Gæst Dogue1 Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Lange gå ture, gå spor, social omgang med andre hunde, være det gode eksembel, passe på hus mennesker og kat... GAAAB.... Jeg er træt, jeg kan ikke mere.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :hjerte::hjerte::hjerte: han er altså bare så smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :hjerte::hjerte::hjerte: han er altså bare så smuk TAK Fox :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 han ligner en der skal have et kys lige på mulen:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 han ligner en der skal have et kys lige på mulen:hjerte: Dem får han mange af:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han er en fantastisk smuk og dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hold k... hvor er han da skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han er en fantastisk smuk og dejlig hund Mange tak Nazak:-D :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hold k... hvor er han da skøn Tak Lisbeth:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Sikke dog et dejligt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Aj men altså:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Talulah Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han er bare såååå smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Sikke dog et lækkert udtryksfuldt fjæs-lige til at kysse. Vil lige sende et hvalpebillede af DDB + am.buldoghvalp. Opfostret her med min ene tæve, da moderen desværre døde kort efter fødsel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvor ER han altså dejlig!!!.. sikke et udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 åårh han ligger og putter med sin bamse dejlige Lexus :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Sikke dog et lækkert udtryksfuldt fjæs-lige til at kysse.Vil lige sende et hvalpebillede af DDB + am.buldoghvalp. Opfostret her med min ene tæve, da moderen desværre døde kort efter fødsel. Ååååhhhh...En lille sort masket med devil-socks :lun: Min første DdB var sortmasket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :hmm: forøvrigt syntes jeg altså det er alt for sjældent at vi få store smukke hund at se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :hmm: forøvrigt syntes jeg altså det er alt for sjældent at vi få store smukke hund at se :vedikke:Det forstår jeg ikke...Jeg se da en og klappen en hver eneste dag:drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Uuuh, Lexus - enig med Luckyluna! Lige til et ordentligt møs på mulen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 :vedikke:Det forstår jeg ikke...Jeg se da en og klappen en hver eneste dag:drille: vi vil altså se flere billeder af store flotte Lexus og helst et nyt hver dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 vi vil altså se flere billeder af store flotte Lexus og helst et nyt hver dag :ae: Nååh det var DET du fiskede efter:drille: Jamed jeg kan da ikke tage et billede hverdag.. Jo altså det ku jeg jo godt. Men det ville da blive kedeligt efter et par dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 ej hvor er den bare smuk i fárven og smukke,smukke øjne:lun: et skønt afslappet indlæg:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han trænger da til FERIE Han ligner en som er god og sove i ske med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Han trænger da til FERIE Han ligner en som er god og sove i ske med Man fryser ikke når han ligge i sengen om natten, det kan jeg godt skrive under på:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Fiiiine Lexus Tag ham lige med næste gang, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts