappet og skubbet lidt til, hun troede nok det var mig som kælede med hende..

 

Da hun så åbnede øjnene og så det var hvapsen som trampede rundt på hende, så fik hun hurtigt ben at stå på og talte med store ord, kiggede dernæst bebrejdende på mig som om " du ku sku godt ha sagt noget"..

 

kiki gik så halv fornærmet ind og lagde sig inde i sengen istedet...

 

:mrgreen:

 

Hun er da en fjollerøv, hvorfor ikke bare nyde at blive nusset, så kan det vel være lige meget hvem der gør det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe i forgårs skulle jeg lige prøve at se om sheila kunne huske et gammel trick - at sidde på ryggen af mig:blink: Og i skulle prøve det hvis i trænger til et grin:mrgreen:

 

Hun kunne sagtens huske det, men det er helt klart på listen over "forbudte ting ifølge mysla", så jeg endte med 2 hunde der kravlede rundt ovenpå og under mig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe i forgårs skulle jeg lige prøve at se om sheila kunne huske et gammel trick - at sidde på ryggen af mig:blink: Og i skulle prøve det hvis i trænger til et grin:mrgreen:

 

Hun kunne sagtens huske det, men det er helt klart på listen over "forbudte ting ifølge mysla", så jeg endte med 2 hunde der kravlede rundt ovenpå og under mig:mrgreen:

 

Gør det ikke ondt at have en hund på ryggen, jeg kan da tydeligt forestille mig Luna borer kløerne ned i min ryg for at kunne stå fast...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gør det ikke ondt at have en hund på ryggen, jeg kan da tydeligt forestille mig Luna borer kløerne ned i min ryg for at kunne stå fast...

 

Hun sidder som en rygsæk:blink: Med poterne ovre mine skuldre og bagbenene rundt om maven, som hvis man løfter et barn. Og så holder man ved rumpen, så hun ikke glider ned, hvis man rejser sig op.

 

Det er en vist en redningshunde øvelse, hvor det så er meningen at man skal kunne rejse sig op og på den måde løfte hunden over noget. Men pyh ha, at løfte sig selv op fra hug siddende stilling med 28 kg på ryggen er altså lidt af en bedrift, men ikke gentager for mange gange:blink:

 

Og jo, en god trøje er en fordel mod kløer, ligeså lignede mit hår en hø stak bagefter, men det var jo en del af det sjove:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke hunderelateret, men :engel:

Rengøringstips

Hvis du har et rodet hjem, skal du gøre følgende:

1: Opret en ny mappe på din computer.

2: Navngiv mappen "rod i huset."

3: Gå hen og tage et glas vin

4: Højreklik for at slette mappen.

5: Computeren vil derefter spørge:

"Vil du fjerne rod i huset permanent?"

6: Klik JA - knappen.

7: Placer dine fødder på bordet, drik din vin og bare nyd;)

 

:klap::klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes godt nok at jeg skælder meget ud for tiden - med en killing og en unghund i huset, begge temmelig understimulerede, så opstår der mange "situationer"... :evil:

 

Men noget de to ungdyr har formået, er at bløde "de to gamle" op! Og så opstår der også en hel masse søde øjeblikke. :lun: Man har jo ikke altid kameraet ved hånden når de der kodak-moments kommer, men jeg har da aldrig før set Frostie ligge sådan her med nogen:

 

IMG_0772b.jpg

 

Iso og killingen er også enormt søde sammen, når de ikke leger og jagter hinanden rundt hele huset:

 

IMG_0764b.jpg

 

Så ikke så meget sjovt herfra, men en hel del "nååååårrrhhh...." :lun:

 

Og så forstås en god portion "mis-mis, ah-ah!!", "Isooo, lad hende vææære!!!", "Frostie, gå VÆK fra katte-bakken!!", "Isooo, gå neeed!" og "Iso-Nej!" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes godt nok at jeg skælder meget ud for tiden - med en killing og en unghund i huset, begge temmelig understimulerede, så opstår der mange "situationer"... :evil:

 

Men noget de to ungdyr har formået, er at bløde "de to gamle" op! Og så opstår der også en hel masse søde øjeblikke. :lun: Man har jo ikke altid kameraet ved hånden når de der kodak-moments kommer, men jeg har da aldrig før set Frostie ligge sådan her med nogen:

 

IMG_0772b.jpg

 

Iso og killingen er også enormt søde sammen, når de ikke leger og jagter hinanden rundt hele huset:

 

IMG_0764b.jpg

 

Så ikke så meget sjovt herfra, men en hel del "nååååårrrhhh...." :lun:

 

Og så forstås en god portion "mis-mis, ah-ah!!", "Isooo, lad hende vææære!!!", "Frostie, gå VÆK fra katte-bakken!!", "Isooo, gå neeed!" og "Iso-Nej!" ;-)

 

Frostie :lun::lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden

Nu står der jo ikke noget om det er ens husdyr der skal være årsag til grinet.

