Hop til indhold

X-faktor


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 325
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har fattet, hvorfor Ida skulle være så fantastisk. Jeg foretrækker klart Line af de 4 i aften.

 

Hendes første audition var FANTASTISK! Ene og alene den audition har fået hende så langt som hun er nu...

 

Jovist hun synger godt.. Men jeg synes det magiske hun havde over sig ved første audition hvor hun bare var så ufattelig unik, helt forsvinder når hun synger på dansk, og når hun ikke har sin guitar...

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber Sveinur ryger Line har overrrasket mig helt vildt i aften , blackman elsker jeg han er simpelthen for sjov, dog lidt hård i sine kritikker engang immelem men han siger hvad han mener hatten af for det.. har lidt godfather beskyldt for at disse Line lidt for at håbe seerne sender hende hjem så Sveinur kan komme med i finalen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gi'r sgu ingen mening, hold nu kæft Morten var god i dag. Ida er dygtig med jævnt kedelig, hun burde gå hjem og vente på at blive gammel nok til at udgive egen tekst og musik, for der skal nok være et publikum til hende. De tre andre havde været rigtig fede i en finale, ævs!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er underligt så forskelligt man ser på det. Jeg kan intet unik se i at en mand står og mumler / hvisker ned i en mikrofon. Mens andre ser det helt vilde i det.

 

Jeg synes hans udtale er blevet bedre end det var i starten, men jeg har aldrig haft problemer med at høre ham...

 

Tilgengæld synes jeg at det er fedt at se hvor meget "ham selv" han er forblevet igennem showet... Han har taget den gode kritik til sig og forbedret sig... Ida har bare... taget ti km i den modsatte retning og hvis du lytter første audition og f.eks. i aftens sang så ville man ikke tro det var samme pige! Og det er der jeg bliver "meh".... Hun gør det fordi hun vil være kendt for sine sange og tekster, og fred være med det... Morten virker til han gør det fordi han er glad for det HAN gør... Og han står ved "hamselv"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at Ida, Morten og Sveinur (hed han det?) alle tre er ret originale og har bevaret deres personlige stil selvom de har været tvunget ud i alt muligt andet. Jeg tror på at de alle sammen vil kunne komme videre som musikere når de hver især er klar til det. Line, tjah hun vinder sgu nok det hele, hun har jo udviklet sig for vildt og har en super stemme og ro over sig på trods af hendes alder, men efter det kommer hun givet vis lisså lang som vinderen af x-factor plejer at komme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Håber enten Line eller Ida vinder.... Svienhund bryder jeg mig ikke ret meget om.

Han har lidt for travlt med det rock and roll, som ikke klær hverken ham eller hans stemme :oops:

 

Og for god ordens skyld, så kan jeg altså godt lide rock :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, jeg kalder også Sveinur for Sveinhund :lol: Bryder mig heller ikke så meget om dem, ja er i det hele taget ikke så vild med nogen af dem... Jeg håber dog, at Line klarer sig godt, og vinder det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...