Hop til indhold

Vores kommende engelske mastiff-hvalp


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Da jeg gik på HF var jeg sur over at Martin snorkede....

 

Nu er jeg ret glad for at han snorkede... guuud hvor er de altså bedårende :lun:

 

Man bliver sådan lidt.... meget skruk :lun:

 

Så skal du da også have en lille mastiff-hvalp:lun: (hint hint) De er bare så lækre bløde:lun:.

 

Forresten Martin må du lige bede om at få fjernet de polypper en gang, så du kan få din nattesøvn:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Åååh hvorfor fandt jeg først den her tråd nu :shock: Den er fantastisk :lun:

 

De ligger på 13.000kr:-D Og vi havde faktisk overvejet 2, men er blevet frarådet at få 2 på samme tid - altså søskende. Så vi skal have nr 2 om et par år:5up:. Bjørn's plan er, at vi skal have Martha - altså brindle nu, og så skal vi have en fawn han om 2 år:-D.

Jeg siger jer, I vil kunne kende os på lang afstand på motorvejen! Det er os, som må spænde menneskebebs på taget, for at kunne transportere 2 mastiff'er rundt:lol:

 

:kys: :lol: fantastisk :lol:

 

Så kom manden hjem med kameraet:-D. Så her kommer billederne fra idag.

 

Hvor er de gode :lun: elsker det billede, hvor Fawn'en sover ovenpå den Brindle :hjerte:

 

Tillykke, tillykke med Martha. Jeg glæder mig til at følge hende herinde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den anden avler hedder Zondors - du kan finde hende, hvis man googler zondors:-D. Og ja det er lækre vapser:lun:

 

 

 

Tak skal du have - og velkommen til:vinken:

Jeg har ikke personligt så meget kendskab til bullmastiff'en, men er sikker på, at den også er meget dejlig!!! Vi har forelsket os helt og holdent i den engelske mastiff, så den holder vi os nok også til i fremtiden:-D

 

 

Men man kan jo også godt få en grand danois engang også :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogen skønne hvalpe :hjerte: :hjerte: :hjerte:

 

Stort tillykke med Martha. Jeg er sikker på, at det er et godt valg :-D

 

Jeg læste om Hayly - frygtelig historie for jer, så I fortjener så meget at blive lykkelige med en ny hvalp :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været afsted på hvalpebesøg igen:lun:. Uha de bliver jo ikke ligefrem mindre skønne for hver gang! Idag var Martha total i hopla - hun var et stort legebarn! Og da vi kom, var de alle ude i haven og tisse, og da de så os, så var Martha den første som løb hen til os og ville nusses:lun::hjerte:.

Vi blev bare bekræftet i, at vi har valgt den rigtige hvalp i Martha, så det er dejligt:5up:.

Vi og selvfølgelig også billeder - Martha legede sammen med sin storesøster Hertha. Og de to leger bare så godt sammen - var så skønt at se:lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

nuuj, nogle lækre "små" rynkebasser :hjerte:

 

hvor gamle er de nu, og hvor lang tid er det nu der går, før i kan hente hende hjem?

 

De blev 8 uger i fredags. I weekenden blev de tre drenge afhentet, så nu er der kun de 4 tøser tilbage. Vi henter først Martha, når hun er 12 uger, da vi ikke har fri og ferie til det før. Men vi glæder os:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt til at dø over :lun:

 

 

Og hvor må det bare have været verdens bedste følelse at JERES hund kommer JER i møde :lun:

 

 

Min vejleder havde givet mig arbejde i den weekend hvor vi skulle op til jer, så måtte jeg jo lige løfte pegefingeren og sige at jeg havde bestilt fri den weekend :mrgreen: Glæder mgi SÅÅÅÅ meget til at se Martha :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er hun altså bare dejlig :lun:

 

Hvor må de sidste uger bare godt gå meget stærkt - Kan da slet ikke vente til du (selvfølgelig, ik' os?!!) spammer forum med skønne billeder af Martha!

 

Det må være en skøn følelse at hun sådan tager imod jer - JERES kære lille Marta :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal i ikke snart på besøg igen???

 

Jeg savner billeder af søde Martha :lun:

 

Jo vi tager derop på besøg enten torsdag eller søndag:-D. Men indtil da må du nøjes med de billeder, jeg lige har modtaget fra opdrætter idag. På de 2 sidste leger Martha med sine storesøstre Herta og Yala - hun er ikke bange af sig, sådan at blive fanget i en mastiff-sandwich:lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...