 

Jeg havde igår lånt seneste dvd med Mick Øgendahl og her bliver jeg nød til at bande, så hold jer lige for ørene............

 

For satan hvor var det sjovt. På et tidspunkt måtte jeg overveje at slukke. Jeg var alene hjemme og lå og tude på fifaen af grin.

 

Super godt med et grin :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg synes der er meget der får mig til at grine.

De to sjoveste ting ligenu er når min er ved at gøre klar til nedlægning af bytte- så kaster han sig med højre forparti eller bagparti ind i den, det går ud over - han minder mest af alt om en sumobryder gone bad, når han gør det. Om det er 8 meter høje bjørne, 3 tons tigre eller blot artsfæller, ja så bliver de hver gang overrumplet, også efter R--tur

 

. Når han så har nedlagt byttet,skubber han lige engang mere med højre bagdel - så de ligger helt ned - bare sådan for at holde fast i sin overlegenhed.

 

Den anden ting er hans tiger, som han efter møjsommelig og heftig kamp har nedlagt, den er med garanti helt død, alligevel ynder han- dag på dag- at lægge sig på ryggen med bøjede forben, mens han totalttæsker og truer (med hæftig knurren) den nu afdøde tiger.

Jeg har fortalt ham den er død- det tror han så ikke på :vuf:

 

Han er total griner- også når han bliver småsur hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden katten forsvandt, var han grund til mange grin.

Jeg har en rævebamse, som jeg satte op på sofaen.

Der fik den ikke lov til at sidde længe, for så skyndte han sig op og gribe den i nakkeskindet og slæbe den ned på gulvet, hvor den fik et ordentligt lag tæsk. Og når jeg så rejste mig, så vidste han sgu godt at jeg ville lægge den væk, så igen tog han den i nakkeskindet og spurtede ind i soveværelset med den - sjældent har jeg set noget så sjovt, han var kun en killing, så ræven var en del større end ham. Og når han fik den mellem forbenene gik han så kejtet og var ved at falde. :lun:

 

Jeg kunne godt lide den ræv, så da jeg gemte den væk fandt han en Golden Retriever bamse og et lille æsel med lyd i. Den grinte når man trykkede den på maven. Så begyndte han at lave samme nummer med dem, og hver gang han fik æselet til at sige noget, blev han ellevild og så fik den bare en ekstra omgang.

 

Han blev så glad for den, at den mistede et øje. Jeg kunne også bruge den til at kalde på ham, hvis han var ude og jeg trykkede på den, ja, så gik der kun et øjeblik før han var inde og klar til at give den en ordentlig omgang. :stupid:

 

Ja, det er godt nok ikke et hunde-grin, men et katte-grin må da så være det næstbedste. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

I morges da jeg vågnede havde jeg kradsemærker og stikkemærker rundt omkring...kunne ikke helt forstå hvorfor...men jeg har været så træt at jeg har ladet Victoria sove med sit store nittehalsbånd på og så har hun smidt sig ned ved siden af mig efter jeg var faldt i søvn...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst solskin
I morges da jeg vågnede havde jeg kradsemærker og stikkemærker rundt omkring...kunne ikke helt forstå hvorfor...men jeg har været så træt at jeg har ladet Victoria sove med sit store nittehalsbånd på og så har hun smidt sig ned ved siden af mig efter jeg var faldt i søvn...:mrgreen:

 

Nååå :hmm:

 

Er du så et dumt svin med hang til s/m ? Eller hvad :blink:(undskyld-læste din tråd i stjernetegn :oops:)

 

- de er da livsfarlige de nittehalsbånd :shock: Godt du ikke punkterede halspulsåren.

 

"muskelhund bruger våben mod sovende mand" :scared:

 

Lige til Ekstrabladet`s forside.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nååå :hmm:

 

Er du så et dumt svin med hang til s/m ? Eller hvad :blink:(undskyld-læste din tråd i stjernetegn :oops:)

 

- de er da livsfarlige de nittehalsbånd :shock: Godt du ikke punkterede halspulsåren.

 

"muskelhund bruger våben mod sovende mand" :scared:

 

Lige til Ekstrabladet`s forside.

 

 

haha...dog ikke...:mrgreen:

 

Puha...ja tænk hvis hun lige havde nakket mig der, mens jeg sov...:mrgreen:...men så havde Pablo sikkert kommet mig til undsætning...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...