Hop til indhold

Milo's første dag hos os


Imba
 Share

Recommended Posts

Hej hunde forum :mrgreen:

 

I dag er så dagen, hvor den lille skønne flyttede ind hos os... og sikken en dag :cool: Vi er meget trætte alle 3 (Imba-mand, Milo og jeg selv :blink:), så det bliver bare en lille hurtig én med et par billeder.

 

Milo er bare så dygtig! Han tog bilturen i stiv pote, og da vi skulle holde en lille pause hos mine forældre inden de kørte os hjem, var han også bare glad og livlig. Og da han kom hjem her, sås det tydeligt, at han havde været på besøg. Dejligt når det går så godt. Men NU vil jeg slutte med et par billeder fra dagen (der kommer sikkert flere næste gang jeg får tid :lol:), og så er det ellers i seng.

 

P.s YAY, jeg er så glad :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en lækker lille basse. Man ser rigtigt hvor lille han egentlig er på det billede hvor du er ved siden af.

Hvor meget vejer han mon?

 

Forresten, hvor lægger du trykket? Milo eller Milo?

Redigeret af Vivi
Link til indlæg
Del på andre sites

Årh :lun:

 

Tillykke med at han er kommet hjem nu. Det er hårdt at have hvalp i huset, men det er det hele værd :lun:

 

:5up: Helt enig! (og selvom det sikkert bliver hårdere de næste dage, er jeg sikker på, at jeg er lige så enig til den tid. Det er bare så skønt og dejligt, og når hanser på en og logrer hvis man kommer fra et andet rum, så er man da sooolgt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en lækker lille basse. Man ser rigtigt hvor lille han egentlig er på det billede hvor du er ved siden af.

Hvor meget vejer han mon?

 

Forresten, hvor lægger du trykket? Milo eller Milo?

 

Ja, han er meget lille. Vejede ham i dag i en skål :lol: Han vejer 1043 på vores vægt, så vi skal bare have givet ham en masse god mad, så kan han blive stor og stærk :lun:

 

Jeg lægger trykket i starten MIlo... Men hvis vi kalder, så er der vist både langt i og o. Miiiilooo :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tiiiiiiiiiiiiiiiiillyyyyyyyyyyyyyyyykke.

 

Så er vente tiden endelig overstået :blink:

 

Og hvor er det dejligt at hører at det bare går super godt ;-)

 

Og hvor er Milo altså dejlig røllet.

Og så kan man jo ikke andet end at elske ham når man har set blled nummer 2 :lun:

 

Nu bliver det spændende og sjovt at følge ham.

 

Og husk nu, selv om det er hårdt, så er de hvalpe små og søde, og de ved det! :-P

 

Du må ikke bukke under for manipulationen :lol:

 

Få hurtig tid, jeg vil gerne se flere billeder :blink:

 

Og så må du gerne give Milo en lille godbid fra Aslan og jeg :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Tænk. Er det allerede nu at I virkelig har fået Milo helt og aldeles med jer hjem. Tiden er jo fløjet af sted.

 

Stort tillykke med det. Håber, det kommer til at gå fint i nat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hej hunde forum :mrgreen:

 

I dag er så dagen, hvor den lille skønne flyttede ind hos os... og sikken en dag :cool: Vi er meget trætte alle 3 (Imba-mand, Milo og jeg selv :blink:), så det bliver bare en lille hurtig én med et par billeder.

 

Milo er bare så dygtig! Han tog bilturen i stiv pote, og da vi skulle holde en lille pause hos mine forældre inden de kørte os hjem, var han også bare glad og livlig. Og da han kom hjem her, sås det tydeligt, at han havde været på besøg. Dejligt når det går så godt. Men NU vil jeg slutte med et par billeder fra dagen (der kommer sikkert flere næste gang jeg får tid :lol:), og så er det ellers i seng.

 

P.s YAY, jeg er så glad :oops:

 

:mrgreen: dejlige milo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med at have fået den bette mand hjem! :-D (måske burde han også bære navnet Imba... Imba-baby passer da vildt godt til ham så lille og nuttet som han er :mrgreen:)

 

Han ser bare så kær ud på billederne, og det ser meeegt ud som om han føler sig godt hjemme allerede. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...